Super service, mooie kwaliteit

Mensen in de winkel zijn altijd vriendelijk (vooral die in Haarlem)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle afhandeling en terugstorten van bedrag na retour sturen. Communicatie ook erg helder en snel.

Een uitstekende levering

Uitstekende leveringbin een paar dagen. Top.

Hier word ik blij van!

Super mooie kleding en schoenen, goede kwaliteit en netjes op tijd geleverd en met liefde ingepakt. Wat wil je nog meer!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik had eerder een folder meegekregen uit zaak in Bergen daar zag ik een super mooie blouse die ik dolgraag wilde hebben. Ik ben in diverse zaken waaronder Utrecht, Alkmaar geweest maar kreeg steeds nog niet binnen te horen. Toen was ik wederom in Bergen en werd ik in het systeem gezet. Dat was een gouden zet. Ik kreeg vorige week een mail van Summum daarin stond de blouse en online besteld en binnen een paar dagen ontvangen. Het is echt de blouse die ik zo graag wilde. Nu het zonnetje nog dan kan ik het gaan dragen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super handige website en een snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heerlijke broeken die altijd passen

Vaak met elastiek in de taille, soepele stoffen en precies goed van lengte. Broeken haal ik bij Summum!

Mooie duurzame kleding.

Ik koop graag kleding van Summum. De pasvorm en kwaliteit van de stoffen is geweldig. Het is tijdloos en gaat een paar seizoenen mee. Elk jaar verzamel ik een aantal mooie basics.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, goed verpakt. Het artiekel is het zelfde als op de site.

Fijn merk, snelle levering

Fijn dat he thuis kan passen. Soms alles retour, soms alles behouden

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Fijn en snelle regeling

Helemaal blij met mijn nieuwe broek! Precies goed op maat en goede kwaliteit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, makkelijk retourneren en mooie verpakking

Ik vind de maatvoering van Summum erg fijn , valt ruim waardoor ik een kleinere maat heb. Mooie kwaliteit en goede kledinglijn

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding in altijd de goede maat, met uitstekende klantenservice !

Alle keren als ik iets bestel is de maat goed, kan wel eens niet zijn zoals ik bedacht had. Als ik terug stuur gaat het altijd goed en als er iets niet goed gaat wat een keer is gebeurd is de klantenservice altijd correct en behulpzaam.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en goede kwaliteit

Rok besteld: prachtige kwaliteit, lichte stof, goede pasvorm en snelle levering.

Zoals het hoort!

Bestel, snel geleverd, netjes verzorgd ontvangen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

snelle levering en prachtige rok!

Ik had in de winkel al een andere rok uit de nieuwe collectie aangeschaft en die draag ik zo graag dat ik er nog een Summum rok bij wilde hebben. Ander model, andere kleur, maar ook weer helemaal blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, normale pasform, goede site!

Mooie kleding, goede service

Ik vind Summum altijd een hele mooie en uitgebreide collectie hebben waardoor je elk seizoen wel kan slagen. Daarnaast is de service goed. Gelukkig heb ik de klantenservice pas 1x nodig gehad, maar het contact was prettig.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Modieuze kledij voor een betaalbare prijs

Mooie dames kleding met een tikkeltje meer kwa originaliteit,

Prettig

Ik bekijk altijd met veel plezier naar de nieuwste mode van summum. Geweldig

Heerlijke broek

Nieuwe broek gekocht van Summun bevalt super goed. Ik voel me er lekker in, hij flatteert en ik mocht complimenten van m'n collega's in ontvangst nemen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Blij met mijn nieuwe kleren!

Verliep soepel.

Verliep snel en soepel.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Super mooie kleding

Summum heeft super mooie kleding, koop het in de winkel evia de site die ook super is met de snelle levering.

Leuke draagbare mode

Goed draagbare kleding in mooie kleuren die je zowel zakelijk als casual kan dragen.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam