Mooie kleding!

Ik vind de kleding van Summum mooi! Wel heb ik soms dat het wat ruimer valt, waardoor ik het moest omruilen. Nu ik meerdere items heb, weer ik hoe het valt en kan ik dat beter inschatten. Retourneren gaat vlot. De bestelling is altijd snel binnen en zit goed verpakt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Fabulous

Waanzinnige stijl, vrouwelijk, speels, creatief, vrij, stoer! Eigenzinnig en eigen wijs. Different en Free!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Benadrukt het vrouwelijke op een stoere wijze

Mooie stoffen, leuke pasvorm, stoer maar toch stijlvol. Nét even anders dan het gros aanbod. Er is duidelijk goed nagedacht over ieder ontwerp.

Super tof

Blij met de mooie mode Super site

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit en service is super

Al sinds een aantal jaren fan van Summum vanwege haar vrouwelijke kleding met een fijne pasvorm, zachte stofjes van een goede kwaliteit en een snelle vriendelijke service!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding die lekker zit en zowel stoer als vrouwelijk oogt

Positief, zie toelichting hierboven

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en snelle service

Er is altijd wel wat moois te vinden bij summum . Goede kwaliteit en snelle service

Super verliefd op Summum

Ik word altijd bijzonder blij van de kleding van Summum. Ik ben al jaren trouwe klant eb draag de kleding met trots. Ik hoor ook vaak dat ik er mooi gekleed uitzie....ik stuur ze dan natuurlijk door naar jullie! Blijf deze mooie kleding ontwerpen! : - )

gewoon goed

mooie website, duidelijke informatie en goede betaalmogelijkheden

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bestellen ging soepel en gemakkelijk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik was heel tevreden, snel geleverd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goed geslaagd en geholpen door een topper

In Amsterdam,gisteren zo ontzettend goed en leuk geholpen door Judith, ze voelde mij goed aan!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Summum is altijd leuk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik ben altijd blij met Summum

Eigenlijk koop ik alles bij Summum. De maat is altijd goed. Leuke prints. En de VIP dagen zijn erg leuk. Met mooie cadeautjes

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Met Summum verwen je jezelf met prachtige en kwalitatief mooie kleding

Prachtige kleding, mooie kwaliteit, origineel en altijd een kleur en/of stijl die bij je past. Stukken in de winkel goed te combineren, ook met wat je thuis al in de kast hebt hangen, goede pasvorm. Service altijd vriendelijk en hulpvaardig. Gewoon fijn merk om altijd te slagen!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Fijne mooie kleding van prima kwaliteit. Jammer dat jullie in Warmenhuizen geen verkooppunt hebben.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Fantastisch merk

Als ik iets van Summum draag krijg ik zo veel complimenten dat het mijn dag goed maakt

Mooie kwaliteit kleding.

Fijne winkel en de kleding is mooi en modieus. Kwaliteit is luxe en blijft mooi.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie mode en fijne service

Summum is een mooi merk, eigentijds, vrouwelijk maar ook stoer, veelzijdig en heeft een goede pasvorm. Ook de service (filiaal Utrecht) is top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bij Summum krijg je altijd mooie items van goede kwaliteit in een mooie verpakking

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Tragbare Mode mit gutem Design, schöne Materialien und annehmbare Preise.

Leider gibt es in Deutschland noch keinen Shop von summum, daher shopppe ich online. In der Regel passen die Sachen, bei den Hosen muss ich meist 2 Größen bestellen, um die richtige zu finden. Die Sachen bleiben gut in Form und die Farben und Farbkombimationen sind gut gewählt. Ein erster Shop in Deutschland wäre top

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vrouwelijke kleding van goed kwaliteit.

Ik heb veel kleding van Summum in mijn kast hangen. Vrouwelijk, comfortabel, soms met een stoere, soms met een klassieke touch. Heerlijk draagbaar.

Webshop met mooie kleding

Fijn dat er een Nederlands bedrijf is dat mooie damesmode maakt en verkoopt. Er is genoeg keuze in de webshop. Alles is mooi gefotografeerd en geeft goed weer wat je koopt. Levering is snel en het product was netjes verpakt.

Wauw effect!

Ik kende Summum nog niet. Maar wat een prachtige kleding en kwaliteit. Lekkere fijne stof en zit comfortabel. Het was voor mij de klik!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel prettig gevaarlijk winkel vind altijd is leuks

Altijd leuke collectie. Heel aardig en behulpzaam personeel geven eerlijk advies. Kan van alles passen . Goede pasvorm Ben er met mijn 2 dochters hebben alle 3 een ander figuur .maar slaggen er alle 3 erg goed.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam