Goede kwaliteit en snelle levering

Ik bestel graag bij Summum. Altijd vlot geleverd en leuke, goed te combineren kleding van eigen bodem. Verder is de maatvoering betrouwbaar.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Leuke mode ook voor de wat oudere werkende dames die nog met de tijd mee willen gaan zoals ik.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleuren en fijne stoffen dat is Summum

De kleding van Summum geeft mij een fijn gevoel, al die mooie kleuren en fijne stoffen, ik hou er van.

Zeggen wat ze beloven

Fijne website. Bestelling binnen een dag binnen Wanneer druk is wordt er al bij vermeld dat langer kan duren. Raad iedereen aan om kleding van summum te bestelling mooie kleding en goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi vrouwelijk in iedere maat

Ben al jaren fan van Summum. Mooi, vrouwelijk, nonchalant, stoer, modern.

Eem goed Nederlands modemerk

Mooie kleding en nu, voorjaar 24, weer een prachtige collectie

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Eigentijdse kleding gemaakt van fijn materiaal

Goede pasvorm, eigentijds en betaalbaar

Eigentijds en mooie kwaliteit

Ik koop een paar keer per jaar mijn kleding bij Summum. Ik koop daar zo graag omdat deze kleding zo heerlijk draagt. Het zit heerlijk comfortabel en ik houd van de vaak kleurrijke prints. Veel van hun kledingstukken hebben net even iets bijzonders. Ik ben al jaaaaaren een trouwe klant van Summum.

Mooie kleding, goede kwaliteit

Onlangs in R’dam bij Summum geweest en goed geslaagd. Ook erg vriendelijk personeel!

Top, vrouwelijk stoer

De maten kloppen altijd. De kleding is perfect voor een vrouw met rondingen zonder de vrouwelijke touch te verliezen. Mooie kwaliteit ook, top!

Eigentijds

Heerlijke kleding waar ik blij van wordt en met heel veel plezier draag!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, goede afhandeling order en vriendelijke klantenservice

Verschillende malen on line aankopen gedaan. Order wordt netjes verwerkt en afgehandeld. Vragen aan de klantenservice worden binnen 10 munten beantwoord, concreet en je wordt meteen op goede spoor gezet, kortom tevreden klant. Kijk niet of het precies op tijd bezorgd wordt, kijk altijd of het via Post NL vind ik het prettigste bedrijf voor bezorging.

Fijne winkel

Goed geholpen, fijne winkel en mooi merk!

Leuke kleding, mooie kwaliteit

Bij Summum slaag ik altijd. Goede kwaliteit, prima webshop en in de winkels denken de verkoopsters echt met je mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Als je in een winkel komt wordt je zo goed geholpen <Alkmaar En de bestelling wordt ook goed verzorgd

fijne kleding

Mooie kleding die betaalbaar is

Top kwaliteit

Blijft mooi, mooie dessins , heerlijke stoffen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super, Uniek, Mixen, Matchen, Uitstraling, Mooi!

Ik waardeer het merk Summum al vele jaren ! Haarlem, Alkmaar en Bergen ! Een geweldig merk, prachtige stoffen vaak, en de mooiste kleding !!! Min puntje soms erg duur! Het personeel is ook altijd aardig, respectvol en adviserend. Kortom ik fiets heel graag naar Summum toe

Kwaliteit en trendy

Summum maakt mooie kwalitatieve kleding, met mooie details, altijd weer net even anders en daardoor heel trendy

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Liefst kom ik naar de winkels maar online ook alles goed te vinden.

Mooie winkels gevuld met mooie kleding van goede kwaliteit. Het is altijd fijn om lekker in de winkel rond te lopen, ook altijd vriendelijk personeel. Een aanwinst voor elke stad!

Summum is het summum

Fijne winkel sfeer mooie vrouwelijke draagbare collecties

Mooi merk, zit lekker

Is het eerste merk waar ik bij blijf hangen, mooi nederlands product

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik hou van de stijl en kwaliteit van Summum!

Ik hou van de stijl en kwaliteit van Summum! Goed te combineren en mooie kleuren.

Mooie kleding overzichtelijke site

Ik koop graag kleding bij Summum, Zowel in de winkel als online. Mooie kleding, goede pasvorm. Vooral de blouses zijn favoriet.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is het merk voor mij. Vrouwelijk, sportief, mooie stoffen, en goede pasvorm.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam