Prachtige kleding

Prachtige kleding, materiaal en een mooie kwaliteit. Pasvorm is super, laat elke vrouw stralen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige collectie, snel geleverd, netjes ingepakt.

Direct verliefd op de collectie van Quinty, vooral op het jasje met de pailetten, zo mooi! Bestellen ging snel en eenvoudig op de website. Volgende dag in huis, heel blij mee! Ervaring van de afgelopen jaren is, dat de kwaliteit van de kleding heel goed is, blijft mooi. En het zijn ook items die jaren mooi blijven. Ik heb pantaloons die als 4 of 5 jaar oud zijn, en nog steeds prachtig zijn.

Iedere keer weer verrast

Iedere collectie is weer een verrasing en de dan is kiezen soms heel moeilijk. Maar deze jurk is echt zooo mooi. Super blij mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne webshop met snelle levering en goed contact

Duidelijke webshop met goede omschrijving bij de producten. Producten snel geleverd en steeds goede communicatie over het verzendproces. Artikel goed verpakt aangekomen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super leuke collectie en kwaliteit kleding

Ik vind de bestelling erg makkelijk gaan en snel geleverd. Uitpakken is een kadootje!

Altijd succes!

Snelle, juiste en correcte afhandeling. Mooie kleding, ook in grotere maat. Contact met klantenservice meer dan oké. Ik koop en draag al jaren Summum, oudere collectie’s tot op de draad versleten van het vele dragen. Zou graag, met name, jurken terug zien, blijven tijdloos…

Altijd gewoon goed!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top geholpen door een zeer vriendelijke dames

Was op zoek maar kon het niet goed vinden maar door goede hulp goed geslaagd

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Snelle levering, keurig verpakt en het ziet er mooi uit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Erg blij met mijn nieuwe aankoop

Nog nooit kleding besteld bij summum, maar ben nu fan, wat een mooie pasvorm. Erg blij mee

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding super snel bezorgd

Mooie kleding snel bezorgd en 1 shirt teruggestuurd en heel netjes geld op rekening teruggestort

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Cadeautje om uit te pakken

Een bestelling via de webshop is geen bestelling maar een cadeautje. Mooie doos, leuke welkomsttekst en gave kleding. Ik ben blij! Alles staat weer zo mooi. Dat heb ik niet vaak bij andere merken.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Makkelijk te bestellen, snelle service en mooi verpakt. Erg blij met de bestelling! ☺️

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie jurk die overeenkom met de verwachting

Een prettige ervaring en mooie foto’s van de lijn met Quinty. Waarom ik de 5 sterren niet gaf? Het zou top zijn als je wat meer variaties te zien krijgt waarop je in mijn geval de jurk kunt dragen. Dat zou mij helpen om eerder te kopen. Verder een prachtige jurk.

Snelle levering en informatie

Vlotte service

Er was de verkeerde broek geleverd en dat is vlot en zonder gedoe hersteld, fijn!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Prachtige print en super vrouwelijk!

Echt een geweldige zomerjurk die zo is om te toveren van casual met een slippertje naar avondje uit met een (rodehond metallic) hakje. Love LOVE it!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Uitstekende service , had de verkeerde maat van een broek besteld en gebeld en binnen een dag had ik de juiste maat broek , super tevreden .

Makkelijk website , prachtige winkels

Zowel in de winkels als de site heel fijn

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie pasvorm bij hippe outfits

Van elk seizoen heb ik wel een item in de kast hangen. Krijg juist daar ook vaak complimenten over.

Snelle levering , prachtige broek

Mooi, kwaliteit

Eigentijdse mode met details.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik kan altijd slagen bij Summum!

Ik vind bij Summum kleding die ik zakelijk en prive kan dragen. De prijs - kwaliteitverhouding is prima. Als ik een Summumwinkel zie, gaat mijn hart sneller kloppen :)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle bezorging van mooie kleding.

Duidelijke website, mooie collectie, snelle levering.

Uitstekend!

De kleding is echt fashion. Mooie stoffen vrouwelijk en toch stoer. Altijd aparte stukken tussen maar ook basic stukken. Sneakers zijn perfect. Kijk altijd uit maar de collecties.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam