De maten vind ik niet zo kloppen.

Ik heb eigenlijk best aardig wat kleding van Summum, maar op de een of andere manier is het nooit zo mijn ding. De maten vind ik nooit zo goed overeenkomen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Fijne kleding opdringerige verkoper

Fijne kleding helaas zijn de broekspijpen veels te wijd voor mij. De ponto milano broken gaan wel. Erg jammer dat de verkoper erg opdringerig was.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Prachtig amsterdams merk

Perfecte kwaliteit. Tijdloos en goede pasvorm. Broeken mogen iets langer.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is heerlijk en altijd goed

Zie boven

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super fijn merk Geweldige pasvorm En wat ook top is je kunt eindeloos combineren met summum. Eigenlijk draag ik alleen maar summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Supertoller Shop, richtig tolle Ware!

Wer etwas Besonderes sucht, ist hier wirklich an der richtigen Stelle!!!

Kleurige fijne kleding

Goede prijs kwaliteit

Fijne winkel goede hulp

Ik koop vaak mijn spijkerbroeken bij Summum. Zitten heerlijk. Goede hulp in de winkel!

Levering niet compleet

Slechts 1 artikel van de 2 die besteld waren geleverd. Zonder communicatie en vermelding op order-en verzendbevestiging. Daarop stond dat besteld en verzonden was. Uit navraag bleek dat andere artikel niet meer voorradig was. Wacht nu op terugstorten geld.

Geweldig!!!

Verkoopsters zeer goed!! Meedenkend en alle tijd voor de klant!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuke, vlotte kleding met mooie pasvorm.

Leuke, niet de standaard kleding. Net even iets anders. De pasvorm is mooi.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Deze kleding is echt het summum

Ben zo blij met dit merk. De broeken zitten als gegoten en de blouses hebben altijd een prachtige print.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd een feestje om bij summum te shoppen

Mooie kleding, goede pasvorm en gastvrije behulpzame medewerkers in de winkel. Top!

Subliem

De kleding is van uitstekende kwaliteit de maten zijn juist en de afwerking perfect

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding van goede kwaliteit

Super leuke kleding, zowel voor wat chiquere gelegenheden als casual. Niet goedkoop maar kwaliteit is dan ook zeer goed. Maten vallen redelijk ruim.

Fabulous

Wonderful quality and individual style.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit, mooie stoffen en prints

Al enige jaren gek op Summum, kleding blijft mooi!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi pak en snelle levering

Mooi pak, mooi ingepakt en snel geleverd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum kleding is stoer, vrouwelijk en apart.

Mijn ervaring is dat de kleding van summum heel lang mooi blijft, dus jaren draagbaar is, dus duurzaam. Ik ben erg tevreden over dit merk!

Begon slecht, prima einde

Mijn bestelling was kwijt. En bleef dat. Na een stroef begin is het prima opgelost en heb ik alsnog mijn bestelling ontvangen. Goed opgelost

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en binnen de tijd dat aangegeven word

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Very good

Excellent service

• N/A

Bought a lovely dress

I had ordered a few sizes and the return was easy. Thank you

• N/A

Super gezellig.

Als ik bij summum kom, dan voel ik me welkom , wordt altijd heel hartelijk ontvangen. Ik krijg eerlijk advies op een vriendelijke manier. Alleen bij summum koop ik mijn kleding. En ik krijg altijd een compliment dat ik leuke kleding draag en waar het te koop is.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum, mode voor de vrouw van nu!!

Heel blij met het modelabel van Summum. Voor alle gelegenheid is er een outfit.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam