Klantvriendelijkheid ten top!

Heb een pak online gekocht. Broek paste goed maar colbert was te groot. Ben naar de winkel gegaan en daar hebben ze mij goed geholpen. colbert gekocht in een kleine maat en ook nog een mooie bloes - goed advies gekregen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heb al meerdere kleding van Summum blijft gewoon mooi hoe vaak je het wast.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Prachtig pak!

Prachtig pak, goede pasvorm en mooie stof! Laat het feest maar beginnen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel blij met mijn nieuwe jeans

Ik ben heel blij met mijn nieuwe jeans. Precies zoals gehoopt! En snel en netjes verzonden. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De summum kleuren passen altijd bij elkaar, ongeacht het jaar of het seizoen, waardoor ik eindeloos kan combineren en ben ik steeds nieuw en altijd naar de laatste mode, toch nog goedkoper uit en koop ik minder kleding omdat ik maar een paar items hoef te vervangen. sorry voor de lange zin. Love it!

Mooie collectie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie, goed zittende kleding en meerdere stijlen.

Geweldige kleding van eigen bodem waar ik me vrouwelijk in voel. Fijne materialen, goede pasvorm.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi model rok stof erg dun

Lange rok gekocht met mooi dessin en mooie kleuren, goede maatvoering Ik vind de stof wel erg dun : beetje vlodderig. Had gevoerd moeten zijn voor die prijs. Foto's en info mogen beter. Prijs kwaliteit valt mij wat tegen (140€ echt duur) zelf onderrokbij gekocht.

Prachtige kleding

Summum is echt mijn favoriet. Altijd weer vernieuwende kleding en een stijl waar ik echt van hou.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik hou echt van de stijl.Als ik in Nederland ben, ga ik altijd naar de winkel.De levering was erg snel.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi product , fijn materiaal en goede pasvorm

Op tijd bezorgd in stevige doos . Ik heb vaker summum broeken en ook een korte broek waar ik echt mee “ wegloop” ! Deze nieuwe broek is prachtig okerkleurig . Nét wat ik mooi vind.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding en erg goed geholpen!

Ik heb een mooie jurk voor de bruiloft van mijn broertje gevonden bij Summum! Toen er een foutje in de jurk zat ben ik zo goed en vriendelijk geholpen door de klantenservice.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ziet eruit zoals op het plaatje. Maat is goed.

Mooie kleding!

Mooie broek besteld, goed en snel ontvangen. Zeer tevreden met mijn aankoop!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Snelle levering en betrouwbaar.

Je krijgt waar voor je geld en ook de reourzending wordt prima afgehandeld.

Wunderschön

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd mooie collectie voor ieder wat wils.

Altijd mooie collectie van stoer tot vrouwelijk.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Snel en simpel besteld.

Overzichtelijke website. Alles duidelijk via de mail. Gewoon zo als je dat wenst!

Super goede kwaliteit!

Helemaal blij met mijn nieuwe jeans!

Super vrouwelijk mooi merk

Goede pasvorm, mooie kleuren

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

echt helemaal top! hoe blij kan je zijn

Heerlijk kleding en alles valt te combineren soms heb je van die keren dat je echt gelukkig bent met je nieuwe aankopen

Prachtige jurk

Ik heb een hele mooie feestelijke jurk gescoord van Quincy haar collectie❤️ Super blij mee en al veel complimenten gehad. Qua maat valt hij ook prima

Top team

Altijd snelle service, leuke collectie en als er iets mis is wordt t opgelost!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle bezorging en mooie kleurige kleding

De pasvorm is goed, mooie stoffen en snel bezorging. Erg tevreden.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam