Bestellingen lopen altijd goed

Wat een top modemerk. Moderne vrouwelijke mode en in iedere stijl diversiteit aan keuzes.

Kwalitatief en snel

Mijn bestelling was er de volgende dag al ,netjes verpakt en zag er heel goed uit.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Mooi merk, net vaak wat anders.

Goede pasvorm, stoer en net even wat anders. Daarmee onderscheidt Summum zich. Ook leuk dat het van Nederlandse bodem is. Alles wat ik van Summum koop draag ik jaren en dan vind ik het nog lastig om er afscheid van te nemen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk, service kan beter

Ik heb een jasje besteld en werd beschadigd geleverd; er zat een gaatje in de mouw. Ik ben goede kwaliteit gewend van Summun, dus dit vond ik opvallend. De klantenservice reageerde traag en deed karige voorstellen. Uiteindelijk is er wel een oplossing gekomen waar ik tevreden mee was. Ik vind het een mooi merk en vind het vaak fijn om bij een merk zelf te bestellen. Ook omdat er dan meer winst is voor het merk. Helaas was dit een tegenvaller. Ik ga het wel nog eens proberen.

Fijne,snelle webshop

Snelle levering,makkelijk retour sturen en snelle afhandeling. Vriendelijke dame aan de telefoon .

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Stijlvolle en eigentijdse mode!

Sinds ik de kleding van summum heb ontdekt voel ik me veel zelfverzekerder! Wordt er echt blij van ,mooie modieuze stijl waar ik me heel goed in voel. Mijn vriendin is er ook al heel blij mee.Heeft ook hele leuke kleding gescoord. Staat haar ook top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, komt overeen met de kleding op de foto's. Goede pasvorm en mooie materialen. Snelle verzending en goede communicatie over de verzending. Netjes verpakt.

Mooie kleding

Heb alleen maar lof over de mooie kleding van Summum. Draagt en zit erg fijn. Vlot en hip.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, goede pasvorm.

Mijn ervaring met Summum in de winkel en op de website is heel goed door de vriendelijke en behulpzame mensen.

zeer positief

zeer positief, online besteld, snelle levering en ook makkelijk terug te sturen!!

Fabulous

Summum stelt me nooit teleur...Kleding voor elke gelegenheid...krijg altijd heel veel complimenten!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

God

God oplevelse

• Vil du anbefale os? Ja
  • Ikke relevan

Heel blij met mijn nieuwe broek!

Summum Woman is super, fijne kleding en de maat klopt altijd! Bestellen is gemakkelijk, betalen is iets ingewikkelder geworden! Mijn bestellingen komen altijd op de afgesproken tijd aan. Ik ben super blij met Summum!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, mooie kleding..

Snelle en goede service

Fijne webwinkel, goede service en communicatie. Trui snel geleverd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Stijlvolle kleding en geweldige klantenservice

Super ervaring met Summum! De kleding is stijlvol en van uitstekende kwaliteit. Ook ben ik zeer tevreden over de weborders en klantenservice. Ik ben groot summum fan!

Snel!

Snel en toegankelijk. Mooie mode! Snelle levering! En snel geld terug geboekt na een retour!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Probleemloos

Overzichtelijke website snelle levering en probleemloos retourneren

Topbrand

Geweldige collectie weer elk seizoen, trendy , verfrissend kan zo wel casual als zakelijk gedragen worden!

Great

Very satisfied with the quality of the shoes and nice packaging. The delivery was also very fast.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooie kwaliteit kleding, snelle levering!

Romantische èn stoere uitstraling

Mooie kleding met romantische èn stoere uitstraling. Goed te combineren met zowel huidige als vorige collecties. Super blij met de mooie stoffen en mooie schnit. Zeer tevreden met de fysieke winkel (vriendelijk en behulpzaam personeel) en de webshop (thuis rustig alles passen met eigen kleding)!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top kwaliteit en mooie stof

Goede pasvorm en mooie motieven in stof. Stof blijft mooi en kledingstukken zijn altijd goed en exclusief afgewerkt.

Super!!!

Ik heb al verschillende kleren van summum,,ik ben er heel content van omwille van de kwaliteit van de kleding stukken... Zo wilde ik sinds kort een rok online kopen en wist niet goed welke maat,,heb dan contact opgenomen met de klantendienst en werd er door een Sophie geholpen,,waar ik super blij mee waste heeft mij dan ook heel goed geholpen waardoor ik mijn bestelling heb gedaan en de maat perfect was....

Oppi-toppie

Gewoon de spullen zijn zoals op de foto het valt alleen soms wat groter soms normaal maar ook ooit wat klein dat wel een dingetje , maar uit ervaring weet ik meestal wel wat mijn maat is

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te ruim., Nee, de items vallen vaak te klein.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam