Summum is in love zijn met je kleding

In een setje van Summum heb ik altijd een goede dag!!krijg ik complimenten en voel ik mij fijn en zelfverzekerd!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Geweldige service

Super geholpen door geweldige medewerkers! En als extra service gratis broek ingekort en gratis thuis afgeleverd. TOP!!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goed geholpen, mooie mode. Summum koop ik meestal bij Topsy in Volendam. Fijne winkel.

Uitstekend bedrijf

Zowel shoppen online als in de fysieke winkel ben ik erg tevreden . Mijn bestelling is er snel en retouren worden snel verwerkt . In de winkel in Rotterdam is het altijd gezellig winkelen met veel persoonlijke aandacht en goede adviezen . De maat van summum is volgens mij op de Hollandse vrouw gemaakt en past mij uitstekend . Dus heb veel items van dit merk in mijn kast hangen.

Ausgefallene Mode

Wunderschöne Schnitte, tolle Materialien Prompte Lieferung

Super mooie kleding

Snelle verzending

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne kleding, goede kwaliteit en pasvorm en super snel geleverd.

De website is overzichtelijk en bestellingen worden heel snel geleverd. Communicatie is correct. Altijd een feestje om een bestelling te ontvangen.

Mooi

Snel bezorgd en netjes in gepakt de kleding.

Mooie draagbare kwaliteits kleding

Leuke winkel in Bergen of Alkmaar waar de dames je altijd met plezier helpen. Er is genoeg leuke draagbare mooie kleding om tevreden mee de deur uit te gaan. Anders is er nog de webshop mocht je maat er niet zijn. Ze regelen het voor je. Voel me echt klant bij ze.

Mooie kleding

Mooie kleding, snelle bezorging

Super, trendige Kleidung

Sehr schöne trendige Damenkleidung

• k.A.

Mooie draagbare kleding van goede kwaliteit!

Ik koop altijd in de winkel in de Hoogstraat in Den Haag. De verkoopsters zijn heel gastvrij en je krijgt een goed en eerlijk advies. Wat ik heel belangrijk vind. Ik ga altijd met een blij gevoel naar huis.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Inspirerend, aansprekende stijl

Biedt kwalitatief goede kleding met voldoende keuze, eigen stijl en inspirerende website

Mooie kwaliteit kleding

Mooie webshop met goede snelle service. Goede kwaliteit kleding en blijft heel lang mooi.

Mooie kleding

Kwalitatief goede kleding, pasvorm goed! Kleuren, materialen mooi!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prima service, mooie items en verpakking

Prima service Mooie stijlvolle items

Fijne winkel

Fijne winkel met heerlijke mode. Ik vind er altijd wel een broek, blouse, jurk of top waar ik weer heel blij mee ben. En ik verheug me alweer op het voorjaar!

Alles super qualität

• k.A.

Summum is altijd n stapje voor!

Met Summum kom ik altijd goed voor de dag!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop een mooie blouse van een hele mooie kwaliteit. Ik ben een grote Summum fan, vanwege de goede pasvorm en kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zelfs shoppen in de webshop is een feestje!

Duidelijke site en handige webshop. Snel geleverd en als je iets retourneert, wordt dat snel afgehandeld.

Prachtige kleding

Ik heb veel kleding van Summum in mijn kledingkast. Kleding blijft mooi.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding wat betaalbaar is en comfortabel is om te dragen

Kwaliteit is erg goed en mooie kleuren met goed draagcomfort

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering op afgesproken dag!

Weer een mooie broek

Weer een mooie zwarte broek aangeschaft. Pasvorm is altijd goed voor mij. Werd ook netjes geholpen in de winkel.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam