Mooie kleding, goede service

Mooie kleding. Het zou fijn zijn als je op de website kan aangeven een mail te willen ontvangen als het product weer op voorraad is.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie wijde broek met ceintuur

Een goede aankoop, leuk model en mooie kwaliteit. Hier ga ik in het voorjaar en zomer veel plezier van hebben.

Mooie kleding!

Zeer blij met de webshop van Summum , ook in de sale goede aanbiedingen! Een aanrader dus!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super mooie kleding, snelle levering

Mooie kleding en netjes en snel verstuurd een aanrader !

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een feestje om daar te shoppe

Super fijne & mooie winkel en wat een leuk en behulpzaam personeel. Een feestje om te winkelen in Bergen!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk, perfecte maatvoering en goede kwaliteit.

Ik koop regelmatig Summum kleding. Valt aktijd goed qua maat. Ik hou van de mooie stoffen, fijne kleuren en de 'classy van nu' look. Ook setjes die qua kleuren bij elkaar passen vind ik erg fijn.

Thuis komen!!

Ik kom heel graag in de winkels van summum, altijd leuk om iets te kopen of ideeën op te doen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwalitatief hoogwaardige kleding met een perfecte pasvorm!

Ik draag kleding van Summum met veel plezier. Het kenmerkt zich in heerlijk draagbaar, mooie stoffen, bijzondere prints en tijdloos. Ik draag veel kledingstukken jarenlang en kan ze eindeloos met elkaar combineren. De kleding blijft mooi en actueel!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige broek waarin ik de show steel en mij comfortabel voel!

Goede keus gemaakt. Prima kwaliteit en mooie pasvorm.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Originele broek met fantastische pasvorm!

Summum onderscheidt zich door mooie, gedurfde stoffen en prints, gecombineerd met een goede pasvorm. Met Summum weet je dat je altijd goed zit; je hebt iets origineels, voor een eerlijke prijs & goede kwaliteit!

Summum items zijn top

De collectie is altijd modieus en gevarieerd met een goed prijs-kwaliteit verhouding

Blij

Ik wordt gewoon heel blij als ik iets van summum koop! Modieus en de goede kwaliteit geven mij een zelfverzekerd gevoel

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De items die ik gekocht heb bij Summum maken me steeds weer blij. Het zijn geen doorsnee stoffen en kleuren.

Pleasure

Was a very nice experience to shop in your shop in Haarlem but also to order online products in my country, Romania. The fabrics are very good and the models nice na fashionable.

• N/A

Mooie kleding

Sinds mijn ontdekking van Summum nu 4 jaar terug koop ik ieder seizoen wel een paar mooie items. Ook fijn dat er een lijn is in bijvoorbeeld dezelfde kleur zodat je kunt combineren.

Kleurrijk prachtige stoffen

Daarnaast is de denim blue daze serie is mijn favoriet

Einfach schöne Sachen

Super Service

• k.A.

Summum heeft prachtig kleding van hele goede kwaliteit. Mooi ontworpen.

Al een aantal jaren koop ik graag de kleding van Summum, het is van goede kwaliteit, prima comfortabele kleding maar tot mooi en vrouwelijk. Inmiddels is zeker 90% van mijn kleding een item van Summum.

Om blij van te worden

Heerlijk schoppen met een goed gevoel de deur uitlopen. Goed en eerlijk advies onder het genot van een kopje koffie of later op de dag een glaasje wijn. Thuisgekomen heel blij m’n aankopen uitgepak en netjes in m’n kast gehangen. Super blij ermee!!!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Netjes verpakt, snelle levering, prachtige summum boek erbij en geweldige collectie. Ben Summum fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige collectie, uitstekende service met hartelijke en enthousiaste mensen

Super mooi pak gekocht

Goed advies gehad in de winkel, ik twijfelde of de broek wat ruimer moest. Deze was niet voorradig en werd besteld in een ander filiaal. Eenmaal in huis ben ik gaan passen, kreeg goed advies en ging toch voor de kleinere en betere maat. Super blij mee!!

Schnelle Lieferung, top Qualität

Tolle Qualitative Ware, sieht so aus wie auf Bildern dargestellt. Schade das es bei der Rücksendung nur über GLS möglich ist. Im dörflichen Bereich schwierig.

Leuke kleding

Goede kwaliteit Goede pasvorm

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zit altijd fenomenaal en je ziet er meteen gekleed uit voor alle gelegenheden.

Vanaf dag één ben ik een grote fan van Summum. De stoffen, kleuren en vooral de pasvorm. Zó blij met het merk. Het zit me als gegoten. Kwaliteit is ook goed, blijft jaren mooi.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam