All.is very good

I like it

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Snelle verzending

Fijne website snelle verzending. Hele mooie kleding op de website. Netjes verpakt en verzonden. Eventuele retouren worden ook snel en netjes afgehandeld. Dikke 10

Todo correcto

Compra correcta. La página no es muy cómoda de usar, eso sí. Veremos a ver con las mejoras. El pedido llegó correctamente.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum Heemstede is mijn favoriete winkel!!

Het is altijd gezellig bij Summum Heemstede en je wordt er heel goed geholpen!! De kleding van Summum is helemaal mijn smaak. Het mag dan wel iets duurder zijn, sommige items heb ik al jaren en zijn nog steeds prachtig.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

One of my favorites

Onlangs een top besteld, stond zo prachtig! Precies zoals op de website.

Subliem!

Snelle levering, goede pasvorm. Heel tevreden. Een aanrader!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne collectie, trendy en goede kwaliteit

Qua pasvorm vind ik de broeken vaak aan de ruime kant Vaak een maat kleiner dan gewoonlijk if innemen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te ruim.

Goede ervaring, niets op aan te merken ;-)

Super leuke mode!

Ik vind altijd wel iets.. super leuke mode voor iedereen

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Goede service en leuke kleding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige jurk besteld en snel geleverd

Helemaal prima!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hippe, mooie, vrouwelijke mode.

De kleding van Summum is eigentijds, apart, maar toch zeer draagbaar. Fijne stoffen en mooie kleuren, de maten zijn goed. Ik vind de winkels mooi ingericht.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

snelle levering mooie verpakt, voelt als een kadootje

altyd tevreden, ook als het retour moet, altyd goede afhandeling

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuke kleding, snelle service! Jammer dat maat 46 altijd zo snel uitverkocht is.

Goede pasvorm

Mooie pasvorm pantalons

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie collecties en nette levering

Al jaren fan van Summum. Altijd kleding met net dat beetje extra. Leuke kleding, mooie collecties. Service is uitstekend. Altijd snelle leveringen en netjes verpakt.

Heel tevreden

Snelle levering perfecte broek

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Nette en snelle levering.

Summum is een leuk merk en ik ben heel blij dat Summum maat 32 heeft. Alles valt zo ontzettend wijd en groot tegenwoordig. Altijd maat 36 gehad, niet afgevallen maar de maatverdeling is heel anders bij veel merken en Summum heeft daar mooi op ingespeeld om vanaf maat 32 te leveren.

Mooie kwaliteit en snit

Kijk er altijd naar uit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Áltijd tevreden met de kwaliteit & service

Met de prachtige items Summum weet ik zéker dat ik kwaliteit koop. Mooie stoffen, materialen, kleuren en modellen. Passend bij de Nederlandse vrouw. Ik kocht dit keer een mooi gilet die een basis outfit nét even dat extra's geeft. Blij mee!!

Alles perfect geregeld

Snelle levering,w.b.t retourneren gaat ook vlot

Geweldig @

Super leuke kleding, geweldige collectie, pasvorm voor mij is erg goed. Bestellen gaat makkelijk en snel. Mooie jeans gekocht, zit geweldig, blij mee!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum heeft mooie kleding van perfect vallende materialen

Een goede kwaliteit met mooie pasvormen. De spijkerbroeken zijn gemaakt van een soepele stof die heerlijk zitten. De jurken zijn ook heel mooi!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie jurk, fijne stof, snelle levering

Leuke jurk van fijne viscose die perfect valt. Snelle levering. Ik ben er erg blij mee.

Prachtig merk

Heerlijke stoffen, zeer stijlvolle kleding!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam