Prachtige stijlvol comfortabele mode

Heerlijk zittende stijlvolle, comfortabel duurzame mode

It was fine

The experience was fine, I have suggested summum to my mum and friends. We have made further orders :)

• N/A

Altijd goed

Mooie kleding goede kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum heeft nog nooit teleurgesteld

Kleding van uitstekende pasvorm en kwaliteit, eenvoudig te bestellen, levering altijd correct en afwikkeling van retouren is keurig. Ik heb nog nooit een klacht gehad.

Ottimo!

Servizio clienti molto presente, efficiente, cordiale, veloce nella risoluzione di eventuali problemi.

• Ci consiglieresti? Si
  • N/D

Goede kwalitiet en pasvorm

De aankopen bij Summum maken je echt blij en dat begint al bij de verpakking. Jouw nieuwe kleding is met zorg ingepakt en de kwaliteit wordt eer aangedaan. De kleding heeft een mooie pasvorm en kwaliteit, waardoor dit heerlijk draagt en de complimenten binnenstromen. De prijs is best pittig, maar jezelf verwennen mag af en toe best!

Subliem

Net als altijd: superblij met mijn aankoop! Summum fan voor t leven!

Kwaliteit en ´n goeie dienstverlening

Prachtige kleding

Hele fijne webshop, zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ook voor stylingadvies. En natuurlijk een prachtige collectie!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

heel blij wordt ik van Summum

Het is echt wel mijn merk zit altijd goed em wordt er blij van. Het past echt bij mij. Ik ben een volle vrouw en de pasvorm is goed. En leuke prints en mooie pakken.

Mooie kwaliteit, snelle levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en altijd mooi verpakt.

Altijd snel geleverd, mooi verpakt en goede kwaliteit.

Bijzonder vrouwelijk

Summum heeft een kledingcollectie die elke vrouw doet stralen, mooie materialen, goede pasvorm en altijd met een bijzondere touch

EXCELENTE

LAS COMPRAS EN SUMUM SIEMPRE DE 10.

• ¿Nos recomendarías?
  • ND

uitstekend !

mijn ervaring met summum is zeer goed . er zijn zoveel mogelijkheden of je nu romantisch sjiek met stijl of stoer wil het meest wat ik waardeer dat het draagbaar is en veel al ook tijdloos en zeer goed te combineren . met een woord dus uitstekend !

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te klein.

Altijd goed! Levering op tijd, niet goed snel geld retour, vriendelijke mensen, ook in de winkels. Kortom ik shop heel graag bij Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goed te combineren collectie van een zeer goede kwaliteit.

Fijne kleding met een goede pasvorm en van zeer goede kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kwaliteit stoffen, hele mooie ontwerpen en prints. Top merk!

Prachtige kwaliteit stoffen, hele mooie ontwerpen en prints. Top merk! Ik slaag er altijd! Den Bosch is mijn favoriete winkel ivm de leuke filiaalmanager en medewerkers. Ik kom zelf uit de buurt van Nijmegen.

Goede pasvorm en kwaliteit

De pasvorm is goed en alles past perfect. Mooie stoffen, tijdloze kleding

Maravillosa

Los sneakers llegaron antes de lo que pensaba, son super bonitos todos de piel super cómodos y originales

• ¿Nos recomendarías?
  • ND

Snelle levering, maar slechte afwikkeling retour

Niet alles is nog gecrediteerd, dat vind ik eerlijk gezegd te lang duren na meerdere keren een mail gestuurd te hebben

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Super collectie

Mijn aankopen van summun zijn steeds een succes. Altijd positieve reacties van vriendinnen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Er is altijd weer iets dat verassende is

Elke collectie denk ik weer, ik heb genoeg ik koop niets maar.dar lukt niet. Mooie stoffen en een goed model ook in mt 46. Ik zou zeggen pak ook mt 48 erbij.

Heerlijk winkelen bij Summum Den Bosch

Ik vind Summum kleding mooi van kwaliteit en een hele goede pasvorm. De verkoopsters helpen je echt overal mee. Ik kocht een flaredbroek uit de nw zomercollectie en die was te lang. Maar juist onderaan de pijp zat een hele mooie afweking. Geen probleem, zei de verkoopster. Ik speld de broek af, en wij verzetten de afwerkband zodat je die blijft zien. Betaald en 3 dagen later kreeg ik de broek al thuis gestuurd. Was wel een broek van 140,- maar toch . Ik krijg er veel reacties op, waar ik deze mooie broek gekocht heb. IS TOCH LEUK? Voor mij, maar ook voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snelle levering. Mooi verpakt Zeer tevreden

Gyroscoopweg 68