Mooie draagbare kleren, altijd weer blij mee

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en snel bezorgd

De kleding van Summum is altijd prachtig! Het is soms wel wat prijzig maar geeft je garderobe wel een unieke touch. Site is duidelijk en makkelijk bestel proces. Ook je bestelling snel in huis.

Gewoon top kleding

Altijd top kwaliteit

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldig mooie collectie elke keer weer!

Echte blijmakers! Snelle eng secure levering. Een cadeautje om uit te pakken.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

betaalbaar en vaak heel apart

Mode van Summum is voor mij zakelijk gekleed gaan maar toch met een eigentijdse en aparte look.

Enorm positief

Summum heeft een mooie duidelijke site en webshop. Kleding is vernieuwend en met een goede prijs kwaliteit verhouding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De kleding is voor mijn lijf gemaakt.

Goede pasvorm echt voor de Hollandse vrouw. Maten zijn altijd passend en de kwaliteit is goed en de materialen fijn.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Tijdloze, mooie kwaliteit dameskleding met fijne kleuren.

Ik ben groot fan van Summum. Mooie kleding, goede kwaliteit, tijdloze designs en fijne kleuren. Kan je lang van genieten, wel redelijk aan de prijs, maar dan zie je er ook tip top uit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle fijne service, mooie kwaliteit

Prima service, mooie kwaliteit

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en prima service!

Goede service, direct verzonden.

Fantastisch mooie kleding

Super mooi vestje besteld. Het is in dezelfde kleur als het wollen vest uit de wintercollectie waardoor ik met dezelfde set goed kan doorcombineren.

Snel, correct

Ook retour en terugbetalen correct en snel

Mooie kleding

Ik heb mijn kast vol hangen met kleding van Summum. De pasvorm is goed, het zit lekker en blijft mooi. De maat valt iets ruim maar ondertussen weet ik precies welke maat ik nodig heb.

Mooie blouse!!

Mooie blouse met vrolijke kleuren.

Betaalbare moderne kleding

In kan bijna in elke collectie iets voor mijzelf vinden. Het is wel mijn laatste enquete want ik blijf ze invullen maar nog nooit iets gewonnen…

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super, ben een grote fan van jullie merk, maar de levering duurt soms wat lang!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Betrouwbaar en goede service!

Dit is mijn favo kledingmerk. Ook het enige dat ik online bestel, Omdat er (helaas) geen brandstore onder de rivieren zit. Je weet bij Summum precies hoe het eruit ziet en hoe de maat valt. Hoef daarom ook nooit iets te retourneren.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super elegant en moderne mode

Ik ben gek van summum , mooie site en snelle levering

Prachtige, kwalitatief mooie kleding

De kleding van summum is mooi, elegant en van zeer goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Blijer dan verwacht met de mooie broek

Duidelijk, snel, efficiënt

Prachtige collectie ook voor maat 46

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en vlugge terugbetaling toen het jasje te groot was.

Snelle levering jammer dat het jasje te groot was.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Stoere, vrouwelijke kleding!

Ik baal elke keer weer als de nieuwe collectie uitkomt, want dan wil echt bijna alles kopen!!!

Mooi en stijlvol

Mooie kleding met een een stoere klassieke uitstraling

Heerlijk vest

Prachtig vest mooie kleur, heerlijk zacht en warm

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam