Snelle en goede levering

Klantvriendelijke website, snelle bevestiging en levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bestelling snel en netjes ontvangen. 1 artikel had een schoonheidsfoutje. Ik nam contact op met Summum maar belde buiten kantoortijd. Ik werd kort daarna door Summum opgebeld. Ze hadden gezien dat ik had gebeld. Wat een service! Alles netjes naar tevredenheid afgehandeld.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding: collectie is divers

De kleding wordt snel geleverd!

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie kleding en goede service!

Fijne kleding van Summum. In de winkels vriendelijk personeel en geven goed advies. Online is de kleding snel bezorgd!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zalige kleding om te dragen!

Snelle levering, perfecte pasvorm, kleding is gewoon top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Tijdloze vrouwelijke kleding, ik ben fan van Summum!

Vooral de brandstore’s zijn fijn om in te winkelen, kundige verkoopsters die ook met voorstellen komen.

Altijd blij met Summum

Elk seizoen weer vind ik leuke items in de nieuwe collectie. Alles wordt altijd anel verstuurd en mooi verpakt.

Mooieitemskeurigverzonden

Altijd mooie kleding en accessoires van Summum, snel en netjes verzonden…. Wordt je gewoon heel blij van❤️

Prachtige blouse , zoals verwacht

Prachtige blouse, kwam precies op tijd voor een fam feest en kreeg veel positieve reacties !!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi, goed en net even iets anders ;)

Prima webshop met leuk, goed kwalitatief kleding. Ook een snelle levering en goede condities qua bestelling, betaling en retourzending :)

Goede pasvorm

Ik draag al heel lang Summum. Het past bij mij. De broeken hebben een goede pasvorm. De stoffen en dessins zijn mooi.

Positief

Snelle afhandeling, op tijd bezorgd als je het terugstuurt, word alles snel geregeld!

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Zo tevreden natuurlijk overde mooie collectie Fijne duidelijke site keurig en snel geleverd.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Leuk merk

Leuk merk. Beetje prijzig. Goede service . Alles wordt snel beantwoord en geregeld . Jammercdat broek bleu daze Juliet niet in meerdere kleuren zijn. Beperkt aantal kleuren mag meer variatie

Prachtige mode

Altijd mooi. De stoffen de modellen en de bezorging!!!

Mooie kwaliteit blouse

Blouse werd snel geleverd. Mooi verpakt en van uitstekende kwaliteit. Niet het goedkoopst maar echt een feestje om te dragen.

Summum is top

Al heel wat jaren koop ik bij Sunmum. Liefst in de winkels. Altijd gastvrije ontvangst bij Summum Rotterdam. Kwaliteit van de kleding is altijd goed. Fijn merk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prima, niets op aan te merken

Goed product en snelle toezending

geweldig

Mooie uitdagende bijzondere kleding lijn.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

mooie kwaliteit maar wel pittig geprijsd

Grijze wijde bandplooibroek in grootste maat xxl zat net de strak, hoewel de steenrode die ik van de zomer besteld heb in dezelfde maat, wel helemaal goed zat. Hoe kan dat? Verder vond ik de kwaliteit erg mooi en heel fijn dat dé pijpen lang genoeg zijn, dat is bij andere merken wel eens anders.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Dit keer online wat gekocht, super snel Geleverd. Ervaring in de winkel is ook echt heel positief!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie modieuze en hoog kwalitatieve kleding voor de moderne vrouw. Al jaren mijn Nr 1!

Prachtige modieuze, vrouwelijke maar ook stoere dameskleding voor de vrouw die van modern maar ook van tijdloos houdt! Het combineren van de verschillende items is ieder seizoen weer mogelijk. Alles kan samen voor creëren van verschillende looks! Voor iedere stemming een andere look! Verder is de kwaliteit van ieder product geweldig! Dit is al jaren mijn persoonlijke nr 1!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en snelle verzending. Omschrijving van de kleding wordt goed beschreven. In één woord TOP!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ze hebben mooie ontwerpen voor de Hollandse vrouw. En de kwaliteit ook super.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele mooie kleding; maat klopt altijd Prachtige stoffen

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam