Mooie stijlvolle kleding

Veel keuze in verschillende stoffen, styling in alle seizoenen. Redelijk betaalbaar, snel geleverd en mooi verpakt.

Kwaliteit

Kleding van een zeer goede kwaliteit teit. Prettige pasvorm, relaxte vrouwelijke uitstraling. Dit alles ook nog eens ondersteunt door een goede klantenservice en een duidelijke overzichtelijke website.

TOP!

Elke keer weer zo ontzettend onder de indruk van de mooie collectie. Draagbare mooie collectie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zit fantastisch en blijft mooi

Prachtige materialen en wat zo fijn is, is dat het verkrijgbaar is t/m xxl.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Nou ik weet het nog niet .....

Iets teruggestuurd echt jammer dat het te groot was. Wat een gedoe iets terug sturen wat een gedoe moet toch makkelijker kunnen en €2,95 betalen? En dan drie keer een bevestiging retour zending kan minder en dan nog steeds mijn geld niet terug! Ik ga mezelf wel drie keer bedenken voor ik weer wat bestel! Ha ha met zo'n review win je niks!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Altijd goed gekleed

Ik wordt altijd vrolijk van de sportief vrouwelijke collectie. eigentijds en altijd goed gekleed. behulpzame medewerksters in de shops. altijd eerlijke adviezen. ik kom altijd even binnen als ik in de buurt ben om nieuwe items te bewonderen.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hippe, zeer goed passende kleding

Zeer leuke collecties, altijd een goede pasvorm. Altijd net even anders, dat maakt het ontzettend leuk!!

Prima ervaring met summum

Mijn ervaring is prima met summun

Mooie kwalitatief hoogwaardige kleding

Summum heeft mooie kleding met een goede pasvorm. Fijne webshop met mooie foto’s en suggesties voor combinaties. De levering is snel.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldig merk met mooie pasvorm en topkwaliteit kleding.

Ik draag al jaren Summum. Broeken vallen mooi en kwaliteit is goed waardoor kleding lang mooi blijft.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Summum

Mooie kwalitatieve kleding die altijd goed zit, onafhankelijk of het je smaak is of niet. En als je twijfelt een maatje kleiner bestellen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwalitatief goede kleding Snel geleverd en duidelijke mails

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Altijd unieke modieuze kleding (net even anders :)

Veel op mode gebied is aardig standaard. Summum heeft elk seizoen weer net even andere kleding. Smaakvol, kleurrijk, goed op elkaar afgestemd, goed combineerbaar. Zowel sportief als klassiek. Ik ben al heel lang fan.

Tevreden na verwachting

Goede verwachting is waargemaakt in service en kwaliteit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

mooie draagbare en betaalbare kleding die via de goed opgebouwde website snel wordt geleverd !

Eenvoudig te bestellen, op tijd geleverd en goede kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Al 30 jaar een zeer tevreden klant!!

Kleding heeft een goede pasvorm en kwaliteit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vanaf bestelling tot ontvangst keurig. Je worst goed op de hoogte gebracht en gehouden van het hele proces.

Mooie kleding

Het personeel in de winkel kan goed adviseren en durft ook te zeggen als iets niet staat

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering via de webshop

Top kleding. Mooi en apart!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kwaliteit, waar voor je geld.!

Die blazer in het paars. Mijn oog viel er meteen op toen ik online aan het kijken was naar wat nieuws bij Summum. Toch gun ik mezelf niet vaak wat duurdere kleding van goede kwaliteit. Gewoonweg omdat ik het geld er niet voor heb. Maar ik weet wel wat mooi is en dus moet je slim zijn. Gewoon even geduld hebben. In de sale was de blazer erbij! Tja, meteen bestelt natuurlijk. De blazer was snel binnen, goed verpakt en staat perfect. Laat het voorjaar maar beginnen. Zooo blij met deze aankoop.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit, goed en netjes verpakt!

Mooi merk

Veel kleding gekocht en kwaliteit super .. Mooi merk..♡♡♡

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zeer goed en gezellig geholpen

Goede en vriendelijke hulp in de winkel, niet te opdringerig. Collectie is altijd leuk te combineren en de pasvorm is meestal goed. Broeken zijn ook lang genoeg voor wat langere vrouwen.

Mooi merk

Mooi merk, stijlvolle kleding, tijdloos, goede prijs-kwaliteit verhouding. Over het algemeen goede maatvoering. Valt vaak iets groter. Laatst een broek besteld die helaas kleiner viel. Dus teruggestuurd en een maat groter besteld. Wel lastig omdat je dan zelf een retourlabel moet printen. Dat kan klantvriendelijker! De webshop bekijken via de mobiel is niet zo gebruiksvriendelijk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een mooi, vrouwelijk, stoer merk.

Summum, altijd professioneel, klantvriendelijk. Summum is een fijn modern, stoer en zeer vrouwelijk merk waar de vrouw van nu zich comfortabel en bijzonder in voelt.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam