Gewoon mooie kleding en goede service

Mooie kleding en goede service en vooraf hoef je niet te betalen, tis gratis passen alsof je in een stenen winkel komt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Alles op tijd en in goede staat geleverd

Mooi en bijzonder merk

Anders dan anders. Mooie stoffen en ontwerpen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super leuke trendy collectie voor de werkende vrouw

Als werkende vrouw van 50+ vind ik altijd een goede outfit om er jong en trendy uit te zien. Die goed past en mij vol zelfvertrouwen op pad laat gaan.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie site, overzichtelijk met prachtige vrouwelijke kleding

Nette service, keurig verpakt met duidelijke communicatie via de mail.

Zo blijven door gaan!

Summum verpakt de kleding altijd netjes is iedere keer weer een cadeautje om het uit te pakken. De kleding past mij altijd goed maat 40 past eigenlijk altijd. Vooral zo door blijven gaan met het maken van deze te gekke kleding. Een blije Summum klant

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super leuke kleding die goed te combineren is!

Super leuke kleren en snelle afhandeling van je bestelling en retourzending!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Wederom een geweldige collectie en fijn geholpen

Twee geweldige jurken gekocht. Heel fijn geholpen door personeel. Voelde mij weer super welkom.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Winkelen bij Summum is alsof je gaat winkelen met een personalshopper

Zoals hierboven al omschreven is mijn ervaring bij Summum alsof ik ga winkelen met een personalshopper. Met veel geduld werd gekeken wat mij past, maar ook aan mijn wensen en persoonlijke voorkeur voldeed.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding voor alle gelegenheden

Leuke winkels en een goede webshop

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele mooie kleding met een goede pasvorm.

Draag al jarenlang kleding Summum en het weet me elk seizoen weer te verrassen met een nieuwe collectie. Prima pasvorm leuke modellen in mooie kleuren en de kwaliteit is subliem. Ben heel erg tevreden en blij met jullie kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vodoet 100% aan de verwachting op alle onderdelen.

Product is echt van kwaliteit, mooie en goede materialen. Procesvan aankoop, betaling tot levering verliep moeiteloos. Geleverd wat is beloofd.

Comfy, sparkling and trendy

Heerlijke pasvorm, mooie materialen en net even anders. Eén van mijn favoriete merken.

Ik ben blij met Summum

Geweldig vriendelijk bedrijf met mooie kleding en goede service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Toppertje!

Overzichtelijke website, ruime keuze ook in degrotere maat, duidelijke omschrijving v artikelen en bovendien snelle verzending en prima verpakt!

Alles korrect

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en duidelijke webshop!

Fijne webshop met mooie kleding! Koop ook kleding van Summum bij “Luna” op Terschelling. Zij heeft niet volledig collectie dus shop ik geregeld ook online.

Tolle Mode zum fairen Preis

Tolle Mode zum fairen Preis

• k.A.
  • k.A.

Geweldige kleding

Mijn ervaring is dat summum kleding verkoopt, die apart is, en waar niet iedereen mee loopt. De kleding is heel vrouwelijk en je kunt er in principe jaren mee doen. Ik ben fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Niet gewoon aankleden, maar top styling

In de winkel was de juiste maat niet voorradig en zij adviseerde mij om op de website te kijken. Zo heb ik toch de prachtige broek kunnen kopen bij jullie, zeer tevreden mee en een heel snelle levering in degelijke vervakking

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Echt geweldig zo blij mee met deze kledingstijl

Onlangs een jurk besteld deze had ik in het boekje gezien deze kreeg ik mee verzonden toen ik een blouse bestelde. Regelmatig op de site gekeken. Toen deze jurk er was gelijk besteld. Afgelopen zaterdag had ik mijn jurk aan, kreeg ik in een winkel waar ze Summum. Niet verkopen een compliment over de jurk. Ze zei dit merk moeten we ook gaan verkopen. Wat gaaf toch,,,

Snelle bezorging, prima service

Heel tevreden over de snelle levering.

Kwaliteit en zorg

De kwaliteit van de aangeboden artikelen en de manier hoe het ingepakt is, met zorg en liefde, zijn opvallend.. Retourneren is eenvoudig en je geld wordt snel teruggestort. Een aanbeveling waarde!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heerlijk kledingmerk met altijd mooie collecties.

Ik kan altijd goed slagen bij Summum, zowel in de winkel als online. De collecties zijn veelzijdig en hebben een goede pasvorm.

Prachtige zwierige jurk

In januari kreeg ik in jullie winkel de voirjasrscatalogus, daarin zag ik de prachtige zwierige jurk met rijke borduursels. Ik was gelijk verliefd, dié moest ik hebben. Eindelijk kon ik deze begin mei bestellen. Wat is zij mooi!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam