Leuke eigentijdse mode

Leuke eigentijdse kleding, zowel voor zakelijk als voor vrije tijd. Als je niet goed bent in combinaties maken, geeft de site je leuke styling /combinatie suggesties, en extra handig; maakt het je makkelijk terugvinden van de afgebeelde artikelen.

Quality and classy

Love your clothes. So well made and really classy pieces that you can wear for years

Kwaliteit, mooie stoffen

Klantvriendelijk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastische comfortabele hippe kleding die jaren te dragen is

Mijn laatst gekochte broek heeft me al veel complimenten opgeleverd. Eigenlijk zoals al mijn kleding van summum. De kleding is niet goedkoop maar ik heb er jarenlang plezier van en de kleuren zijn altijd heel makkelijk te combineren met andere kledingstukken.

Elegante kleding stijl!

Leuke modellen met mooie stoffen in modieuze kleuren

Mooie, stijlvolle kleding

Mooie pasvorm en toffe prints in goede kleuren!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding waarin ik me elegant en stoer voel.

Mooie stoffen, goede pasvormen.

Kwaliteit en modieus

Kwalitatief altijd mooie kleding en leuke prints, net even anders dan anders. Altijd tevreden met de kleding, jarenlang plezier van!

Sumummum

Een lifestyle. 21 ste eeuw. Europees!!

Fantastisch!

Fijne website, snelle levering en leuk ingepakt. Summum is leuk, uniek en veelzijdig.

Altijd een feestje

Fijne kleding ,goede pasvorm,heel blij met summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goed nederlands vrouwvriendelijk merk en pasvorm

Eindelijk ook in Groningen een Summum boetiek, superblij mee. Mooie sfeer en aardig, vakkundig personeel, ik had mijn zinnen gezet op de denim jumpsuit waar ik eigenlijk al een tijd naar op zoek was. Gelukkig had men voldoende voorraad en kon ik passen en vergelijken. Heerlijk weer een winkel experience, toch veel leuker dan online bestellen. Ben nu in bezit van de voor mij perfecte jumpsuit welke ik met veel plezier ga dragen.

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Prachtige kleren en top service

Zowel online als in de winkel heb ik goede er ervaringen met de service. Ik sta veel voor groepen en krijg regelmatig complimenten. De jasjes zijn op het oog eenvoudig maar qua pasvorm details en stof bijzonder. Ik draag al jaren jullie kleding en blijf dat nog heel lang doen!

Zeer klantvriendelijk

Blij met mijn aankopen..en vriendelijk geholpen bij klantenservice met mijn vragen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie kwalitatieve vrouwelijke stukken

Summum gaat voor stijl en kwaliteit. De kledingstukken blijven mooi en comfortabel. De kleding is gemakkelijk te combineren.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit, juiste maten.

Mooie kwaliteits kleding.

Altijd top!!

Ik ben fan! Fan van de kwaliteit. Fan van de pasvorm. Fan van de hippe stijl. Fan van de variatie in verschillende stoffen en kleuren. De broeken zitten mij als gegoten om mijn Hollandse vorm. Heerlijk personeel in de winkels. Love it.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie pasvorm en goede kwaliteit!

Summum heeft voor mij een super goede pasvorm en steeds weer nieuwe en afwisselende items! Broeken zitten lekker en blijven zeker een paar jaar in de mode net zoals de rest van de collectie! Ook heb je in de Summum shops een fijne service en vriendelijk personeel! Groetjes van een fan!

Super Fashion

Hi, our Fashion is very noble and modern. I love it.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prettig professioneel geholpen en fantastisch geslaagd.

Kwam voor een mooie zwarte broek die ook meteen gevonden werd met daarop een leuke blouse en geweldig truitje. Ging uiteindelijk met nog wat meer de winkel uit.

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Goede kwaliteit , mooie stoffen en design, goede pasvorm

Prima service!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie collectie

Er zit altijd wel iets tussen wat mooi en speciaal is alleen vind ik het wel aan de prijs.

AMAZING!!!!

Heel leuk merk Voor ieder wat wils Zit heerlijk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super fijne en mooie kleding.

Welke winkel je ook komt, je wordt altijd leuk geholpen en gaat nooit met lege handen de winkel uit, alles is gewoon leuk en mooi op elkaar afgestemd, vooral speciaal dat het ook nog is een Nederlands merk is.

Ik ben Summum fan!

heerlijk label, perfect voor de vrouw van nu. Kleding past gewoon, geen gedoe met kleine pasvormen etc. Personeel overal even vriendelijk en behulpzaam. 1 'minpuntje': ik vind Summum kleding zo fijn, ik ga altijd met een volle tas naar buiten ;-)

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam