Reeds verschillende kledingstukken gekocht van Summum Kwaliteit top en de maten kloppen perfect

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zeer aangename online winkelervaring, snelle en verzorgende bezorging! Top service Zou het iedereen aanraden! Toppers

Overzichtelijke site

Blouse is geweldig ik krijg veel complimenten ! Goede kwaliteit . Wel vallen de maten erg ruim maar dat is mij bekend.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Helaas moest ik mijn mooie blouse terugsturen omdat hij te kort was. Dat ging super makkelijk en had zo mijn geld terug

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede snelle en correcte service.

Producten zijn mooi verpakt, echt een kadootje! Mijn nieuwe favoriete merk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel fijn, past me zo goed!!

Bijna altijd goed, voor mij prima pasvorm. Alles is te combineren, ook met oudere summum kleding. Snel bezorgd. Mooue collectie, helemaal voor mij!!

Zeer klantvriendelijk personeel

Kwam voor laarsjes binnen, die zaten mij niet goed, ligt aan mijn voeten, toch met een leuke jeans en blouse de deur uit gegaan.

Helemaal goed!

Mijn bestelling werd spoedig geleverd met duidelijke communicatie. De door mij bestelde kleding kwam overeen met de beschrijving op de website. Helaas was 1 item te groot en daarom geretourneerd. Ook hier weer duidelijke communicatie. Het bedrag van het geretourneerde artikel was snel teruggestort. Kortom prima en voor herhaling vatbaar.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie, fijne kleding besteld op een hele fijne website

Summum kleding is voor mij heel fijn. Heb in mijn broeken bijna altijd maat 44 en bij summum kan ik hele leuke, fijne kleding kopen die mij perfect passen. De website is fijn, overzichtelijk en het bestellen gaat snel en eventueel retourkleding is makkelijk terug te sturen. Ik heb best veel kledingstukken van Summum thuis die ik ook regelmatig draag! Summum is een cut een aanrader als je trendy, mooie en comfortabele kleding wilt!

Subliem!

Geweldige mode van topkwaliteit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mega leuk merk met leuk personeel en goede webshop

Alles wat ik besteld heb wil ik houden, wat een onwijs leuke collectie hebben jullie op dit moment! In de winkel Den Bosch ook perfect geholpen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastisch leuke broek gekocht.

Helaas bleek bij het korter maken dat de ene pijp langer was dan de andere, heel erg slordig dus!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastisch voor elke mode bewuste vrouw

Heel blij met het merk Summum, voor iedere vrouw wat moois. Of je nu hip ,stoer of voor alledag wat zoekt Summum heeft het allemaal.

Matig

Bestelling gedaan, duurde , na 1 week gemaild. Wazig antwoord. Nog een keer gemaild. Na 1,5 week werd ik gebeld. Telefoontje gemist. Terug gebeld, engelstalige dame, wist niet waar het over ging. Later teruggebeld. Toen kwamen ze er achter waarom het nog niet verstuurd was. Ze hadden geen huisnumner van mij. Adresgegevens compleet gemaakt. Verwacht nu morgen mijn bestelling. Bestelling van 13-03. Dus ja, het duurde.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super mooie kleding

Hele mooie kleding met een bijzondere uitstraling. Word ik altijd heel blij van!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super leuke collectie, top service

Snelle levering, goed verpakt. Mooie collectie met leuke printjes maar ook mooie basics.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige, mooie kleding die correct worden geleverd

Mooie ervaringen gevonden Summum, Mijn favoriete online winkel, mooie veelzijdige collectie .Al mijn items die ik tot hiertoe heb gekocht draag ík met heel veel plezier!

geweldige pasvorm, leuke kleding tot maat 46

Summum is mijn merk. maat 46 en maat 46 en past altijd. Leuke kleding! goede pasvorm!

Veilig en betrouwbaar

Goede service en leuke kleding. Winkel Bergen Nh en web winkel

Zeer prettig!

Mijn ervaring met Summum heb ik als heel prettig ervaren. Snelle levering. Helaas was het bestelde niet wat mij mooi stond dus geroutineerd en ook heel snel weer het geld terug gestort op mijn rekening!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel leuke spijkerbroeken !

Ik had deze spijkerblouse in een winkel in Groningen gezien, vond hem toen al heel leuk. Maar tegenwoordig laat ik het even bezinken, echter hij bleef in m’n hoofd zitten en toen heb ik hem besteld. Precies zoals ik dacht ! Ga ik veel plezier van hebben…..

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum voor het summum van draagezier.

Mooie stoffen, mooie kleuren en patronen. Modieuze ontwerpen waar je net ‘toevallig’ zin in hebt. Goede ontwerpen, ook voor vrouwen die wat meer ruimte pakken.

geweldig

snelle service en mooie kwaliteit!

Altijd GEWELDIG !!!!

Uit iedere collectie heb ik wel favoriete itemes. In 1 woord GEWELDIG!!

Net even iets anders

Recent het gehaakte kimono vestje gekocht. Weer een mooi en apart kledingstuk dat ik zeker jaren ga dragen. Ik houd van duurzaam en de kleding van Summum draagt hieraan bij.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam