Goede kwaliteit kleding

Summum is mijn “huismerk” altijd mooie en kwalitatief goede kleding. Dit keer zat er bij mijn bestelling nog een alarmlabel in. Dit heb ik met de klantenservice goed opgelost. Altijd een geluksmomentje als er een pakketje van Summum binnenkomt.

Teleurstelling

Ik had een broek besteld maar werd niet geleverd.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Fantastisch mooie kleding!

Kleding van Summum is helemaal mijn smaak.. Ik heb vele items in mijn kast. Ook nog van jaren geleden. Ook het magazine vind ik heel mooi. Daar doe ik veel inspiratie uit op. Groet Jorien (misschien zit het in de naam haha)

Hele goede kwaliteit

Tevreden over de kwaliteit en goede service!

Mooi collectie

Snelle levering.

Prima communicatie en levering

Mooie kleding. Verwachtingen kloppen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super merk

Mooie collectie en altijd goed!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding, erg comfortabel en net even anders

Mooie kleding die net even wat anders is dan anders met oog voor detail en pasvorm. Levering is duurt soms wel enkele dagen, dus zou wat sneller mogen. Al enkele keren het magazine besteld bij de bestelling maar nog nooit ontvangen. Meestal is de maat goed, maar soms valt een broek ineens heel ruim of juist krap in dezelfde maat. Dat is wel jammer.

Mooie kwalitatieve kleding

Mooie kleding en goede service. Enige minpuntje is het uitprinten van een returnlabel.

Top Summum

Hele fijne vrouwelijke Summum! Hou ervan!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie moderne kleding van goede kwaliteit

Meerdere keren kleding besteld bij Summum. Mooie, moderne kleding. Goede prijs kwaliteitverhouding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik heb mijn bestelling heel snel ontvangen

Top bedrijf

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, snel geleverd!

Zoals gewoonlijk is de kleding van Summum mooi, heeft het een goede pasvorm en was het snel geleverd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering. Elke keer weer feestje om uit te pakken en aan te trekken! Zo blij mee

Alles is mooi en te leuk. Wat een mooi merk is Summum Woman

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prima, lekker zittende kleding.

Modieuze lekker zittende kleding. Lekker van deze tijd. Wel even goed op de kleuren letten. Zijn iets iets afwijkend van de foto's. Ik heb een legerbroek gekocht en de ondertoon blijkt erg geel te zijn. Dat maakt dat ik er dan toch weer iets bij moest kopen om de kleur te kunnen matchen. Maar goed, dat zit dan ook wel weer heel goed. Net ietsje te duur voor wat je krijgt. 10% minder duur zou een beter prijs kwaliteit geven. Wel aparte styling. Leuke details. Maat valt groter dan verwacht. Ik heb 40, maar 38 paste beter.

Mooie producten

Altijd iets aparts Goede online side ,maten kloppen En kleur en stof verhouding erg mooi en blijvend .

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding die vrouwen laat stralen!

Summum heeft kwalitatieve, mooie kleding, perfecte pasvorm met de trends mee gaan en elke keer weer verrassend. Leuke samenwerking met Quinty! Je voelt je op en top vrouw in summum kleding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie draagbare mode

Fijne stoffen in mooie kleuren. Alles goed met elkaar te combineren, zowel quesual als chique.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige prints en goede kwaliteit

Ik heb een aantal artikelen van Summum die er na veel dragen nog steeds mooi uitzien. Mijn keuze valt vaak op de mooie prints waar ik me super vrouwelijk in voel, maar ik heb ook een paar lange broeken omdat de maat 32 voorhanden is. Daar word ik nou blij van want de pasvorm is op mijn lijf gemaakt!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Supermooie items, mooie stoffen en mooie afwerking

Ik heb voor mijn 60e verjaardag een mooie set gekocht, en kreeg alleen maar complimenten over mijn outfit

Perfect!

Goede service en uitstekende kwaliteit modieuse kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site met mooie kleding.

Mooie kleding waarbij ik voor elke gelegenheid wel iets passends vind. De website is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. De bestelling wordt snel geleverd en tussendoor wordt je goed op de hoogte gehouden. Zeer tevreden!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik heb geen op of aanmerkingen. GLS is een prima bedrijf, maar zij hebben geen vestigingen die makkelijk bereikbaar zijn. Dat is wel eens vervelend.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam