Snelle levering, fantastisch product

Altijd leuk geslaagd.

Zowel in de winkel als op de webshop snel en vakkundig geholpen.

Ben dik tevreden.

Je wordt er goed geholpen ze geven je goed advies.De collectie is goed uitgebreid.

Geweldige collectie

Mijn keuze voor kleding is in eerste instantie Summum. Mooie kledinglijn, geweldige kleuren, giede pasvorm

Mooi de mooiste mode.

Ik kijk ieder seizoen weer uit naar de volgende collectie. Altijd prachtig, goede kwaliteit en redelijk betaalbaar. En ik weet dst ik er met kleding van Summum er altijd goed uit zie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit en maatvoering goed, meer op normale Nederlandse vrouw gebaseerd dan sommige andere ketens, is mijn positieve ervaring. Website en levering van bestelling prima.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vrouwelijk, chique eenvoudig, stijlvol en dagelijks te dragen

Summum is een elegant merk voor de vrouw die klasse wilt uitstralen maar niet te stijf ook een beetje casual en toch chique wilt zijn! Met summum kan je naar je werk, het weekend in en uit eten! Wat wil je nog meer ?

Mooie kwaliteit en pasvorm

Erg blij met mijn nieuwe gilet. De kwaliteit is uitstekend, met prachtige stiksels en goede pasvorm. Pasvorm is goed gemaakt op de Nederlandse (iets langere) vrouw, erg fijn!

Goede verzorging

Kleding wordt netjes ingepakt summum is mijn lieveling merk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Sinds kort koop ik het merk summum en het bevalt uitstekend, Mooie kwaliteit en modieus

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Origineel en goede kwaliteit!

Fijne kleding met een goede pasvorm, origineel en mooie printjes. Bezorging supersnel dus top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Makkelijk kopen en goed retourbeleid

Summum is een geliefd merk voor mij omdat de maatvoering juist is en de prijs en kwaliteit in evenwicht.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle service duidelijke realistische omschrijving

Ik heb mijn bestelling als erg prettig ervaren. De service was uitstekend. Ook was het pakketje mooi verpakt, voelde als cadeautje. Ik bestel graag on line.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en snelle levering

De kleding is perfect en de levering is erg snel.

Toppersss

Goede service snelle levering correct afhandeling.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooie kwaliteit en pasvorm

Snel geleverd, prachtige broek in perfecte kwaliteit en pasvorm

Mooie kwaliteit, stijlvolle kleding

Summum biedt stijlvolle en aparte kleding van een mooie kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Topproducten voor een mooie prijs!

Mooie materialen en een goede pasvorm: dat is wat Summum biedt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum maakt mij krachtig!

Mooie stoffen en goede kwaliteit en modieus op een eigentijdse manier

Top netjes ingepakt

Kleding is van mooie kwaliteit. Met de blouse heel gelukkig mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De bestelling verliep eerst niet zo goed, maar na goed kijken ging het goed en toen volgde een ongeloofelijk snelle levering van een mooi rokje. Past perfect. Ik ben heel blij mee!

Lekkere stoffen

Fijne stoffen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vlotte levering en goed gevarieerde collectie

Al jaren fan van dit mooie Nederlandse merk. Meestal shop ik online omdat er geen winkel in de buurt zit. De pasvorm past bij mij en van elke collectie hangt er wel wat in mijn kast. Wel regelmatig in de uitverkoop ivm de prijzen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit en snelle bezorging!

Heel blij met die mooie merk van Nederlandse bodem! Ik vind er altijd iets wat heel goed bij mijn persoonlijke stijl past. Kwaliteit is uitstekend. En maten voor echte vrouwen dus ook als je wat steviger bent.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam