Snel en netjes antwoord op een klacht.

Ondanks het mooie merk had ik toch een klacht, deze is zeer netjes en snel opgepakt. Ik mocht zelf aangeven wat ik er mee wil. Binnen een week was alles naar tevredenheid geregeld. Ik sta er elk seizoen weer van te kijken wat een mooie kleding er weer gemaakt is, prachtig. Ik koop wel vaker in de winkel bij ons in de buurt hebben ze ook het mooie summum merk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Unieke stijl die je niet overal ziet!

Heb onlangs een gilet jasje gekocht die je aan beide kanten kunt dragen! Supernetjes afgewerkt en uniek in stof- keuze.

Geweldig!!!!

Summum is altijd goed in service en heeft een prachtige collectie…

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd een gave collectie!

In de collecties vind ik altijd een set of losse kledingstukken die helemaal “mij” zijn!

Snel verstuurd, fijne webshop

Goed. Bestelling was snel verstuurd en netjes verpakt. Fijne en duidelijke webshop. Fijn dat er met Klarna betaald kan worden.

Toevoeging aan mijn garderobe

Mooie rokken

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Mooi design met perfecte pasvorm

Mooie kleding, mooie kwaliteit en de maten zijn constant. Leveringen zijn prima en de website werkt gemakkelijk.

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over zowel de webshop als de winkel in Rotterdam. Snelle levering via de webshop en zeer vriendelijk in de winkel.

Top merk

Goede kwaliteit, snelle service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuke kleding van mooie kwaliteit

Goede service en mooie en goede kleding Kwaliteit en prijs staan goed in verhouding Dus blij met Summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is altijd de eerste winkel om een dagje Alkmaar te beginnen!

Er zijn winkels of merken , waar je iets koopt en al snel weer uit je kast haalt. Met een Summum item is dat anders. De aankopen zo mooi gemaakt en zijn vaak tijdloos.

Zeer goed.

Prachtige kleding, mooie kwaliteit.

Kwaliteit

Super mooie kleding, erg apart en merg stijlvol.. online bestellen is erg goed en snel.

Mooie collectie kwalitatief goed

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd mooie kwaliteit en pasvorm

Summum heeft vrouwelijke, maar ook stoere kleding die ik zowel zakelijk als privé graag draag.

Super! Mooi prijs/kwaliteit verhouding

Altijd mooi artikelen voor een mooie prijs. Eigentijds en draagbaar.

Summum is super vrouwelijk

Altijd goed van maat

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtig jaquard jasje. Maat is ook prima. Ik zal er mwe shinen op een bruiloft. Summum heeft smaakvolle vrolijke kleding

Super goed

Prima om bij Summum iets te bestellen. Snel en alles correct

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bestel netjes op tijd ook het retourbeleid goed geregeld!

Top ervaring

Snelle levering, top kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie site, goede service, snelle levering

Ecru jeans besteld , zit als gegoten :)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle service. Stijlvolle vrouwelijke kleding waar niet iedereen mee loopt. Kleding is goed met elkaar te combineren. Kortom hier een heel tevreden klant!

fantastisch

ik durf mijn mail soms niet te openen want allemaal zooo leuk en verleidelijk. dan het 1 voor het ander niet aan. I love summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik word blij van de stijl van Summum

Vind ik iets leuk, gegarandeerd hangt er een etiket van Summum in!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam