Geweldig leuke blouse van Summum gekocht. Mooie pasvorm en origineel ontwerp!

Prachtige kleding

Zeer positief. De kwaliteit is goed, modieus. Voor ieder wat wils. Fijne medewerkers die goed helpen en oprecht zijn

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Duidelijke website, snelle levering, mooi producy

Fan van het merk Summum. Mooie mode voor de Nederlandse vrouw. Blijft mooi ook na vaak dragen en wassen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastisch en heel blij met Summm

Summum is vrouwelijk en sportief. Mooie stoffen en kleuren. Als ik summum aan hebt voel ik me als een vis in het water!!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuk, mooi en kwalitatief goed!

Mooie kleding van goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, snelle levering en goede service!

Altijd goed contact!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super fijn merk met goede service

Summum heeft fijne stoffen en materialen. Echt gemaakt voor de Nederlandse vrouwen maten. Leuke tops en broeken. Altijd erg blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding en alles is combineerbaar

Fijn personeel dat met je meedenkt, er niet alleen staat om te verkopen om de omzet te verhogen maar eerlijk advies geeft. Heel blij. Mee

Mooie aanbieding snel gelevetd

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snel geleverd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Degene die ik aan telefoon kreeg, HEEL klantvriendelijk en meedenkend

Bovenstaande en snelle afhandeling

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

net effe anders en mooiere kwaliteit

wat ik daar ook koop het blijft mooi en krijg vaak dat mensen vragen mag ik vragen waar je dat vandaan hebt wat je aan hebt, dan zeg ik bij Summum en blijft mooi.

Super mooie kleding

Heel blij met Summum. Mooie en kwalitatief goede kleding. Elk seizoen hangt er weer Dummum in mijn kast. Zowel in de winkel als in de webshop goede ervaringen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie blazer en aparte broek

Mooie tijdloze blazer en wijde broek met apart patroon. Mooie kwaliteit zoals gewend bij Summum!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Stylische producten, niet overdreven modisch, exclusieve uitstraling

Goede kwaliteit, goed combineerbare items

Mooie kleding

De kleding die ik van Summum heb draagt heerlijk, blijft mooi en is onderscheidend. Er hangt vaak wel behoorlijk prijskaartje aan maar het is ook kwalitatief goed Dus soms verwen ik mezelf met iets moois van Summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Plezierig geholpen niet te opdringerig....

Ik ben heel leuk geholpen door een aardige verkoopster die alle tijd nam en niet te opdringerig was. Het voelde echt goed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn favoriete nr 1 modemerk.

Het is absoluut mijn nr 1 modemerk. Kijk maar in mijn kledingkast.;). De kwaliteit van de stoffen is mooi. De pasvorm is perfect. Altijd past de maat die ik heb. Het is duurzaam. Je bent er niet snel op uitgekeken. Elke nieuwe collectie geeft weer inspiratie, er zit altijd iets moois bij wat een aanvulling is op mijn kleding. In de winkel krijg je fijn advies. Maar online shoppen is prima. Omdat het altijd maatvast is hoef je niet iets terug te sturen omdat het niet past.

Precies zoals ik hoopte

Maat en pasvorm zoals altijd bij Summum precies goed!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie modieuze kleding voor schappelijke prijs, zowel als in de winkels als online bij verkoop goed!

Zowel als in de winkel als online bij verkoop goed verzorgde afhandeling. Mooi ingepakt, in papier, netjes en zeer zorgvuldig. Trots om Summun Woman te zijn. Vele leuke items gekocht dit seizoen en kan veel mix en matchen, wat natuurlijk heel leuk is en ik er steeds anders uitzie. Top!

Mooie collecties

Ben zeer weg van summum

Super klantvriendelijk en behulpzaam

Ik was in Alkmaar in de store en zocht een mooie jurk voor een bruiloft . De verkoopster hielp mij perfect en vroeg ook of ik een glaasje water of koffie /thee wilde . Ik kom hier graag weer terug en was blij om te zien dat mensen hun vak als service en klantgericht nog verstaan . Gr Diana

Super jeans short!

Ik had de witte short al en nu de blauwe ook besteld. Super fijne stretch stof, zit mooi en goede lengte. Snel geleverd ook!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd snelle levering en de goede maat.

Altijd snelle levering en maat is altijd goed, dus kan altijd van summum op aan. Ook heeft summum een collectie voor iedere gelegenheid.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele mooie en aparte kleding.

De kleding valt in het echt niet tegen zoals vaak bij andere bedrijven wel het geval is. Maat is meestal goed. Ik hoef niet vaak iets terug te sturen. Ik draag de kleding met heel veel plezier en voel mij er lekker in. Ook krijg ik vaak complimenten dat ik er leuk uitzie in deze kleding.

Fijne site

Goede foto’s, gemakkelijk bestelproces