Perfect.

De goederen worden keurig afgeleverd en zijn van goeie kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

mooie en kwalitatief goede kleding, snelle levering

Ik koop regelmatig bij Summum, vanwege de mooie kleding met een goede pasvorm en een mooie stijl. De levering is snel en ook bij retour zenden van een bestelling wordt alles goed en snel weer terug betaald.

Geweldig en verrassend

Geweldig en verrassend staat voor.summun, en wat ik leuk vind is dat mijn bekenden het zelfde reageren en ik zelfs al een apje ontving: hij komt in Groningen. Je komt verrassend voor de dag en het zit geweldig en je voelt je goed met al die complimenten!

Prachtig pak

Prachtig pak. Ik heb hem in twee kleuren, mooie stof, valt mooi en zit heerlijk!

Summum= Top, hoogtepunt!

snelle levering, goed, maar ook mooi verpakt! Geen gedoe bij het retour sturen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super service en kwalitatieve modieuze kleding.

Goede service.

Snelle nette service

Toen ik het merk ontdekte viel me de kwaliteit en de pasvorm direct op. Mooie stoffen. Soms wel een beetje prijzig maar liever een mooi item dan vele goedkope. En de maten zijn lekker wat ruim. Zodat je je met maat 40/42 ook hip voelt.

silky touch broek

De mooie silky touch broek gekocht Heerlijk model, goede pasvorm en kleur. Net de broek besteld, wilde ik ook het bijpassende shirt. Summum klantenservice gebeld, kreeg de verzendkosten voor het shirt gratis. Fijne service! Helemaal blij met de set

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle bezorging en twee blouses van een prachtige kwaliteit, heel blij mee

Bovenstaande zin zegt alles.

Zeer prettig

Prettige online shopervaring. Broek is precies wat ik me ervan voorstelde. Snelle bezorging, niks op aan te merken.

Wat een shop ervaring!

Snel, chic en mooie kwaliteit!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Webshop en winkel gaan niet samen

Ik had een pak besteld: broek en jasje. Het jasje was te groot en wilde ik ruilen. Ivm mijn vakantie wilde ik dit direct regelen. De winkelmedewerker deed erg vervelend over de online verkoop. Ze wilde hier niets mee te maken hebben. Klaarblijkelijk zijn de webwinkel en echte winkel twee verschillende dingen, maar om elkaar -en mijn aankoop - zo af te vallen vind ik niet professioneel

Fijne winkel

Mooie collectie en fijn geholpen. Er werden ook ideeën aangeboden en er werd meegedacht. Prettige winkel.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, stijlvol met een twist

Ik slaag altijd. Mode die ook de langere vrouwen goed past.

Super mooie kleding

Ik heb meerdere kledingstukken van Summum. Blijft mooi en je raakt er nooit op uitgekeken. Top kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie stoffen, goeie snit! Altijd verrassend qua stijlen!

Ik koop al jaren Summum! Ik ken de kwaliteit en de maat! Weer een mooie broek gekocht en hij zit perfect! Mooi verpakt en snel geleverd!

Assortiment, bestelken, verzenden, snel TOP

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super kwaliteit

Kleding is altijd goed van kwaliteit en de stoffen zijn ook echt mooi. Online bestellen en/of retour zendingen gaat ook top dus absoluut aanrader!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleurrijke kleding voor wie durft op te vallen

Ik houd van de kleurrijke mode van Summum. Altijd net even anders, prachtige kleuren en motieven. Ik ben helemaal verliefd op de mooie zigzag jumpsuit. Alles is ook goed te combineren, geweldig.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, goede en snelle service!

Ik koop graag bij summum omdat ik de kleding erg mooi vind en van goede kwaliteit. Verder leveren zij snel en alles klopt altijd!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastisch kleuren, patronen en stoffen

Mooie collecties met artikelen die onderling goed gecombineerd kunnen worden.

Superleuk merk dameskleding

Superleuk merk dameskleding van Nederlandse origine met een duidelijke website en een vriendelijke klantenservice. Een combinatie van tijdloze en toch trendy kleding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwalitatief goede kleding, snelle levering.

Zeer mooie blouse, met bijzondere en opvallende mouwen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Aankoop via webshop vlot en naar wens verlopen

Enige wat handiger kan is gebruik voucher

Winkelen met plezier

Heel vriendelijke medewerkers in de winkel en online shoppen is ook duidelijk en makkelijk. Pakket ziet er feestelijk uit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam