mooi kleding snel geleverd

Heb een jurk besteld - advies was een maat kleiner te bestellen omdat het een wijde model ws, dat deed ik en het past perfect. Ben er heel blij mee. Was ook binnen 2 dagen bezorgd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastische draagbare kleding met een mooie pasvorm

Summum heeft mooie kleding; goede pasvorm, mooie materialen, duurzaam draagbaar, modieus en ook tijdloos met ook prachtige prints. Wat wil een vrouw nog meer? Echt perfect!

Vrouwelijk ,stoer en kleurrijk merk

Je kunt veel mooie outfits combineren Het kan gedragen worden voor speciale gelegenheden en casual. Mooie kwaliteit en het draagt comfortabel.

Een cadeautje!

Zeer snelle levering. Super netjes ingepakt. De bestelde kleding was helemaal naar mijn wens.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Fruere Vita

Summum doet mij begeren, de stoffen, de kleuren. Begeren in de zin van mijn vrouwelijkheid benadrukken. Ik ben een vrouw met een maatje meerrrr maar de overslag jurk past helemaal. Ik Swier en straal en vier het leven, lechajiem Be blessed Groetjes Mildred

Formitastisch!

Geweldig design, Goede pasvorm, Snelle bezorging, Nette en snelle retourafhandeling.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik draag mijn Summum kleding altijd graag

Ik word altijd heel blij van de collectie van Summum. Ik ben al heel wat jaren fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede, snelle levering en mooie kleding

Zowel de bestelling als het retour was snel en goed geregeld. De kleding is altijd mooi van Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Snelle levering, mooie kleding goede service. Blij met mijn aankopen en kom zeker terug!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne website, snelle service.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

SUMMUM is helemaal mijn smaak

SUMMUM is helemaal mijn style en smaak en dat van Nederlandse bodem. Na inmiddels 3 pakken, 3 jurken een aantal broeken, blouses & truien ben ik een trouwe klant. En is er veel combinaties te maken met de kleding bij elkaar. Het is niet goedkoop maar de kwaliteit is erg goed. En in de sale is er voor een korte periode nog veel leverbaar voor een schappelijk prijs. De sale is eigenlijk altijd tot maar 50% met enkele uitzondering tot 60%.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heerlijk winkelen.mooie kleding en fijn personeel

Altijd mooie kleding

Op tijd geleverd. Mooie kwaliteit en draagcfort

Past altijd

Kleding zit altijd goed

Mooi,stijlvol en draagbaar

Summum is het merk dat ik vaak uit het kledingrek pluk. En wat fijn is dat de broeken bij mij lang genoeg vallen, wat vaak met mijn lange benen een probleem is.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi product, goed verpakt in een passende doos

Het voelde als een kadootje

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd snel verstuurd en bezord

Altijd prettig te woord gestaan en goed geholpen als er vragen zijn.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldig, in ieder collectie zit wel een favoriete item

Mijn ervaring is zeer positief, zoals ik in 1 zin beschreef. In ieder collectie zit we wel 1 of meerdere favoriete items is voor mij.

Heel goed.

Correcte behandeling. Snelle levering en het verwerken van retour artikelen uitstekend geregeld!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geen betere service en kwaliteit ergens anders te vinden

Elke bestelling wordt supersnel afgehandeld en ook omruilen gaat zonder problemen. Prijs kwaliteit van de kleding is top.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een fijne winkel waar ik altijd slaag.

Mijn ervaring was positief; vlotte bezorging, zorgvuldig verpakt. Geen klachten.

Summum is top !

Goed van pasvorm! Tikje Apart! Mooie stoffen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik zou als tip meegeven dat een jurk in een zak kan worden gestuurd ipv van in een doos. Ik kreeg vandaag meerdere complimenten op mijn aangeschafte jurk. Ps binnkort een kijkje nemen in de summum store in Groningen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Zelfs mijn man gaat graag mee naar de summum store in Utrecht

Ik wordt altijd goed geholpen en krijg een eerlijke mening. Als iets mij niet staat wordt dat gelukkig ook gezegd. Deze eerlijkheid stel ik erg op prijs. Als ik iets online bestel wordt dit goed geleverd. Nog nooit problemen mee gehad.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, goede kwaliteit en service.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam