Summum heeft verrassend mooie ontwerpen die in ieder jaargetijde gecombineerd kunnen worden!

Mooie stoffen met goede pasvorm

Super leuk!

Leuk uitzicht op mijn bestelling,precies zoals verwacht, prachtig magazine erbij erg mooi. snel bezorgt Fijne ervaring.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Eindelijk ern mooie cargo broek!

Ik met mijn maat 46 vond het erg lastig om een mooie cargo broek te vinden. Maar die heb ik nu. Echt super blij mee!!!

Hollandse kwaliteit

Altijd goed

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige mode net iets anders

Van dag 1 ben ik verkocht, van jullie stijl...... altijd net iets anders of net dat extra. Wat ik wel mooi zou vinden of dat jullie daar is over na gaan denken b.v. met spaarpunten/saldopunten zouden aanbieden.

Prachtige collectie

Fijne webshop met mooie foto's en prachtige kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en fijn draagcomfort

Summum is mijn favoriete kledingmerk, mooie kleuren en kwalitatief goede stoffen, die ook nog fijn zitten.

Altijd goed!

Mijn favoriete merk. Veel mooie dingen en van goede kwaliteit. Enige pech is vaak dat mijn maat XXL/46 vaak en snel is uitverkocht.

Prachtig en stijlvol

Onlangs een blouse gekocht. Erg stijlvol, kleurrijk, goed keuze. Overzichtelijke site, goede service, snelle levering. Summum is een aanrader.

Uitstekend!

Erg leuke bijzondere mode. Goede modellen,gedurft. Goede maten. Mooie kwaliteit. Goede verzendingen EN Goede retourvoorwaarden

Elegant en stoer

Ik vind de kleding van Summum vrouwelijk en stoer. Dè kleding die bij mijn persoonlijkheid past. En ook belangrijk… Alles is met elkaar te combineren!!

Geweldig!!

Ik heb de bruine satijnen rok besteld. De levering was snel. Een heerlijk soepel vallende rij en zit als gegoten. Al met al helemaal top, van bestellen tot levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige jurk laat het voorjaar maar komen!

Prachtige jurk snelle levering

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

geweldig merk, en mooie spullen ..

Ik ben gewoon ontzettend blij met sum mum laat me super vrouwelijk voelen en stralen. Word er gewoonweg blij van . gr suus

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding van goede kwaliteit

Ik heb verschillende items van Summum, altijd mooi.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en keurig verpakt

Prima ervaring, mooie collectie.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne webshop. Snel geleverd.

Mooie jumpsuit besteld in de uitverkoop. Helaas viel de jumpsuit erg groot. Daarom retour.

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Ik vind het een “summum”merk!

Bij iedere collectie vind ik wel één of meerdere stukken! Het lijkt wel of jullie de kleren speciaal voor mij ontwerpen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en goede service

Prachtige mode

Altijd mooie stoffen en goede pasvorm!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Modieus met een unieke twist

De kleding van Summum is modieus en is nèt even anders dan andere merken. Ik krijg veel complimenten sinds ik de kleding van Summum heb ontdekt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie vrouwelijke kleding met een goede pasvorm.

Mooie duidelijke site, vriendelijke en goed bereikbare klantenservice. Snelle en verzorgde levering. Maar vooral super mooie en leuke kleding wat goed te combineren valt.

Helemaal gek op summum

Veel kleding plus accessoires in huis van summum Prima maat verhouding ,snelle levering. Kleur en model blijft mooi in de was .

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik zit vaak met tussen 2maten in maar dat is iets waar summum niks aan kan doen dus ik moet regelmatig toch net een andere maat dan ik eerst bestel

Verzorgde en snelle levering

Kleding netjes en verzorgd verpakt aangeleverd.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam