Topbroek, in de juiste maat. Heel blij mee!!

Geweldige jeans. Maat komt overeen met wat ik gewend ben. Heel blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Er stak een verkeerde maat in de zak

Spijtig genoeg had ik broeken laten afkomen en er zat een te kleine broek in de verpakking van een grotere maat. Ook het kaartje was fout die aan de broek hing. Was voor een trouwfeest. Dus wel spijtig.

Mooie kwaliteit kleding

Summum is een van mijn favoriete merken. Betaalbare, kwalitatief goede kleding met een voor mij perfecte pasvorm. Dd webshop is overzichtelijk en snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum heeft super mooie kleding En een snelle levering

Fantastische jeans

Prima pasvorm en kwaliteit.

geweldige zaak

Fijne Zaak ik had een klein probleempje Prima opgelost.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

goed service,goede kwaliteit kleding,top!!

ik heb altijd goede ervaring met summum kleding zit perfect en het blijft ook goed!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne website, betrouwbaar en goede service

Ik ben sinds kort klant maar vind de communicatie heel fijn en zeker een snelle afhandeling.

Niet tevreden

Pakket teruggestuurd met verzoek 1 maat groter. Na 1 week niets gehoord en geld ook nog niet terugestort

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Heel fijn geholpen, en goed geslaagd!

In de winkel werd ik leuk en vrolijk verwelkomd. Bij het passen toen ik een andere maat moest hebben werd er gelijk naar gezocht en zelfs naar een ander filiaal gebeld voor een broek in de juiste maat. Het gewenste item was binnen 2 dagen aan huis afgeleverd. Al met al dik tevreden en leuke geholpen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Toffe kleding voor iedere gelegenheid

SUMMUM is echt een prachtig merk voor zowel zakelijke als casual outfits. Heerlijk onderling te matchen en gemaakt van prachtige materialen. Tipje- het zou fijn zijn als er ook wat modellen in de maat 44 en 46 de kleding tonen. En maat 48 zou ook toegevoegd mogen worden voor een nog mooier maatbereik!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een perfect bedrijf met mooie kleding en webshop!

De kleding van Summum is kwalitatief goed en mooi met een prima prijs/kwaliteit verhouding. De maten passen altijd. Altijd een genot om weer een pakketje binnen te krijgen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top , accuraat,,netjes en snel kortom super!

Zie bovenstaande en daarbij dan van jullie collecties.

Altijd tevreden

Goede kwaliteit, nog nooit teleurgesteld

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijn merk, goede pasvorm en lekker net even anders

Altijd goede service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi en draagbare kleding. Voor zowel werk als privé!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vaak wat besteld en nooit teleurgesteld !!

Snelle levering. Ben vaak ol zoek naar leuke kleding en kom elke keer weer uit bij Summum. Hoge kwaliteit!! Ik heb vorige week na 15 jaar een broek van dit merk weggedaan omdat bij de knie de stof was versleten. Heel vaak gedragen en gewassen.

Super klantvriendelijk

Een van mijn pakketjes bleek even spoorloos maar de klantendienst was zeer bereidwillig om te helpen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding is perfect en mooi

Ik vind dat summum supermooie spullen heeft, het is wel jammer dat ik met mijn maat 46/48 niet alles pas. De kleding die ik wel heb gekocht bevallen Mij erg goed . Mooie stoffen en goede materialen en ook heel fijne modellen .

Prachtige broek

Ook online slaag ik altijd goed bij Summum, perfecte pasvorm en altijd van super kwaliteit. Weer heel blij met mijn grijze jeans!

heel erg goed

mooie kleding van goede kwalitijd

Prachtige kleding, snel bezorgd

Heel mooi pak, goed op maat, mooie stof en mooie snit. Zit heerlijk en ziet er, afhankelijk van de styling, formee of feestelijk uit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd weer verrassend en leuk. i love it

Mijn collectie bestaat zeker voor de helft uit summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Door summum voel ik me mooier

Prachtig merk; mooie stoffen en de maten vallen goed! Graag draag ik summum omdat de collecties bij mij passen als persoon.

Wennen…

Afgelopen week ontving ik de grijze broek die ik besteld heb. Sinds lange tijd had ik weer zin in een nette broek. De broek is mooi! Hij heeft een mooie pasvorm (ik moet nog wel de kreukels eruit stomen). Het enige waar ik nog aan moet wennen, is het elastiek in de boord aan de achterkant. Gelukkig valt dat weg als je een mooie brede riem bij de broek draagt.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam