Blijft geweldig.

Sinds enige tijd fan van Summum. Goede pasvorm en materiaal maar vooral net even anders.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een superleuke webshop veel te veel mooie artikelen!

Een superleuke webshop veel te veel mooie artikelen!

Origineel en goede service

Altijd een super leuke originele collectie. Deze keer had ik me vergist in de maat dus moest ik helaas retourneren. Als gewoonlijk werd dit snel afgehandeld. Zeer tevreden met de service .en snel de juiste maat besteld en ook weer super snel in huis. Heel blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik heb voor het eerst een aantal kledingstukken van summum gekocht en ik ben meer dan tevreden en de volgende aankoop zal ongetwijfeld weer van summum zijn.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige ervaring met geweldige producten!

Geweldige ervaring met geweldige producten!

Top kwaliteit

Bestel vee kleding bij Summum en nooit teleurgesteld

Fantastisch!

Ik heb geshopt bij Summum in Haarlem en geholpen door een enthousiaste styliste. Ze wist precies wat bij mij paste dus goed geslaagd!

mooie kleding goede service

Altijd snel geleverd, in de wqinkel goede service, als iets met kleding is wordt dit goed opgelost

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Gemakkelijke kledij, fijne materialen. Echt fan van de collectie

De collectie leren kennen via mijn favoriete verkoop adres in Bilzen. Het valt me op dat ik zonder dat ik het weet de summem kledij vastneem. Mooie collectie, fijne en comfortabele stoffen.

Super kwaliteit

Prachtige kleding van goede kwaliteit

Fantastisch modemerk!!

Summum is al jaren mijn nummer 1 top modemerk. Heb inmiddels een behoorlijke collectie in mijn kast hangen. Ik ruim ieder jaar mijn kast goed op maar Summum kun je blijven dragen dus ik doe zelden iets weg! Ook voor dit nieuwe seizoen heb ik al eea gekocht. Morgen werken(ik werk in de grootste modewinkel van Nederland) dus mooi mijn nieuwe set aan,de grijze cargo broek met streep blouse!!

Voel me op mijn 82 ste zeer prettig n mijn Summum kleding

Krijg heel veel complimenten op mijn voorkomen , Ik dank Summum hier voor ,kan op mijn 82 ste ook nog stralen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd mooie stofjes en geweldige pasvorm

Altijd goed en mooi! Levering op tijd en nooit problemen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldig leuke kleding met uitstekende pasvorm

Heerlijk zittende kleding die flatteert en betaalbaar is.

Vlot & stijlvol

Summum biedt kwalitatieve en stijlvolle kleding. De levering is vlot.

Snel

Snelle adequate levering. Top!

Geweldig merk. Mooie pasvorm

Goede kwaliteit. Ik ben erg blij met Summum

Uitstekende kleding.

Snelle levering. Mooie pasvorm goedekwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede service en snel geleverd

Truitje is perfect, juiste maat en kleur. Goed op de hoogte gehouden en netjes afgeleverd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een hip merk voor alle leeftijden!

Een heel leuk merk met een vlotte hippe kledingstijl!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Werd netjes geholpen aan de telefonen meteen werd dit opgelost Nestjes waren de artikelen verpakt bij aankomst Zeer tevreden Ik hou wel dit merk

Hele fijn zittende kleding

Meestal is de maat goed , soms vallen de broeken te groot

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooi merk

Mooi en aparte kleding

Snel en correct geleverd

Duidelijke website. Alles snel en correct geleverd.

Fijne pasvorm!

Fijne pasvorm, mooie kwaliteit. Ben wat afgevallen dus heb 2 maten besteld. Gekozen voor de kleinere maat :)

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam