. helemaal top!

Mooie collecties, mooie winkels en voor mij, met mijn maat 44, een hele goeie pasvorm.. helemaal top

Altijd leuk

Altijd net een beetje anders dan anders. Leuke prints en materialen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top collectie iedere keer op nieuw

Zeer klantvriendelijk, snel en zeer goed verpakt bij online bestellingen. Zou summum bij iedereen aanraden!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super snelle levering van een prachtige jumpsuit!

Mijn bestelling was super snel geleverd en de site van Summum is heel duidelijk.

Mooi

Goede kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Fleurig jasje

Leuk fleurig groen jasje met een rits in de mouw voor een aparte twist. Maat valt ruim, ik neem altijd een maat kleiner dan ik normaal heb. Ik heb het jasje ook in een andere kleur, maar bij deze valt de mouw een stukje korter dus retour gestuurd. Het kwam wel helemaal verkreukeld aan. , dat is jammer.

Stijl&comfort

Comfort en stijlvolle kleding. Advies en service in de winkel zodat ik er op mijn best kan uitzien.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en zit als gegoten

Mooie kleding. Veel keuze. Makkelijk en fijne website om te bestellen. Snelle levering en goed verpakt.

Fijn warm vest

Wel jammer dat het vest pluist. Hopelijk helpt de vriezer ;)

Blij!

Ik ben heel blij met mijn bestelde broek. Je kunt van Summum altijd goede kwaliteit verwachten tegen redelijke prijzen. Ik vind het een heel leuk merk, ze onderscheiden zich echt van andere merken door hun originele stijl.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Je kunt je vrouwzijn vieren in kleding van Summum

Goede kwaliteit, heerlijk zittend en charmant

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is voor mij gemaakt!!!

Waar ik zo ontzettend blij mee ben is: summum heeft bijzonder mooie kledingstukken, mooie stof en een goede pasvorm!!! Ik krijg altijd de mooiste complimenten als ik summum draag. Ik voel mij vrouwelijk, mijzelf en dat maakt mij een gelukkig!!! Dank jullie wel!!! Lieve groet, Jeanet

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd net die bijzondere touch

Net dat beetje anders maakt Summum krachtig.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een schitterende collectie,voor iedere vrouw zit er zeker wat mooi,s bij ..en het is kwaliteit ben heel blij met wat ik van jullie in mijn kast heb en met veel plezier draag

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik was heel blij met mijn colbert maar het werd echt afgeleverd als een vodje. Zo jammer.

Op het label stond dat ik het niet mocht strijken en dan zit je met een supergelreukeld colbert. Na het colbert een week lang uitgehangen te hebben (in de douche en buiten) was het nog steeds niet beter, dus uiteindelijk maar op de strijkplank, dat ging goed maar het was wel een beetje een deceptie. Ben er uiteindelijk wel heel blij mee!

Super goed

Snelle levering, netjes en verzorgd ingepakt. Super blij met mijn prachtige nieuwe jurk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige collectie! Kleding waarin ik me op en top vrouw voel❤️

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en er was een product te weinig geleverd. Na telefonisch contact met klantenservice meteen positieve reactie en klacht service gericht opgelost.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

ans bellers

Zeer tevreden,als ik bij jullie shop slaag ik meestal goede pasvorm en kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, prachtige kwaliteit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige blouse gekocht,mooie website,makkelijk bestelproces en snel geleverd.

Mooie duurzame modieuse kleding

Ik draag al vele jaren met veel plezier kleding van Summum. De kleding blijft, ook na veel dragen, mooi. De kwaliteit, pasvorm, maatvoering is prettig. De basics zijn ook makkelijk te combineren. De kleding heeft ook vaak een vrolijke uitstraling.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie winkel, fijn en gastvrij personeel. Niet opdringerig maar altijd bereid om te helpen en mening te geven. Kom er graag

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding, mooie materialen en gelukkig een ruim maatbereik. Ik ben fan

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

prachtige stoffen en goede modellen

nu 2 sjaals gekocht. heel mooie print. Komen altijd van pas. Topmerk

Gyroscoopweg 68