Prima kwaliteit en comfortabel

Zoals verwacht

geweldig

Kleding is origineel, sportief en toch netjes. Online bestellen gaat simpel, bezorging is prima evenals retourneren. In de winkel word je fijn geholpen en goed geadviseerd.

Prachtige blouse

De mooie kleuren en de zachte stof zorgen voor een prachtig resultaat, een ruim vallende zwierige blouse.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooie kleding maar iets aan te dure kant

Collecties van Summum zijn prachtig.

Klantvriendelijk

Via jullie website een artikel gezien was uitverkocht. In de ochtend op zaterdag naar vestiging Den Haag gebeld(woon in deze stad) daar heel vriendelijk te woord gestaan. Daar gekregen dat de broek in vestiging Amsterdam wel lag. Dus man lief aangekeken en op naar Amsterdam. Zeer vriendelijk geholpen meedenkend en dat terwijl mijn man in de auto zat. Dus was een kort maar fijn bezoek. En ik ging niet alleen weg met een broek maar ook met een mooie Top.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top service en altijd een top collectie!!

Love Summum! Altijd een super mooie collectie, bestelling mooi verpakt en snel geleverd. Een klein probleempje met retourneren van de verkeerde maat was snel en vriendelijk opgelost.

Modisch stoer elegant

Goede kwaliteit en service

Prachtige kleding en kwaliteit

Blij met mijn prachtige jurk. Nu al zin in het voorjaar.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Superfijn merk met veelal natuurlijke stoffen

Ik wordt altijd zo fijn geholpen in de summum winkel in Utrecht. Heel fijn dat als je maat in de winkel er uit is je ook prima online kunt shoppen. Snelle levering, ook eventuele retourzending wordt prima afgewikkeld. Ga zo door!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi en comfortabele kleding voor de vrouw

De kleding van Summum blijft mooi hoe vaak je het ook wast. De kleding van Summum blijft bij de vrouw welk seizoen het ook is tijdloos staan

Goede kwaliteit en sevicr

Toffe kleding en snelle levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Levering en kwaliteit artikel perfect

De bestelde blouse voldoet helemaal aan mijn verwachtingen en kreeg ik snel geleverd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Fantastisch stijlvol merk

Altijd weer blij als ik iets nieuws aanschaf van Summum. Een stijl die bij mij past en die ik omschrijf als sportief/stijlvol/leuk geaccentueerd. Kwaliteit is overwegend goed, soms iets minder (bijv. stiknaden op elastische broeken gaan snel los). Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De juiste artikelen, goede levering en makkelijk retourneren

Voor het retourneren moet je betalen, wat ik een heel goed punt vind. Op deze manier beperk je dat mensen meer gaan bestellen (bv meerdere maten) en op voorhand al weten dat er dingen terug moeten. Iets wat onnodige milieuschade tot gevolg heeft

Summum geeft mij zelfvertrouwen

Kleding van Summum zit mij als gegoten en ik voel mij hierin op en top. Origineel, vrouwelijk, goed draagbaar en heel goed te combineren.

Prima kwaliteit

Snelle goede service

Alles van Summum zou ik willen hebben. Het draagt fantastisch en blijft mooi. De website id duidelijk en de service is goed. Had het bestelde snel in huis.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Draag al jaren de prachtige kleding van Summum mede door de fijne pasvorm en het gebruik van mooie materialen waardoor het telkens weer een feestje is al er een mooie nieuwe collectie verschijnt. Ook fijn dat verschillende collecties met elkaar te combineren zijn. Ga zo door met het ontwerpen van deze mooie vrouwelijke kleding, waarin ik me helemaal in thuis voel.

Gevarieerde moderne collectie

De nieuwe winkel in Groningen is een plaatje met erg vriendelijk personeel dat een eerlijke mening geeft over de kleding die je past. Collectie is gevarieerd en past in het seizoen. Goed combineerbaar en met fantastische pasvorm. Daarbij krijg je kopje koffie aangeboden met wat lekkers erbij. Aanrader! Online ook geshopt en ook daarbij duidelijke website. Maat pastte ook prima. Bezorging vlot en netjes op de hoogte gehouden.

Super hulp in de Summum winkel Utrecht

Vooral in de winkel in Utrecht word ik door de dames heel erg goed geholpen. Ze zien goed wat voor persoon ik ben en wat bij me past. Doordat het een Nederlands modelabel is past het ook goed bij mijn Nederlandse figuur. Mooie pasvormen, frisse kleuren. Ik vind vooral de sportieve/ stoere kleding leuk.

Super nieuwe collectie

Het was weer moeilijk kiezen in de winkel op de Meent. Zoveel leuke nieuwe dingen geshopt. Laat lente en zomer Maar beginnen !!!!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Topp

Top altijd bijzonder goed

Prachtig!

Perfect!

Supergoed geregeld!

Fijne webshop, snelle levering, doet wat het beloofd, mooi verpakt. Wat wil je nog meer?

Geweldige collectie.

Altijd weer een feestje als de nieuwe collectie gepresenteerd wordt. Word er hebberig van.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam