Mooie kleding en valt altijd goed te combineren

Goed positief

Snelle levering mooie collectie. Bij levering en retour word je prima op de hoogtegehouden.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige kleding en service!

Summum = Kwalitatief, mooi, uniek, stijlvol! Summum service = Top, klantvriendelijk, meedenkend! Kortom, aanrader voor iedereen!

Geweldig mooi merk

Bijna al mijn kleding is van summum dus dat zegt genoeg!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd wel items in de collectie die mij aanspreken

Summum is mijn favoriete merk, service is altijd goed, ruilen is makkelijk, kortom nooit klachten en kwaliteit van de kleding is ook goed

Fantastische jurk!

Fijne kleding, mooie prints.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding, lekker draagbaar en mooie kwaliteit

Altijd blij als ik iets koop van Summum, het zit lekker en blijft mooi na dragen en wassen. Krijg ook altijd veel complimenten als ik het draag.

Mooie kleding

De Scuba shirts en de broek zijn van een heel mooie kwaliteit. Blij mee.

Mooi en betrouwbaar

Mooie kledingstoffen. En op maat gemaakte modellen. Sportief en toch chique. Blijft mooi na wassen.

snelle en nette levering

Mooi merk, duidelijke overzichtelijke website. Goede communicatie over de levering, duidelijk en niet te veel mail.

fantastisch product

Perfecte levering en retourneren snel je geld terug

Goede en snelle service

Ik had een blazer besteld waarvan een aantal pailletten misten. Summum reageerde snel op mijn bericht, ik kreeg meerdere retouropties en alles was daarna ook heel snel geregeld.

Comfortabel

De kleding is altijd draagbawr, comfortabel en van een mooie kwaliteit.

Uitstekend en snelle verzending

Website is gebruiksvriendelijk Snelle verzending Mooi verpakt In bestel zeker opnieuw !

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

vrouwelijk, mooi materiaal en pasvorm

Prachtig verpakte bestelling, stijlvolle dessin blouse gekocht van een mooie viscose kwaliteit. De pasvorm was perfect, soepel vallend en toch mooi aansluitend bij de schouders. Volgende dag aan naar het werk en kreeg meteen complimentjes.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit en goede pasvorm

Mooi kleding, helemaal mijn smaak, goede pasvorm en snelle levering. Woon in Oisterwijk met mooie kledingzaken maar bij jullie net even iets anders.

Prachte collectie

Prachtige tijdloze collectie Valt goed op maat en blijft jaren mooi

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, mooi en degelijk verpakt en communicatie is perfect!

Snelle levering, mooi en degelijk verpakt en communicatie is perfect!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Gewoon mooi in kwaliteit en style

In de winkel , hartenstraat Amsterdam fijn geholpen. En via website snel geleverd en met zorg verpakt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie pasvorm, stoffen, gevarieerde kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zeer tevreden over kwaliteit en levering

Broek is zoals op de foto en van goede kwaliteit. Werd netjes en snel geleverd. Ook blij met gratis meegeleverde magazine. Bestel zeker vaker bij Summum!

Boven verwachting

Ik heb een bestelling van 3 artikelen gedaan , met de verwachting het terug te moeten sturen. De pasvorm viel me een jaar geleden iets tegen helaas, want het ziet er altijd wel mooi en leuk uit. Dus toen ik het pakje kreeg, heb ik het even ongeopend laten liggen tot het moment dat ik alleen thuis was. Vind het prettiger om iets thuis op mijn gemak te passen zonder de afkeurende blikken van mijn man, van ‘heeft ze weer iets besteld ‘ hahaha. Maar tot mijn verbazing en tegen mijn verwachting in, stonden de bestelde kleding garstikke leuk, zaten lekker en waren mooi van kwaliteit. Dus gelijk de kaartjes eraf geknipt en in mijn kast opgehangen .

Mooie producten, goede kwaliteit

Bij Summum shop ik altijd mooie kleding. Maat is eigenlijk altijd goed en ik draag de kleding met veel plezier!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtig jurkje snel geleverd!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is een geweldig merk

Mooie collectie,goede pasvorm en prachtige kwaliteit.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam