Super service en vakkundig personeel

Fijne winkel in Den Bosch aardige behulpzame dames ze geven een eerlijke mening wat zeer gewaardeerd wordt ( staat t wel of niet ) als de juiste maat er niet is sturen ze t naar je huis fijne service

Mijn smaak

Ben altijd benieuwd naar alle seizoenen. Nieuwe stoffen en kleuren.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd een goede collectie en in goede adviezen in de winkel in Heemstede!

Summum is gewoon mijn merk! Nb Service bij bestellingen in de webshop is overigens ook prima!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige stoffen, zit heerlijk en voelt heel vrouwelijk!

Snelle levering en daardoor kon ik meteen genieten van mijn mooie set kleding. Heerlijke stoffen en mooie kleuren. Heb al veel complimenten gekregen!

Summum superrrr fijn merk

Net nog weer summum shirt en ecru boucle jasje gekocht bij bebop in Rhenen. Zo gaaf superr blij mee net als het geruite korte jasje geweldig

Leuke kleding, kwaliteit goed

Leuk en origineel merk! Blij mee..

Heerlijke stijl

Vrolijk vrouwelijk. Gemaakt voor Nederlandse vrouw. Zelfs ik ,met een redelijke boezem, slaag graag bij Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Spectaculair.

Het mooie van Summum collectie is dat je altijd door kunt combineren. Punta Milano de stof die geweldig goede uitstraling heeft en super om te dragen. En de bijpassende shawls of stoffen tassen maken je outfit compleet.

Mijn vaste modemerk!

Hele fijne modieuze collectie, zeer apart en altijd net even vooruitlopend op mode trends! Stijlvol te dragen voor werk, casual of. Feestjes. Goed te combineren met verschillende items. Op mijn werk weten ze niet anders dan: ohhh zeker weer Summum, kortom groot ambassadeur van jullie merk! Koop alleen Summum Heemstede TOP advies en altijd zeer (klant) vriendelijk. Kortom voor mij geen uitstap naar een ander merk. Let wel op de kwaliteit..

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Online bestellen is makkelijk, bezorging is vlot en altijd zorgvuldig ingepakt!! En de kleding blijft mooi van summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum altijd mooi en goed

Als ik mijn kast open maak zie ik alleen summum! Dus dat zegt genoeg.☺️

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Elk seizoen weer een prachtige collectie die ook weer te combineren is met vorige collecties.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd wel iets leuks, geweldige dames, fijne ambiance en ga zo maar door!!!

Al jaren m'n lievelingsmerk

Wederom topaankoop!

Prachtige mode items

De kleding van Summum is zowel trendy als stijlvol. Het kost moeite om te kiezen met al dit prachtigs! Het liefste kocht ik van alle collecties een set.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super kleding, geweldige service, fantastisch gevoel

Geweldige hulp gehad van de klantenservice, mooie kleding en dus een fantastisch Summum gevoel

Mijn favoriete merk

Summum is echt mijn favoriete merk. Ik ben lang (180cm) en de kleding is echt op de Nederlandse vrouw gesneden. De kledingstukken zijn zeer goed met elkaar te combineren. Ieder seizoen verheug ik me weer op nieuwe items.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige shopervaringen en goed geregeld!

Top collectie!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De bestelde broek is prachtig, het contact prettig en de verzending snel en netjes. Kortom, een hele prettige shopervaring.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Prachtige kleding van Nederlandse bodem

Summum heeft echt iedere collectie mooie items van goede kwaliteit en altijd net even anders, met fraaie details en afwerking. Pasvorm is uitstekend en het blijft ook mooi na wassen. Ik koop graag van dit merk. Heb het voordeel dat er een fysieke winkel bij mij om de hoek zit. Maar ik oriënteer me altijd eerst online bij een nieuwe collectie, ook voor de combinaties die je kunt maken. Winkel is top, webshop ook.

Heel fijn merk

Ik vind het een heel fijn en mooi merk. Goede kwaliteit, heel fijn om te dragen.

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Heerlijke winkel

Winkels zijn ruim en overzichtelijk. Koffie staat klaar en je wordt goed geholpen.

Fantastisch merk!

Ik draag heel vaak Summum. Heb verschillende broeken,de strakke punto milano,de Rome en nu ook de cargo trousers(3) draag daar de stoere sweaters op of de romantische bloesjes. O en uiteraard gecombineerd met HET kledingstuk van afgelopen winter,de hooded mock in black. Krijg veel complimenten als ik deze aanheb. De zwarte tule rok draag ik nu ook nog,met t shirt en de mooie lange blazer. Om nog maar te zwijgen van al die prachtige (zomer) jurken die ik over een poosje weer ga dragen!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijn merk met goede kwaliteit en mooie collecties

Ik draag summum al vele jaren met plezier. Elke keer weer mooie collecties die fijn te combineren zijn.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam