Mooie kledij en praktische webshop

De kledij is niet goedkoop maar het wel waard. Goeie fit, mooie kleuren, fijne stoffen en stijlvol. Indien het niet past, gaat retouren vlot, daarom durf ik het wagen om eens een dure aankoop te doen.

Ultieme koopgeluk

Ik vind het merk summum geweldig ! Ik koop graag bij jullie . De pasvorm is mooi , de stoffen zijn mooi ! Kortom een geweldig merk waar iedere vrouw blij van wordt

Mooie kwaliteit en exclusief

Al verschillende dingen bij Summum gekocht. Ik ben erg blij met al deze aankopen. Krijg er ook vaak complimenten voor.

Geweldig merk

Zoveel moois en super goede kwaliteit om uit te kiezen, jammer dat mijn portemonnee dat niet altijd aan kan. Dus die keren dat ik wel wat koop , geniet ik er extra van! Zou enorm blij worden van zo’n shop tegoed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is mijn favoriete merk ever! Top pasvorm en de leukste prints in de stoffen. Laat de nieuwe collectie maar komen

Fijn shoppen bij Summum

Het is altijd een feest om online te shoppen bij Summum! Wat een mooie collectie!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne kleding, nèt even anders

Heerlijk lila vest gekocht, mooi verpakt, echt een cadeautje. Kleur met de foto’s kwam overeen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en een goede verzendservice

Kleding komt netjes binnen in een mooie doos. Terug zenden zou wat makkelijker kunnen dat je niet meer een ticket hoeft te printen. Wel snelle verwerking van retouren, erg fijn.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, snel geleverd!

Mooie kleding besteld en super blij ermee. Ook met de snelle levering!

Mooie kleding

Mooie kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Fleurige blouse

Als je deze blouse ziet, krijg je gelijk zin in het voorjaar! Mooie kleur en het zit fantastisch. Heel erg blij mee.

Elke keer mooie collecties

Vind zowel in de winkel als online steeds leuke items

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Door Summum loop ik er altijd goed gekleed bij!

Al jaren he b ik een fijne ervaring met Summum. Het design, de stoffen vind ik prachtig! Het lijkt wel of deze kleding voor mijn lichaam ontworpen is. Altijd heeft het de goede pasvorm. Ik vind het ook heel bijzonder hoe je in de winkels geholpen wordt. De dames zijn altijd hartelijk, behulpzaam en nu ik niet meer in Noord- Holland woon, kan ik nog steeds naar Bergen bellen en helpen ze me nog altijd. Summum, bedankt!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zowel in de winkel als online heel fijn

In den Haag fijn geholpen mooie kleding gekocht. Online snelle levering en jeurig verpakt. Mooi magazine erbij gevoegd. Bevalt super goed

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie tijdloze kleding en goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Ik kijk vaak op de site van Summum. De kleding die ik daar zie is tijdloos, stoer en ook van goede kwaliteit.

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooie collectie, duurzaam en prima service!

De collectie van Summum past bij mij, stijlvol sportief, prachtige duurzame materialen, geweldig met alle seizoenen te combineren, i love it :-)

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik vind t n FANTASTISCH merk, helemaal overstag

Het is een topmerk, goede kwaliteit, leuke en mooie kleuren! Ook goede combinaties! Voorheen kocht ik veel Vanilia merk maar ben overstag! De maten zijn ook perfect, zeker de broeken die trek ik aan en zit meteen goed!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

mooie kleding en prettig personeel

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, retourbeleid kan aangescherpt

Mooie kleding van goede kwaliteit, alleen vaak kloppen de maten net niet (broeken vallen vaak groot). Vervolgens zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren, en dat is dan wel vervelend.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie items.

Mooie riem in de uitverkoop. Goede kwaliteit en een echte mooie leren riem.

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Kleding voor de modebewuste en eigentijdse vrouw!

Mooie kleding van goede kwaliteit. Goede pasvorm en maatvoering is prima!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Weer een waanzinnig leuke en mooie trui.

Erg fijn merk met fantastische kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bijzonder leuke kleding als je wat anders wilt!

Zeventien jaar geleden was ik al gek op de kleding van Summum. De aparte stijl en mooie stoffen maken het net even anders. Je voelt je bijzonder in de kleding van Summum.

Mooie collectie

Snelle service, mooie kleding. Gelukkig niet alleen maar kleine maatjes maar ook voor de normale maten. Mooie kleuren en materialen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Great products , service and shipping

Huge Summum fan , love the products. Online shopping was perfect delivered right away and product exactly as expected .

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam