Top collecties

Of je nu netjes wilt gaan of sportief, er is altijd iets te vinden bij Summum. Goede pasvorm en fijne stoffen die heerlijk aanvoelen. En het is altijd leuk als mensen je complimenteren als ik Summum draag.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne site, mooie kleding! Summum hoort bij m’n favorieten!

Supertof

Fijne outfit! Blij mee. Voel me licht en luchtig door de stof.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Schroom niet om hier te bestellen !! Alles correct ook hij eventueel retour.

Ook vragen per chat, keurige reacties terug.

Snelle en goede verzending

goed +

Volg al een tijdje Summum en koop bij ons in het dorp ( Esza) weleens iets van Summum. Laatst kleding besteld voor de 1e keer, helaas klopte de maat niet, misschien beetje aangekomen ( hi hi) Retour gestuurd dit ging heel goed, je kan het goed volgen en het geld staat binnen een paar dagen al op je rekening terug gestort. Intussen opnieuw besteld met de juiste maat, super blij mee. Kleding van Summum draagt heerlijk en is van goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Snelle levering.

Artikel was goed verpakt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel mijn prachtige blouse in bezit

Snelle verzending, mooi verpakt en super blij met mijn aankoop.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Met Summum kleding ben ik altijd gekleed

Hele goeie pasvorm en kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi assortiment, aansprekende looks, goed gepresenteerd en geleverd

De nieuwe looks van Summum, er is altijd wel een set die me aanspreekt! mooi wisselende looks. Prijs kwaliteit is altijd goed.

Super mooie kleding

Super bedrijf, alle bestellingen worden snel geleverd, bij vragen per chat of mail snelle en goede duidelijke antwoorden, ik ben een tevreden klant van summum, mooi bedrijf.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd blij als het mooie verpakte pakket binnenkomt

Goede service ...zou heel leuk zijn om.de 100 euro shoptegoed te winnen Zodat ik mijn garderobe weer kan bijvullen Liefs Amandia

topmerk

Stoer maar toch vrouwelijk. Fijne aangename stoffen om te dragen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum onderscheid zich qua motief en materiaal. Ik draag graag de blouses.

Heel fijne, comfortabele kleding

De kleding van Summum is, naast dat het modieus is, heel fijn én comfortabel om te dragen. Dat is waar kleding voor bedoeld is. Daarnaast een mooie kwaliteit, goed passende vormgeving, hip en …… kortom heerlijk om te dragen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit, goede pasvorm!

Erg blij met het roze pak van Summum! Het pak is van een mooie stof kwaliteit en heeft een goede pasvorm. Ook fijn te combineren met andere items uit de uitgebreide collectie!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige en stijlvolle kleding. Ik voel mij zo vrouwelijk in kleding van Summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne winkel, mooie kleding.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Geweldige collectie in vele stylen

Geweldig!!!Mooie stoffen en kleuren van sportief tot feestelijk chique,Summum voor elke gelegenheid!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Goede kwaliteit

Fijn dat de collectie ook in grotere maten beschikbaar is. Blouses vallen klein of zijn te kort

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

fijn winkelen op overzichtelijke site

Duidelijke foto's en site werkt gewoon goed.Top

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie materialen en goede pasvorm

Mooie materialen en goede pasvorm echter soms verschil in maten. Ik heb summum broeken in maat 36, 38, 40 (andere modellen)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim., Nee, de items vallen vaak te klein.

Mooie producten en vlotte levering

Jasje besteld online, omdat mijn maar in de winkel niet meer voorradig was. Bestelling ging vlot en makkelijk online. Jasje netjes verpakt en vlot bezorgd

Topmerk met prachtige kleding

Mijn ervaring met summum is :of ik in de winkel koop of online bestel de service is geweldig

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding van mooie kwaliteit, te gebruiken voor lange tijd

Ik ben altijd erg blij als ik iets nieuws van Summum koop. De maatvoering is prima en de kleding is vrij uniek van design en kwaliteit. Als ik online wat zie en koop, is het enorm naar wens!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam