Summum geeft goed gevoel

Fijne en mooie stoffen, vrouwelijk en goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

heerlijke winkel, fijne sfeer

Als ik iets zoek of in mijn hoofd heb,vind ik het 9 van de 10 keer bij Summum!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding van Summen laat me stralen!

Ik vind de kwaliteit goed, mooie pasvorm. Voel me er echt vrouw in het geeft me zelfvertrouwen. Keuze met kleur en basis, prima collectie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding van goede kwaliteit en pasvorm

Summum is een prachtig merk met een mooie uitgebreide, gevarieerde collectie. Mooie pasvorm en goede kwaliteit. Bestellen is eenvoudig en de levering gaat snel.

Goede site

Fantastisch kleding.

Super snelle levering. Ook snelle retour verwerking. Kleding is heel mooi. Super pas vorm.

Mooie kleding , zit perfect

Ook al heb je een maatje meer de kleding zit erg mooi!

Perfect!

Wederom een fijn pakketje van Summum. Een heerlijke (en mooie) trui, zorgvuldig en mooi verpakt én snel verzonden. Erg blij mee!

Kwaliteit

Kwaliteit kleding, prachtige collecties en snel geleverd. Ik ben 1.83, waar de meeste jumpsuits niet lekker zitten heb ik nu eindelijk de jumpsuit die de perfecte lengte en pasvorm heeft. Zo is het met elk kledingstuk, alles kleding wordt gemaakt met aandacht.

Leuk!!!

Super leuk maar de broekspijpen waren helaas te kort voor mij.

Mooie collectie

Uitgebreide en mooie collectie. Fijne kwaliteit van stoffen. Makkelijk besteld en snel in huis.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Uitstekend snelle bezorging netjes verpakt

Een prima ervaring

Geweldig leuke collectie!

Hier een nieuwe fan! Snelle levering, goede kwaliteit producten, mooie collectie en Goede service… wat wil je nog meer?

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Up-to-date mode van zeer goede kwaliteit

Leuke mode-items in prachtige stoffen en print en voor een mooie prijs!! Ik ben fan!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Eindeloos draagbaar en goed betaalbaar

Ik kies voor summum omdat ik hou van kwaliteit , de kleding gemakkelijk te combineren is en niet seizoens gebonden. Ook is de kleding goed betaalbaar.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Net dát beetje meer uitstraling!

De kleding van Summum heeft prachtige kleuren, aparte prints en stoffen met een exclusieve uitstraling. Dat maakt dat je als Summum lover er net even anders uit ziet!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kwaliteit en mooie dessins

Na heel goed de website in de gaten gehouden hebben, eindelijk de broek die ik op het oog had, in de juiste maat kunnen bestellen. Vanwege een kleine oplage dus moeilijk te bemachtigen. Ben er erg blij mee en al diverse complimenten mogen ontvangen. Snelle levering en ook klantenservice met een snelle reactie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Superblij met mijn aankopen:vrouwelijk; stijlvol en stoer.

Nu ongeveer een jaar geleden, dankzij een klant in mijn lunchroom in Rotterdam, Summum ontdekt. Inmiddels verschillende Summum stukken in mijn kast hangen. Door de mooie materialen en de stoere, maar toch vrouwelijke stijl voel ik mij top in dit merk. De leuke complimenten die ik ontvang bij het dragen van Summum items maken de ontdekking van dit merk voor mij natuurlijk nog leuker.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Tijdloos, kwaliteit en duurzaam!

Summum heeft geweldige items voor een tijdloze stijlvolle garderobe, en de kwaliteit is super! Ook de maten kloppen (bij mij)altijd,ik zie vaak teveel mooie items om uit te kunnen kiezen!

Superrr

Mooie collectie,na bestelling snelle levering. Evt retouren goed en snel behandeld .

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie , stijlvolle kleding !

Ik wordt altijd helemaal gelukkig mijn nieuwe summum kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding , goede kwaliteit makkelijk te combineren

Prachtig kwaliteit

Ik ben geen slanke vrouw. Het is dus altijd de vraag of kleding me goed gaat staan. Maar de modellen vallen prachtig en de kwaliteit is super. Ik ben heel blij met mijn mooie nieuwe jurk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Als ik de nieuwsbrief ontvang denk ik bij zo veel items 'wauw, leuk!'

Summum is een merk dat betaalbaar is, mode met leuke details en vaak heel mooie zachte stoffen. Ik ben fan. En krijg heel vaak complimenten.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam