Geweldig en top kwaliteit

Super vriendelijk personeel in de winkels en online bestellingen super en geen verzendkosten

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi, elegant met een ondeugende twist

Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie draagbare materialen.. Tijdloos.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk, snelle levering en goede kwaliteit!

Fantastisch merk. Ik ben er gek op!

Supermooie kleding!!!

Ik ben echt fan van Summum! Mooie kleding, goede pasvorm en voor ieder wat wils. Op mijn leeftijd (61!!) errug belangrijk!!!

mooie kwaliteit kleding

Veel keuze en mooie kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super toegankelijke website!!

Ik kijk graag online op de Summum site! Mooie foto’s en makkelijk te bestellen en te betalen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding van goede kwaliteit. Daarnaast een uitstekende service qua bestellen, versturen en eventueel retourneren. Ik ben blij!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie muts en sjaals voor betaalbare prijs

Omdat ik niet kon kiezen tussen beige of oranje sjaal, heb ik ze beide maar genomen. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten , het breisel voelde zeer zacht aan. De zachte kleuren zijn mooi. De sjaals zijn lekker groot, waardoor ik ze lekker om mijn hals kan wikkelen. Laat de winter maar komen.

Summum is the optimum

Excellent service en attention. Excellent communication en contact Excellent delivery en beleving = Summum is the optimum!

Perfecte snelle service

Een rok besteld bij summum, was snel binnen. Mooie pasvorm en van goede kwaliteit. Blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldig merk, perfecte service!

Mijn favoriete merk! Ik vind altijd iets leuks! Goede pasvorm, mooie kwaliteit, goede service! Zelfs in de sale vind ik altijd nog leuke items, ik ben fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel verstuurd, goede communicatie en zorgvuldig verpakt!

Goede service!! Telkens als ik bestel bij Summum, wordt er snel gehandeld, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en het kledingstuk wordt zorgvuldig ingepakt en netjes verpakt. Het is net een kadootje wat uitgepakt mag worden!! Alleen de bezorging door DHL laat te wensen over. Mijn kostbare pakketje lag gewoon letterlijk voor de voordeur omdat we er niet waren. Terwijl er toestemming is om t pakket bij de buren af te geven. Blijkbaar teveel gevraagd.

Mooie kleding, snelle levering

Mooie kledingstukken, goede kwaliteit. Snelle leverinn.

Mooie en gave kleding

Apart en stijlvolle kledingstijl die net even iets anders is.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit, goede prijs, snelle levering

Supersnelle levering van superfijne kleding voor een superprettige prijs. Wat wil je nog meer?

Draagbare kleding

De broeken zitten fijn en goed op maat. De bloesjes zijn vrouwelijk en hebben een fijne kwaliteit! De kleding blijft mooi. Ik kom graag in jullie winkels en ook bij de winkels die jullie merk verkopen!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een hele mooie en overzichtelijke site waarmee je snel de nieuwste en leukste items kunt bestellen:-

Een prima ervaring, aansprekende site met mooie items.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuke kleding goede service..

Mooie stoffen, ik zou wel graag zien dat een aantal broeken en tops 5 cm langer zouden zijn. Ook jasjes. Ik ben 1.76. De flaired broeken zijn goed qua lengte. de boy friend mommy modellen te kort. Het lijkt me ook fijn dat je zekerheid kunt hebben van bv je maat 44. niet de ene keer 44 dan 46 etc. vr gr Dit is mijn ervaring vr gr

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Summum maakt bestellen subliem

Snel en accuraat

Bestellen gaat makkelijk en de volgende dag leveren

Bijzonder

Kleding van Summum heeft meestal net iets meer speciaals wat het uniek maakt. Mooie stoffen en patronen. Het oud roze gehaakte vestje is ook bijzonder en maakt met een jurkje of topje een mooi geheel.

Snelle uitstekende levering

Mijn bestelling is conform de aangegeven levertijd op de site geleverd, dus lekker snel in huis. Het bestelde artikel zat netjes verpakt en uiteraard is het weer echte Summum kwaliteit en past het perfect.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn favoriete merk is summum

De stoere , vrouwelijke kleding van summum zit me als gegoten.

Prachtige kleding

Goede pasvorm en mooie materialen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige mode voor de moderne vrouw.

Als moeder van 3 kleine kinderen en een baan waar ik netjes gekleed moet gaan is Summum een perfect merk voor beide rollen. Heerlijke draagcomfort en toch netjes! Ik ben fan!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam