Blij met mijn aankopen!

Mooie kwaliteit kleding. De rok, broek en blouses die ik kocht zitten fantastisch goed. De blouses zijn van viscose en dat vind ik heerlijk dragen. Ook ben ik erg tevreden over de kleuren die Summun dit jaar heeft gekozen, gelukkig wat warme maar ook heldere tinten!

Mooie kleding

Mooie kleding en een fijne klantenservice

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Mooie kleding die perfect bij me past. Ik ben vrij groot en lengte is altijd perfect

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Leuke winkel in Utrecht en snelle online service

In de winkel gepast, helaas was de juiste maat niet meer aanwezig. Via Summum online de volgende dag in huis. Top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Nieuw bij Summun maar wat een top merk!

Heel enthousiast over dit nieuw ontdekte merk, zeer goede kwaliteit en ook nog goed geprijsd. love it!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Verkeerde broek ontvangen, maar werd zonder problemen en vlot omgeruild voor de juiste. Supermooie kwaliteit van de broek en hij zit als gegoten.

200% tevreden!!!!

Kwaliteit, ruime keuze, topcollectie, top personeel in de Summunshops

Mooie kleding, prachtige printen en goede ( Hollandse) pasvorm. Service is top

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd mooi en ideale pasvorm.

Kom ik in een winkel en zie ik iets moois hangen, dan staat er gegarandeerd het etiket Summum in!

Perfect!

Mijn pakketje werd snel geleverd als een mooi cadeautje (voor mezelf) verpakt. Een feest om uit te pakken!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zeer afwisselende en mooie mode, voel me echt vrouwelijk hierin!!

Ik ben voor de herfst weer bijzonder goed geslaagd bij Summum, eindelijk cowboylaarzen waar ik in pas, na jarenlang zoeken, echt TOP!! En daarnaast fantastische broek, kleurig vest en bruin lack jasje, super.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik heb een mooi coltruitje gescoord waar ik superblij mee ben!

De kwaliteit van het coltruitje is heel goed, en goede communicatie en snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd in mijn hum met Summum

Summum mijn krachtige uitstraling

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastische jeans broeken. Goede kwaliteit Heb er 3 gekocht en zitten perfect Een zeer tevreden klant ben ik

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, goede pasvorm en luxe uitstraling

Alleen maar positieve ervaringen met betrekking tot kleding en kwaliteit. Ik ben fan van summum.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Topmerk

Ik vind Summum een prachtig ?voor elk wat wils .

I Love it!

De kleding is mooi, draagbaar en van goede kwaliteit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De beloofde kaarsen waren er opeens niet meer

De beloofde kaarsen waren uitverkocht tijdens het bestellen. Heb toen gemaild en het is opgelost. Maar niet iedereen mailt jullie. Dus ik denk dat er veel mensen geen beloofde kaarsen hebben gekregen.

Super mooie collectie

1 blouse gekocht online bij jullie. En 1 blouse en broek in de winkel. Online bestelling mooi en luxe verpakt, geeft je een blij gevoel.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtig merk met een romantische, nette en ietwat sportieve stijl, top online en fysieke winkelerva

Zie boven

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Topmerk, mooie kwaliteit en goede pasvorm

Goede service en levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel goed verzorgd! Keurig verpakt! Snelle levering!!

Keurig verzorgd! Netjes verpakt! Site overzichtelijk! Goed foto’s! Top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd weer een geweldige collectie

Summum verrast mij telkens weer met mooie collectie. Van chique tot casual altijd mooi. Al jaren mijn favoriete merk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi product en snelle bezorging

Goede ervaringen met Summum. Mooie kleding en accessoires van goede kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, maar niet voor iedereen geschikt

De meeste kleding is gebaseerd op een vrouw die lang en slank is. In maat 46 valt die kleding lang niet altijd even charmant. Een sweatshirt is Bijvoorbeeld te wijd en te kort.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam