Mooie collectie en heel draagbaar.

Heb afgelopen winter veel gekocht. Alles veel gedragen. Blijft mooi. De kleuren en pasvorm. Ik ben erg tevreden met alles wat ik heb gekocht

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie kleding. Goed te combineren. Elke seizoen weer een prachtige collectie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Modieus, fijne kwaliteit en je draagt met comfort

Het voelt altijd bijzonder als ik iets draag van Summun, het versterkt je eigen persoonlijkheid.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne site en werkt perfect!

Ik bestel vaak online en dat gaat prima. Keurig verpakt en als het niet goed is wordt dit snel geregeld.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Mooie stijlvolle kleding en fijne service.

De kleding siert me, het is vrouwelijk en kwalitatief goed. De service is goed. Fouten zijn menselijk, ook voor Summum. Het gaat er om hoe het wordt opgelost en dat doen ze goed!

Goede kwaliteit, betrouwbare service

Ik heb meerdere kledingstukken van summum, altijd goed. Nu heb ik 1x wat online gekocht, deze kledingstukken voldoenden niet helemaal aan mijn verwachting ( pijpen waren te kort, ik ben 184cm en heb lange benen). Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn retour.

Perfecte behandeling.

Mooie mode voor n betaalbare prijs. En snelle levering en afhandeling bij eventueel retourneren.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Bijzondere mode met superpasvorm

Mooie iems die zich onderscheiden dor de mooie stmoffen en pasvorm. Snelle levering.

2 hele mooie items gekocht ik ben fan van dit merk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Iedere keer weer een cadeautje

Een goede en snelle bezorging . Pakketje altijd goed verpakt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is super stoer en vrouwelijk!

Online bestellen gaat perfect, maar passen in de winkel met leuk personeel vind ik het beste.

GLS

Levering donderdag besteld en pas maandag geleverd. Geen levering door GLS op zaterdag?

Uit gelubberde stof

2 cargo broeken gekocht en geretourneerd … beide geen goede pasvorm waarvan 1 dikke stof op zich prima maar na 2 uur 1 maat groter geworden !

Koninklijk!

Ik woon niet in de buurt van een brandstoffen van Summum en bestel dus veelal online! De site geeft het model goed weer! Super mooie kleding, modern, hip, prachtige kleuren en hele mooie stoffen! Ik ben fan!

Summum Den Bosch is een fijne winkel

Het is heerlijk shoppen in Den Bosch. De summum winkel is in 3 lagen ingericht, elke laag biedt weer een ander assortiment. Leuk personeel met een eerlijke mening. En niet onbelangrijk goed geslaagd zoals gewoonlijk.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Wat een mooie collectie!

Heerlijk geshopt in jullie mooie winkel in Den Bosch! Heel goed geholpen door de dames en fijn dat bijna alle maten nog op voorraad waren. Ben heel blij met Summum omdat jullie mooie kleding hebben in de grotere maten.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Mooi merk!

Al meerdere keren wat bij Summum besteld. Duidelijke website, snelle levering en kleding van super goede kwaliteit, altijd blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele goede service, goede kwaliteit

Snelle bezorging, goede kwaliteit en als iets niet past en terug moet ook erg goede service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding die altijd goed zit

Mooie kleding van goede kwaliteit, sportief én sjiek, voor elke vrouw een aanwinst.

Schnelle Lieferung, top Qualität

Besondere Mode, tolle Qualität und Passform. Gerne wieder. Nur die Rücksendung per GLS auf dem Land etwas erschwerlich.

• k.A.

Mooie collectie en fijne winkel!

Prachtige winkel, vaak hele leuke items en een goeie collectie jurken, broeken, shirts met een groot pas bereik. Mijn favoriet!

Fantastiche mode!

Eigentijdse maar tijdloze vrouwelijke mode voor verschillende gelegenheden, zeer goede duurzame kwaliteit en perfecte pasvorm!

Comfortabele chique

Ik draag graag de kleding van Summum vanwege de kwaliteit van de stof en de pasvorm. Bijna alles kun je combineren, het is tijdloos en toch hip. Ik voel me heel vrouwelijk in hun kleding en krijg regelmatig complimenten, die ik bij deze aan alle werknemers van Summum wil doorgeven.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bestelling snel in huis, mooi en goed verpakt, duidelijke instructies voor retourneren en erg blij met mijn jumpsuit!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Mooie, eigentijdse kleding.

Kleding die is gemaakt voor de vrouw van nu, stijlvol, tikkie eigenwijs en van goede kwaliteit stoffen.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam