Altijd prachtig

Al jaren fan van de kleding van Summum. Geweldige pasvorm en blijft ook bij veel dragen mooi. Keer op keer een geweldige collectie

Fenomenaal

Een prachtig blousje besteld dat bij levering defect bleek. Via de WhatsApp keurig geholpen. Kosteloos terugsturen en bij een volgende aankoop, 10% korting. Gaat gebeuren! En wat ik ZÉKER het vermelden waard vind... nog NOOIT eerder meegemaakt.. In eerste instantie wilde ik t telefonisch melden, maar bedacht... 'WhatsApp is óók fijn tegenwoordig'... dus ik verbrak het telefoongesprek. Wat denk je: ik word binnen 1 minuut keurig terug gebeld!! Nou jaaaaa... KLASSE!! Dankjewel!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel correct geleverd en mooi materiaal

De levering is snel. Prima kwaliteit

Mooie stof, leuk jasje

Heel blij met het mooie jasje, speciaal

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

prettig geholpen door ervaren verkoopster

De verkoopster attendeerde mij op een bijpassende muts bij mijn al eerdere aankopen van Summum.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Duurzame stoffen en vernieuwende stylen

De collectie van Summum is vernieuwend en uniek. Door de duurzame stoffen zijn de items lang draagbaar. Door het aanbod van ruime maten zit er altijd iets bij wat goed past.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding waarin ik straal

Goeie kwaliteit in combinatie met moderne uitstraling. Levering en service perfect. Geen enkele reden dus om te retourneren.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne website en snel geleverd. Mooie kleding die goed verpakt verstuurd wordt.

Vlotte service

Prachtige kleding, goede webshop. Bestelling vlot in huis.

Prachtige kleding, goede levering

Wat een mooi merk! Prachtige dameskleding met mooie, kwalitatief goede stoffen, mooie snit, bijzondere kleuren of prints en mooi te combineren met elkaar. Daarnaast goede maatvoering en modellen die prima passen bij een normaal figuur. De webwinkel biedt veel keuze en levering is netjes en zeer goed verzorgd. Aanrader!

Snelle service zoals altijd

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik heb een maatje meer en vind altijd de perfecte kleding bij Summum. Fantastische kwaliteit en pasvorm.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Voor elke smaak een passende keuze

Leuke gevarieerde mode voor elke smaak. Snelle levering en goede service. Het summum onder de webshops.

Altijd fijn!

Het is altijd weer fijn om kleding van de nieuwe collectie te mogen ontvangen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Onderscheidende mode waarin je je bijzonder voelt

Ik krijg bijna dagelijks complimenten als ik kleding van Sumum draag.

Fijn merk!

Ik draag al jaren de tops en jurken van summum Elk seizoen slaag ik weer

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super leuke kleding, fijne webshop en snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding! Ik ben fan.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prima snelle levering, mooie kwaliteit

Prima, mooie kleding, goede kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne ervaring. Bestelproces ging soepel. Levering was snel en prima.

Blij met aangeschafte kleding. Met zorg verpakt.

Uitstekend en professioneel

Online had ik een mooie rok besteld. Past als gegoten, stof is erg mooi en zacht. De bezorging ging erg snel. Tevens de manier waarop het verpakt is, erg professioneel. Zag er echt uit alsof er met liefde mee om is gegaan.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie kwaliteit, mooie pasvorm, natuurlijke stof, super personeel en bijzondere collectie

Snel en netjes

Mooie blouse besteld en snel en netjes bezorgd

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Zeer goede service.

Ik had een prachtige mooie jeansrok besteld. De volgende dag al in huis. Heel blij mee. Hij staat mooi en de maat is goed. Ik ga vast en zeker wel eens vaker shoppen bij jullie. Een mooie webside met mooie kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

hele mooie kleding.

Mooie modellen en kleuren ,en de kleding zit ook heel fijn.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam