Altijd goed!

Wat ben ik blij met een merk die ook aan een vrouw met een maatje meer denkt! Goede pas vorm en goede kwaliteit! Met een maatje meer kun je er dank zij jullie ook hip bij lopen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Blue Daze altijd de perfecte jeans

Zit altijd goed en fantastische modellen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bestelling snel ontvangen en mooi en goed verpakt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd een mooie collectie.

Ik ben dol op summum. Bestellen is eenvoudig en altijd keurig geleverd. Maar shoppen in de winkel is ook aan te raden. Mooie materialen, valt altijd wel ruim en is een maatje kleiner soms beter om te kiezen. De prijs kan soms wat aan de hoge kant zijn maar je hebt dan wel een goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te ruim.

Bestelling was weer top

Broek en blazer ontvangen, deze was ook nog eens afgeprijsd, sus mooi meegenomen. . Kleur was net als op de afbeelding. Alleen wel kleurverschil met de broek en blazer. Maar als je het niet weet valt het hopelijk niet op

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi model broek, snelle levering

Mooi model broek

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Eerlijke feedback

Deed een rokje aan. Ik twijfelde. Verkoopster was t met mij eens. Haar doel was een tevreden klant is belangrijker dan iets te verkopen.

Snelle levering,tevreden klant

Broek en blouse gekocht.maatje te groot..teruggestuurd en maarje kleiner besteld.met 2 dagen geleverd en geld van 1e bestelling ook binnen aantal dagen weer op mijn rekening.prims service

Geweldig merk

Ik koop regelmatig kleding van summum en draag het heel graag. Meestal in de shop in Haarlem. Vriendelijk en deskundig personeel.. De kleding draag ik vaak meerdere seizoenen.

prachtig modieuze merk!

altijd een goede pasvorm en prachtige kwaliteit en zeer modieus!

Mooi

Snel geleverd top

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige collectie! Snelle, keurige levering. Ik ben fan!

Ik ben helemaal verliefd op het merk Summum. Prachtige collectie. Ik word daar heel erg blij en gelukkig van.

mooie kleding

Ik ben helemaal fan van summum. De kwaliteit is goed en het blijft ook mooi

Super blij!

Prachtige broek besteld, goede kwaliteit en snel geleverd. Klopte precies met de foto van de website. Zo mooi...gelijk dezelfde broek in een andere kleur besteld.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne webshop met goede en snelle service

Fijne webshop met mooie artikelen die goed op maat vallen en een mooie/goede kwaliteit hebben. Ik ben altijd positief over de geplaatste bestelling, valt nooit tegen!

Snelle nette bezorging

Voor een feestje snel wat nodig en het pakket was er supersnel en netjes verpakt. Maat is altijd prima en een boel complimentjes gehad over mijn kleding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik wou 1 artikel retourneren maar kreeg via de retourknop geen retourlabel. Gemaild met klantenservice, keurig en supersnel geholpen met een code voor retourneren. En...ik superblij met mijn heerlijke mooie rode broek! Zeer tevreden, kom zeker terug!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooi merk

Mooie eigenwijze kleding met een aparte touch, mooie stoffen en altijd goede basics die jaar in jaar uit gedragen kunnen worden!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Snelle levering. Leuke kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Leuke kleren

Mooie vrouwelijke kleding. Goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige jurk snel geleverd.

Weer een prachtige jurk gekocht, hij zit weer perfect. Snel geleverd.

Fijn casual merk

Heb oa 3 x dezelfde cargo broek gekocht omdat hij zo lekker zit

Helemaal leuk!

Lekker easy en trendy

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn artikel is precies als op de site!

Ik ben blij met Summum! Prachtige items! Mooie stoffen en kleuren! Net even anders! Ben al jaren fan!,

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam