Mooie kleding maar online service kan beter

Ik heb een blouse besteld. Helaas viel deze tegen en heb ik hem geretourneerd. Tot mijn verbazing moest ik hier kosten voor betalen. Jammer vind ik dat. Summum kleding is behoorlijk prijzig dus dan verwacht ik eigenlijk dat ik kosteloos kan retourneren. Dit zal mij een volgende keer weerhouden van online bestellen bij Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie en duidelijke webshop.

Het n mijn e-mail kreeg ik een kortingscode waardoor ik een leuke korting op een mooi truitje kreeg. Het werd snel geleverd maar de bezorgdienst vond ik niet fijn. Ik kreeg een mail dat het op een bepaalde dag geleverd zou worden, maar ik kon geen andere datum kiezen, alleen neerzet toestemming of een ophaalpunten totaal niet in de buurt. Dat vind ik geen goede service . Heb liever levering via PostNL, dan kun je een aflever punt aangeven.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

love it...

Mooie vrouwelijke kleding van goede kwaliteit, vaak met een leuke twist. Snelle levering na bestelling uit de webshop. Ook de winkels zijn een aanrader. Aardige en deskundige verkoopsters.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige blouse gelukkig in de sale, snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hip en altijd herkenbaar!

Ik ben super blij met Summum. Lekker hip, draagbaar voor jong en ouder

Goede ervaring met Summum

Goede kwaliteit van de kledingstukken Originele kledingstukken die je niet vaak ziet. De meeste kleding stukken kan je kwa kleur model en kwaliteit nog jaren aan. De kledingstukken zijn niet snel uit de mode. Behulpzaam en vriendelijk personeel dat is heel veel waard Summum is van Nederlandse bodem en dat is ook belangrijk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede levering en mooie kleding!

De maten zijn goed, op de Nederlandse vrouw gericht. Helaas voor mij zijn de broeken altijd te lang, zou fijn zijn als deze in lengtematen zouden komen. Verder goede kwaliteit.

Fijne winkelervaring

De materialen zijn van topkwaliteit, evenals de service!

Mooie kleding snelle bezorging

Vrolijke kleuren goede pasvorm

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle en goede service. Op zaterdag de winkel gebeld of ze een broek hadden in mijn maat en de dame in kwestie nam uitgebreid de tijd om te kijken en mij te woord te staan. Mooie kleding, goede kwaliteit en goede pasvorm. Éen van mijn favoriete merken.

Alleen maar goed!

Draag en koop alheel lang summum kleding. Al vanaf het eerste begin. Jullie hebben super leuke kleding, gemaakt van fijne materialen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik koop zeer geregeld bij Summum, zowel in de winkel als op de site. In de winkel word ik altijd heel leuk geholpen en via de site loopt alles altijd op tijd en ook als het toch niet aan de verwachting voldoet is de retour procedure prettig en snel. De laatste x viel de broek die ik besteld had voor het eerst tegen omdat die te klein was terwijl ik de zelfde broek al in een andere kleur heb in de zelfde maat.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vlotte levering van kwalitatief hoogwaardige kleding

Summum past goed bij mij, 61 jaar oude dame! Stijlvol maar niet ouwelijk. Fijn dat bestellingen vlot worden geleverd, al vind ik even op de levering wachten nooit een probleem. Zeker als dat beter voor het milieu zou zijn. Betalen voor retourneren juich ik ook toe als de reden hiervoor is dat men wil voorkomen dat er te impulsief wordt besteld.

Geweldige mode!!

Het merendeel van mijn kledingkast bestaat uit verschillende prachtige Summum sets. Ik draag het al jaren,blijft zo mooi! Dit voorjaars seizoen heb ik een aantal hippe sets gekocht en de nieuwe zomer collectie moet nog komen,oei...

Slechte service

Op 13 februari 2024 bezochten mijn vrouw en ik met veel genoegen Batavia Stad Fashion Outlet. Na ons bezoek merkte mijn vrouw tot haar teleurstelling dat haar zonnebril zoek was geraakt. De volgende dag namen we contact op met de kledingwinkel (Summum Woman) waar zij het laatst iets had gekocht. Gelukkig bleek de zonnebril daar te zijn gevonden, en een behulpzame medewerkster verzekerde ons dat deze naar ons thuisadres in ‘s-Hertogenbosch zou worden verzonden. Helaas ontvingen we de zonnebril niet binnen de verwachte tijd. Na enkele dagen namen we opnieuw contact op om te verifiëren of de zonnebril daadwerkelijk was verzonden. We kregen te horen dat de bril op 14 februari 2024 was verstuurd via brievenpost. Aangezien we de bril na een week nog niet hadden ontvangen, namen we contact op met PostNL. Zij verwezen ons echter naar de verzender. Vervolgens hebben we opnieuw contact opgenomen met Summum Woman, waar een medewerker genaamd Tobias ons verzekerde dat de bril door PostNL was ontvangen en dat we geduld moesten hebben. Wij hadden weinig geloof in een goede afloop en dat werd inderdaad bevestigd. Na enige tijd hebben we daarom opnieuw contact opgenomen met Tobias. Tot onze ontsteltenis vertelde hij ons dat het pakketje bij PostNL als vermist was geregistreerd. Echter, aangezien het pakketje niet verzekerd was verstuurd, kon er verder niets worden gedaan. Het feit dat onze klacht met een eenvoudig "jammer maar helaas" wordt afgedaan, ervaren wij als uiterst teleurstellend en onprofessioneel, met name voor een bedrijf als Summum Woman

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Met zorg verstuurde kleding

Normaal bestel ik geen kleding online. Nu moest ik wel omdat ik niet in de gelegenheid was om naar een Summumwinkel te gaan. Ervaring is zeer positief. Kleding is met zorg ingepakt!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, zit als gegoten, moeite waard

Prima ervaring. Fijne webshop, duidelijk, snelle levering en het zit als gegoten. Erg blij mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Zeer mooie kleding met een zeer lange levensduur

Fantastische goedzittende kleding

Kleding blijft mooi. Zit fantatisch

Heel tevreden

Heel goed altijd geholpen in Den Bosch.

komen afspraak na!

beste medewerker Summum, een vertrouwt en stijlvol merk Bleu Daze voor mij al jaren een jeansmerk wat past! en van eigen bodem dat maakt het nog aantrekkelijker.

Mooi!!!

Mooie kleding, goede pasvorm, kleuren die aansluiten bij de mode, materialen die lang mooi blijven en fijn dragen. Ik ben fan van di Summum! De foto’s in webshop komen goed overeen met werkelijkheid.

Mooie website, mooie kleding

Ik val altijd voor jullie mooie kleding. Ik was helemaal verliefd op een blouse en heb deze besteld. Helaas was de onderkant van de blouse anders dan verwacht. Ik heb deze teruggestuurd. Af en toe denk ik nog aan de blouse, hoe mooi deze was… Het retourneren ging heel makkelijk en ik kreeg mails over de status!

schitterende blouse/ top

Prachtig materiaal, wat mooi soepel valt..

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam