Mooi en stijlvol

Mooie stoffen, stijlvol en identiek. Altijd anders dan andere. Omdat ik klein ben, is het vaak te lang maar dat heb je als je klein bent.

Mijn favoriete winkel

Mooie kleding, goede pasvorm en goede kwaliteit.

Superblij

Ik ben heel blij met mijn nieuwe blouse. Hij is heel mooi van kleur, precies zoals op de foto! Hij kwam keurig verpakt op de afgesproken tijd aan.

Zeer klantvriendelijk.

Wat een snelle reacties en vriendelijk en snel geld retour storten

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Super!!!

Ik heb al vaker kleding besteld bij Summum. Ik word er iedere keer weer blij van. Fijne kleding die mooi blijft en heerlijk aanvoelt.

Geweldige service

Ik vind summum een geweldig merk met voor mij een zeer goede pasvorm

Prachtige outfit aangeschaft!

Super mooie blouse met kleuroverloop in mooie stof, gecombineerd met een soepele cargo broek. Snel geleverd en maatvoering perfect

⤴️

Prima alles lekker snel en netjes

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit en veel keuze. Draag dit merk al jaren met veel tevredenheid.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk met Nederlandse pasvorm. Goede kwaliteit.

Leuke site

Leuk,vlot en mooi verzorgd verstuurd

Super collectie…

Stijlvol, kleurrijk en draagbaar….xxx

Top collectie

Altijd net even iets anders en goeie prijs/kwaliteit verhouding Krijg altijd leuke complimenten over de items die ik van summum heb!!!

Schitterende blouse

Mooie blouse en snel geleverd in keurige verpakking

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Mooie kleding voor goede prijs en snelle levering

Eerste keer bij Summum besteld en erg goed bevallen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, mooi verpakt, goede kwaliteit

Prima service, mooie kleding.

Summum is mijn smaak!

Oh wat een fijne kleding. Vooral de glittertjes vind ik geweldig, kan er geen genoeg van krijgen! Mijn ervaring is dat het heel mooi blijft was na was. Heb er lang plezier van, gelukkig.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heerlijke kwaliteit en prachtige kleuren

Twee blouses besteld, beiden olijfgroen. Om te kiezen.. De een glom en de ander was stoer. Ik ben verrast door de prachtige stoffen, de mooie olijfkleur en de perfecte pasvormen. Ik heb er een stoere witte rok bij gekocht, geïnspireerd op het model op de website! Van kiezen is geen sprake meer; ik houd ze allebei..!

Geweldige aankoop

Heel blij met mijn bestelde hemdje . Perfecte levering Dank!

Mooie collecties

Er zijn in mijn beleving altijd wel items in de collectie waar ik hebberig van word. Ik blijf het moeilijk vinden om de juiste maat in te schatten. Maar dat is ook afhankelijk van een pasvorm. En ligt dus aan mijn beleving. Wat ik minder vind: de wijze van retourneren. Betalen is geen punt, maar dan het moeten printen van een retourlabel. Makkelijk retour is in mijn optiek niet makkelijk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Summum is een geweldig merk. Hoe krijgen ze het telkens weer voor elkaar om weer met een geweldige collectie te komen. Ik denk altijd weer, het kan niet mooier en leuker, maar jawel hoor, telkens wordt de vorige collectie weer overtroffen. En het is tijdloos en je kunt de collectie oneindig combineren. Kortom, ik kom altijd geld tekort:)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastische kleding, erg blij mee

Mooie kwaliteit van kleding, snelle levering en gewoon een mooi merk.

Topshop

Supersnelle levering, retourneren eenvoudig, top collectie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Een prachtig jacquard jacket aangeschaft!

Ik had het jacket al gespot in de mooie voorjaarsbrochure. Het is een prachtig exemplaar, ben er zeer verguld mee. Dat zijn van die tijdloze kledingstukken! Goed gedaan Summum!

Snel en keurig geleverd

Super leuke kleding van een mooie kwaliteit.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam