Top merk

Draag al jaren summum En past nog steeds bij mijn leeftijd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Voorraad klopt tijdens bestellen, snelle levering. Duidelijke communicatie met track en trace.

Vlotte, correcte klantvriendelijke ervaring

Ik werd aangetrokken door de overzichtelijke webshop. Die was heel duidelijk, ik was op zoek naar een bepaald item en vond dit direct terug. Fijn contact!

Summum is het summum

Waarom Summum het summum is voor mii: . whatyou see is what you get, goede foto's en beschrijving van collectie . altijd net even verfijnder en verrassender . levering altijd stipt en correct . Én mocht het een keer onverhoopt niet je dat zijn voor mij dan retour geen probleem. Kortom ga zo door Summum met jullie mode, maakt mij blij

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele leuke en aparte kleding, mooie stoffen en aparte modellen met eigen look! Ook heerlijk draagbare kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik heb dit merk sinds kort ontdekt en 3 stukken uit de basic collectie gekocht. Zit meteen heel fijn, ben een fan.

Hele mooie kleren

Al heel vaak een prachtige collectie kleding. Mooie stoffen en fijne kwaliteit. Netjes verpakt en evt retourneren gaat makkelijk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super fijne site, makkelijk alles te vinden en te bestellen. Ook snel geleverd!

Mooie kleding

Snelle correcte levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Als je echt eens iets anders zoekt dan de massa

Pasvormen altijd zeer fijn

Mooie kleding

Ik koop al jaren Summum bij mijn favoriete winkel Entree in Cuijk. Het past altijd en het is een mooie collectie. Altijd heel tevreden over mijn aangekochte kleding. Top!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Goede service en mooie kwaliteit

Ik heb al diverse items van Summum gekocht. De kwaliteit is goed en blijft ook mooi. Enige minpunt vind ik is dat de maatvoering/beeldvorming niet altijd even goed klopt. Dus het online shoppen pakt niet altijd goed uit voor mij. Helaas zit er geen Summum in mijn woonplaats.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim., Nee, de items vallen vaak te klein.

Prachtige kleding van Summum

Mooie stoffen van hoge kwaliteit, goede modellen en een pasvorm die klopt bij je kledingmaat. Al jaren geniet ik van mijn summum jurken en tops! En natuurlijk een supersnelle bezorgservice.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele mooie collectie, van prachtige kwaliteit

De service van summum is heel goed. De kwaliteit en afwerking is top. Ik vind de collectie prachtig, maar ik vind het alleen jammer dat niet alles in grotere maten is.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Altijd zo vlot en fijn.

Heerlijke modellen. Perfecte pasvorm voor de Nederlandse vrouw. Elegant, stoer, stijlvol. Snelle levering. Dus aan en gaan!!

Zoals altijd goed

Wederom mooi op tijd en passende kleding mogen ontvangen. Weer blij mee

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding goede kwaliteit en maat

Mooie kleding en de kwaliteit is goed en mooi gemaakt, daar betaal je misschien iets voor maar de pasvorm is goed en kleed mooi af.Ik voel mij altijd prachtig in de kleding van Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering van een prachtige blouse

Erg blij met mijn nieuwe blouse

Erg goed

Altijd goede maat en kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en goede manier van retour sturen

Vind kleding mooi en wat niet past kun je zonder problemen retour sturen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Ik vind Summum een superleuk merk, mijn kledingkast is bijna alleen Summum

Prijskwaliteit vind ik in de meeste gevallen goed. Heel af en toe heb ik iets wat kwalitatief tegenvalt, heb er nooit een klacht van gemaakt maar misschien zou dat wel beter zijn. Maar over het algemeen is de stijl helemaal mijn ding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, altijd blij met mijn aankopen.

Super collectie!

Wat een leuke collectie heeft Summum telkens! Echt blij mee… alleen… ik weet niet wat het is… maar de stof blijft niet heel lang mooi bij… misschien omdat ik zo klunzig ben… maar ik heb in elk jurkje wel hele fijne haaltjes. Terwijl dit bij andere merken niet is.

Gewleldige collectie

Hippe mode voor de modebewuste vrouw. Goede prijs kwaliteit, top

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding zeer luxueus verpakt , goede kwaliteit zeer tevreden over de levering en de items

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam