Fijne webshop maar ook de stenen winkel zijn top. Altijd een prima service en heel klantvriendelijk. Veelzijdige collectie voor zowel stoer als netjes/ klassiek, Ik shop er erg graag!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super mooie kleding. Vrouwelijk, kwalitatief prima verrassend zonder extreem te zijn.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Perfecte klantgerichte afhandeling van bestelling!

Het is elke keer weer een feestje om te bestellen/te kopen bij Summum. Zowel online als in de winkel.

Summum absoluut top

Bij Summum slaag je altijd als je van mooie kleding houdt. Webshop als je gericht zoekt en in de winkels als je goed geholpen wilt worden. Kortom Summum is absoluut TOP!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle reactie, maar wist het antwoord niet gelijk

Ik had via de mail in het paaswknd een mail gestuurd met wat vragen. Zodra het dinsdag was kreeg ik in de loop vd dag antwoord, vrij snel dus. Alleen degene moest de info nog wel gaan uitzoeken. Gr Marleen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Werd door een verkoopster op een 10% korting geattendeerd!

Ik had online een rok besteld waar de maat niet goed was. Mijn dochter heeft op de betreffende dag zelf voor mij in de winkel de rok in de juiste maat en de mouwloze trui gekocht met 10% korting. (dit op aanraden van de verkoopster)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie producten

Mooi product. Mooiste was geweest om een doorlopende manier van contact te hebben. De tijd voor reactie kan nog iets verbeterd worden. Wel altijd vriendelijk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Heerlijke (web) winkel, waar ik altijd hebberig van wordt!

NVT

Grandioos

Makkelijke website en snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bestelling, levering, betaling, alles goed en snel geregeld

Mooi en goed verpakt. Goede kwaliteit en pasvorm. Ben zelf enigszins curvy en 1.68 m (maat 42 besteld). Past prima. Broek iets te lang, maar dat kan ik eventueel laten inkorten.

Erg tevreden over alles!

Tevreden klant, snelle levering, prima prijs-kwaliteit verhouding en super leuke vrouwelijke collectie!

Mooie pak

Mooi pak, snel geleverd. Kado shopper was vergeten. 1 mailtje naar service en 2 dagen later was hij er. Prima. Kawliteit is erg goed.

Heel blij met Summum

Ik ben heel blij met het merk Summum. Erg mooie en leuke collecties, goed met elkaar te combineren. Pasvorm is voor mij heel fijn. De dames in de winkels zijn allemaal erg aardig en behulpzaam. Je wordt echt leuk geholpen. Via de website is het bestellen ook eenvoudig en de kleding is snel in huis. Groot fan!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle en goede verzending, top pasvorm

Had de spullen snel in huis, Super mooie broeken, mooie pasvorm met nog een hele leuke gratis shopper erbij! Blij met de broek en kwaliteit ervan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk ook voor grote maten

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vertaalt en versterkt mijn persoonlijkheid

Fijne, goed passende kleding met een mix van sportief en chique waardoor ik me er altijd prettig in voel.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding van top kwaliteit!

Altijd blij met mijn nieuwe aankoop van Summum!

Mooie kwaliteit.

Mooie kwaliteit, prachtige, voor elke dag, draagbare collectie. Al jaren fan!

Snelle correcte levering

Mijn ervaring is top! Snelle correcte en netjes verpakte levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Gewoon perfect kleding.

Ik ben een jonge vrouw van 55 jaar. Als ik me kleed met Summum kleding voel ik me heel mooi. Het ziet er verzorgd en mooi uit , waardoor ik mijn zelfvertrouwen uitstraal.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel blij met mijn nieuwe blouses

Zo ontzettend blij met summum. Fijn dat je altijd ervan om aan kunt om via internet ook te kunnen bestellen. Maten kloppen kwaliteit altijd goed. Kleuren super mooi!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn favoriete merk, Alleen maar superleuke items!

Al jaren ben ik super fan van Summum. Altijd net iets aparter en altijd draagbaar als casual én chique met soms een kleine creatieve aanpassing! Zó heerlijk net even anders, topmerk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding... Makkelijk bestellen Snelle bezorging Is er iets mis....dan wordt je goed geholpen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bij mijn bestelling was de gratis tas niet meegeleverd. Na contact met Summun is deze nageleverd. Dit vind ik een goede service, dank jullie wel.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie top die snel werd bezorgd

Ik ben heel blij met m'n mooie top van Summum! Werd snel bezorgd, mooie verpakt en de top is prachtig!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam