Hele prettige service, de kleding met zorg verpakt en natuurlijk prachtige kleding.

Een betrouwbare webshop en snelle verzending. Daarnaast kleding van uitstekende kwaliteit. Vrouwelijk en eigentijds. Daarmee maak je een statement.

Mooie collectie

Mooie collectie, valt goed op maat. En de bezorging is snel. Zoveel keus

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Topkwaliteit, perfecte pasvorm en oooooh zo stylevol. I love it!

Ik hou van mijn Summum spulletjes, nog nooit spijt gehad van al mijn aankopen on-line of in de locale store.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteitsvolle kleding voor dames

Per toeval online leren kennen. Ondertussen al paar mooie items gekocht. Mooie snit, kwaliteit en fijne afwerking. Leuke ontdekking !

Topmerk met mooie kleding

Goeie kwaliteit, mooie pasvorm en mooie unieke ontwerpen. Zit elk seizoen wel wat bij voor me.

Een feestje!

Summum staat voor mij voor vrouwelijk, stijlvol, tijdloos met een creatieve knipoog. Iedere keer weer een feestje om jullie outfits te mogen dragen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

In Summum voel ik me mooier.

De mooie kleding van Summum heeft een fijne pasvorm en de stijl past bij mij. In de winkels die dit merk verkopen, voel ik me thuis. Gelukkig kan ik hiervoor in de buurt terecht. Kortom: ik ben superblij met Summum.

Mooi!

Prachtige kleuren en stoffen, prima op maat, zit als gegoten.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Kwaliteit!

De kwaliteit en service staan voorop. Mooie stoffen, leuke design en het gevoel van stralen. Als ik Summum draag voel ik me sterker. Op het werk, maar ook privé draag ik de kleding graag. De pakken zijn mijn favorieten. Maar ook de blouses en broeken doen het goed. De maten zijn stabiel waardoor het makkelijk stijlen en passen is. Kortom, top merk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en mooie producten!

Regelmatig koop ik Summum items! Er is veel keus. De kwaliteit is goed! Service is prima!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is een fijn Nederlands dameskledingmerk.

Ik ben al jaren fan van het merk en koop geregeld items online of in een Summum brandstore. De mooie stoffen, speelse modellen en fits zorgen ervoor dat je altijd een goede combinatie hebt voor iedere gelegenheid.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie collectie, vriendelijk deskundig personeel.

Betreft de winkels in Rotterdam en Den Bosch. Het is of ik naar een vriendin ga. En ik kom altijd met iets leuks thuis.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Voel mij mooi! In Summen

Heerlijke, draagbare, kwalitatieve, leuke kleding waardoor ik mij mooi voel!

Fijne zachte jeans

Zit heerlijk, mooie stof. Voor mij (1,86) net iets aan de korte kant. Maar dat ben ik gewend

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn ervaring is heel goed

Ik heb product heel goed ontvangen, het is prachtig,

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Gewoonweg super

Duidelijke website Elk seizoen een prachtige collectie Mooie kleuren Super kwaliteit Goede maat verhoudingen Gewoonweg mijn style

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Tolle Ware, schöne Farben!

Schneller Versand, tolle Kollektion, ich bin glücklich mit meinen Summum Textilien! Leider verstehe ich die anderen Fragen nicht, sorry

• k.A.

Summum is een heel fijn draagbaar merk voor elke gelegenheid.

Duidelijke website snelle levering en retour ook makkelijk te regelen.

Mooie kwaliteit

Ik vind de collecties altijd prachtig. De items zijn onderling goed te combineren. Ik had vijf sterren gekregen als de maatvoering perfect was. Ik draag maat 34, de meeste broeken vallen te ruim.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Fantastisch nieuwe collectie in de prachtige nieuwe winkel in Groningen met zeer kundig personeel.

Afgelopen week 2x bij de nieuwe store in Groningen geweest. Wát een aanwinst voor de stad! Met een prachtige nieuwe collectie. Stijlvol, stoer en sportief. Helemaal mijn merk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige stijl, mooie stoffen, en de smakelijkste kleuren, helemaal mijn kostje!

Een ervaring die de zintuigen kietelt...

Tijdloze, vrouwelijke mode

Al jaren is mijn favoriete kledingmerk, het Nederlandse merk Summum! Mooie pasvorm, grote collectie en vrouwelijk!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Uitstekend en snelle Service

Kwaliteit van de kleding is uitstekend, goede pasvorm en trendy items!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit, mooie stoffen en voor elke gelegenheid iets te vinden.

Op internet bekijken en dan naar de winkel om te passen. In de winkel goede adviezen en aardige dames. Altijd een feest om even binnen te lopen. Of dat nu Haarlem is of Amsterdam. De bezorging via de webshop is netjes verpakt en snelle levering.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam