Kleding heeft goede prijs elke keer verrassende collectie Mooie kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super, voel me top in deze kleding

Ik voel me altijd zo fijn en zelfverzekerd in de kleding van Summum. Heel vrouwelijk ook. Super zachte stoffen....

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede ervaring, snelle levering

Goed op de hoogte gehouden over de bestelling en de levering. vooral super blij met mijn bestelling

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kwaliteit die goed zit

De broek die ik bestelde past me als gegoten en de kwaliteit ervan is heel goed. Hier ga ik lang plezier van hebben. Dat past goed in mijn verlangen om minder maar bewust te consumeren. De site en het bestelproces waren ook prima.

Kwaliteit thuisbezorgd!

In een mooie verpakking, zorgvuldig ingepakt vind ik de door mij uitgekozen items: kleurrijke kledingitems waarmee ik blij het voorjaar verwelkom!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne webshop en hele mooie winkels. Word altijd goed geholpen bij dit mooie merk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik ben dol op de kleding van Summum!

Ieder seizoen kijk ik weer uit naar de nieuwe collectie van Summum! Er zit altijd iets bij dat bij mij past, waar ik blij van wordt en waardoor ik extra zin krijg in een nieuw seizoen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik vind altijd mooie kleding.

Er is altijd smaakvolle kleding. En van goed kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering van modieuze kleding van goede kwaliteit!

Summum is een merk waarvan je op aan kunt: modieus, sportief en toch goed draagbaar naar het werk. Het is lekker zittende kleding (fijne stoffen) en de maat klopt altijd (tenzij je zelf aangekomen bent of afgevallen bent natuurlijk).

Goede kwaliteit en fitting

Mooie kwaliteit producten. Zitten prettig. Zien er precies zo uit als op de foto.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

steeds top advies en super snelle levering !

Ik bestel regelmatig op Summum, steeds in orde, (dat blijkt ook dat mijn aankopen zo bevallen , dat ik niets terug stuur haha) komt ook door de zeer waarheidsgetrouwe foto's op de site. ook de levering gaat super vlot, voor je het weet ontvang je je leuke pakje, steeds een feest! zal altijd klant blijven, Groetjes Christel

Super snel geleverd

En wat was ik super blij dat ik de complete set van broek en trui nog kon kopen in mijn maat. Summum blijft mij n favoriet!!!!! Lieve groet. Roelie

Super mooie kleding

Super mooie kleding en snelle service

Geweldige kleding!!

De kleding draagt erg comfortabel.

Favoriete merk

Mijn favoriete winkel, met name in de Hartenstraat. Belangrijk: met leuk aardig personeel. De kwaliteit van de kleding is top en de pasvorm zit altijd goed. Daardoor is het ook makkelijk om online te kopen.

Snelle levering, netjes verpakt

Snel besteld, snel geleverd

Prachtig jasje besteld, overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, duidelijke informatie en snel geleverd. Absoluut aan te raden.

Prachtige winkel in Groningen , erg blij mee

We kwamen toevallig op de openingsdag . Het was een welkomthuisgevoel. Echt een verademing voor jong en oud.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Mooi en stijlvolle kleding

Praktisch Mooie stoffen en dessin Aparte kleuren Goede pasvorm

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Geen fast fashion!

Summum is een van de merken waar ik echt blij van word. Mooie kwaliteit en pasvorm, ook in een grotere maat. En het is tijdloos en gaat lang mee, dus ook nog duurzaam!

Mooie website

Mooie kleding, al jaren mijn favoriete merk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding waarin je op en top vrouw voelt en van gaat stralen!

Summum begrijpt het precies! Prachtige stoffen en kleuren, perfecte pasvorm, on trend en ook tijdloos. Daar wordt ik helemaal blij van! En natuurlijk een merk uit Nederland dat scoort extra punten. Ik heb pas bij de peperkorrel de cargo rok gekocht in het groen wow wat een fantastisch stuk, ik ben er heel blij mee en voel mij heel fijn als ik het draag.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en duidelijke correspondentie

Zowel in de webshop als fysiek in de winkel een prima service.

Prima en vlot

Gyroscoopweg 68