Geweldige klantenservice

Ik had een blouse met een beschadigde achterkant ontvangen en ik belde klantenservice Loek( of luuk), die mij al paar x eerder met retourlabel heeft geholpen en hij stuurt mij nu een nieuwe blouse op. Dank je voor de aardige service en ik ben zeer tevreden hoe deze verwikkeling is gegaan. Summum is een top merk en vele vriendinnen van mij dragen het label met trots en comfort!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik slaag eigenlijk altijd bij Summum

Leuke kleding, soms te veel leuke kleding:-) Laatst zag ik een leuke blouse in de winkel (maar ik had al andere summum aankopen. Blouse bleef in mijn hoofd zitten, stond niet op de site. Contact met winkel. Maat was op voorraad, en volgende dag had ik m in huis! Webshop: stap ajb over op DHL, bezorgen ook op zaterdag. En anders is het veel makkelijker om een DHL punt in de buurt te vinden! GLS duurt langer, en servicepunt is echt uit de buurt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te klein.

1 van de weinige merken die me altijd aanspreekt

Maarvoering altijd correct. Vrouwelijke mode wat altijd lekker zit.

Kwaliteit mooie modieuze kleding

Summum houdt me op te hoogte .met nieuwe kleding wat ik erg waardeert.

Altijd goed!!

Mooie mode met een aparte twist! Summum is mijn favoriete merk.

Prachtige kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding is superfijn, modern en van goede kwaliteit

Top, makkelijk en snel.

Fijne site om mooie, betaalbare dameskleding te kopen voor alle gelegenheden.

Gewoon heel’mooi

Ik had dit artikel in een winkel gezien maar niet mijn maat , direct op de website gaan snollen en besteld , deze bloes is heel,mooi

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Sehr schöne und weibliche Kleidung.

Schnelle Lieferung nach Deutschland und unkomplizierter Retourenprozess

• k.A.

Ik heb al meerdere items van Summum, ben erg tevreden!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie rok en snelle levering

Ik ben heel blij met de nieuwe rok. Maat is perfect en voldoet aan mijn verwachtingen. Ook heel snel geleverd

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie aankoop, precies wat ik zocht

Soms valt een muntje precies goed, zoals bij deze broek. Die moést ik hebben. Nog gedubt over de maat, omdat 44 was er niet meer was, maar 42 blijkt exact te passen. (Naarmate ik ouder wordt nemen mijn billen in omvang af, mijn figuur verandert.) Blij met mijn aankoop!

Goed! Er wordt altijd meegedacht

Ik vind de kleren fijn, ze gaan erg lang mee. Ook de klantenservice is echt super behulpzaam!!

Leuke collecties, snelle leveringen

Per toeval gestuit op Summum en ga niet meer weg! Leuke en betaalbare collecties.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele mooie kwaliteit kleding Ik draag het erg graag

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Het tijdstip van levering werd goed aangegeven door GLS.. De geleverde kleding kwam overeen met de foto’s op de website. Summum levert mooi kwaliteit. .

supermooi merk,uitstraling!

Sinds een paar jaar kijk ik bijna alleen naar Summum kleding,mooi,apart,stijlvol,bizonder,opvallend,ik voel me bij aankleden meteen goed!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit, snelle levering, happy customer

De bestelling werd snel geleverd. Jurk voor de zekerheid in 2 maten besteld. Jurk is conform beschrijving en foto’s. Blij met trendy jurkje in super leuke kleur. Klaar voor het mooie weer.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Uitstekende service online als in winkel

Website overzichtelijk met goede service. Onlangs in winkel in Amsterdam geweest en ook hier heel klantvriendelijk en behulpzaam. Al met al een top service zoals ik die graag zie. Mooi bedrijf!!!

Altijd mooie collectie

Ik kan altijd weer goed slagen bij Summum

hier word ik blij van !

Fantastisch, ben elke keer benieuwd wat de nieuwe trend is.

Mode net even anders

Zo fijn dat ik Summum heb ontdekt! Mooie draagbare dames kleding en toch net even anders, daar hou ik van. En mocht er een probleem zijn, dan word het netjes en snel opgelost. Ik ben fan!

Snelle en perfecte levering

Altijd fijn om bij summum te shoppen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Echt mooie kleding van goede kwaliteit

Vlotte service, snelle bezorging. En als iets retour moet gaan binnen 2 dagen bericht. Echt super

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam