Summum heeft z’n zaak goed op de rit

Prima website Snel besteld Snel geleverd Snel gepast en snel een artikel retour gedaan voor een kleinere maat Wat allemaal super is behandeld!! En een dag later alweer geleverd Super blij mee mooie set summum

Superleuk

Leuk merk en zeer mooi!

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Artikel passte genau und schnelle Lieferung

Super easy sehr gut strukturierte Seite

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Elke artikel bestel ik online en bijna nooit iets teruggestuurd. Collectie altijd verfrissend met comfortabele pasvorm.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Heel fijn !

Bestelling gedaan, snel geleverd !

Zeer tevreden!

Mooie producten, gemaakt van fijne stoffen en een goede pasvorm!

Niet bezorgd

Ik zou niet weten hoe mijn bestelling is. Want ik krijg elke dag een mail van GLS dat vandaag bezorgd wordt. Niet dus. Ik heb gekeken hoe ik contact met jullie op kan nemen, niet dus. Dan maar via jullie LinkedIn een bericht, geen antwoord. Waardeloos! Jullie zijn niet verantwoordelijk voor de bezorgdienst? Toch wel om een goede uit te zoeken? Ben benieuwd of ik nu wel wat van jullie verneem! Groet Roos

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Frisse en moderne kleding

Aansprekende ontwerpen, goed te combineren in prachtige kleuren.

Prima!!

Nvt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie, bijzondere en goede kwaliteit blouse

Voor mooie, maar toch bijzondere kleding kom ik elke keer uit bij Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie stoffen kleuren en kwaliteit!

Prachtige ontwerpen en kwaliteit van de stoffen heel mooi!

Goede levering

Mooie mode en een goede service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie, stijlvolle, stoere kleding met een goede service!

Kleding van Summum is stijlvol voor meerdere jaren en daarnaast heeft Summum een geheel eigen stijl welke ook herkenbaar is. Daarnaast blijft de kleding van Summum mooi ook na meerdere keren in de wasmachine. Ook bij retourzending loopt alles heel correct en je krijgt direct je geld terug.

Super mooie rok

Rok valt super mooi , prachtige gladde stof die heel soepel valt. Valt goed op maat.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle service en topproduct!

Voor de eerste keer een bestelling hier gedaan. De levering was erg snel en de top was zorgvuldig verpakt. De pasvorm, uitstraling en kwaliteit is precies zoals omschreven. Ik ga hier zeker meer bestellen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Topcollectie met mooie kwaliteit stoffen en goede pasvorm

Mooie, diverse collectie met prachtige stoffen! Voor mij de juiste pasvorm. Ook in winkels goed, vriendelijk en kundig personeel. En dit in diverse steden, goed geselecteerd!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en prachtige designs

De kleding is van goed stoffen, in mooie vormen, die kwalitatief goed zijn geproduceerd.

Mooie, kwalitatieve producten.

Ik draag de kleren graag.

Perfect!

Snelle levering en mooi verpakt. Daar wed je blij van! :) Helaas retour gedaan maar ook dat ging super gemakkelijk. LOVE SUMMUMWOMAN

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is voor mij een top modemerk

Draag ik kleding van Summum voel ik mij vrouwelijk en krijg ik altijd wel een compliment van iemand van: wat zie jij er leuk uit, mooie broek of blouse oid draag je !

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi kleren voor een goede peijs

Goed!

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Prachtig merk heel draagbaar maar iets meer dan gewoon

Alles komt keurig aan Mooi verpakt Naar volle tevredenheid Woon in het buitenland Laat het opsturen naar vrienden of familie Die nemen het mee TOP

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Eenmaal een summum vrouw, altijd een summum vrouw.

Summum een prachtig Nedrlands merk zo sterk, wat je ook kiest een broek een blouse een jurkje of een jas , het zit altijd mooi en past. Summum heeft een prachtige gevarieerde collectie voor elke vrouw. Eenmaal een summum vrouw altijd een summum vrouw.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie en kwalitatief goede kleding!

Erg mooie kleding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

goede service en snelle levering

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam