Mooie kwaliteit en net anders dan

Mooie op elkaar afgestemde kleding. Ik denk graag in sets, Summum doen daar aan mee. De kwaliteit is zeer goed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Prachtige kleding, snelle service

Bestellen en retourneren gaan eenvoudig en goed. Leuke kleding waarbij de maten goed kloppen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Tot nu alleen maar goede ervaring gehad.

Winkels van Summum zijn mooi ingericht, ruim en overzichtelijk. De bestellingen verlopen ook altijd goed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldig! Snelle levering en mooie kwaliteit

Superrr mooie bodywarmer ontvangen! Snelle levering! Blij mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Zo snel ontvangen

Summum mijn favoriete merk

In het merendeel van mijn klerenkast hangt/ligt summum kleding. Leuk, comfortabel en ook niet onbelangrijk het blijft mooi. Ik krijg vaker een opmerking of vraag van welk merk ik de kleding aan heb. Ik ben fan!! :)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Rijke stoffen en aparte modellen

Goede Kwaliteit in de vorm van rijke stoffen en modellen. Die apart zijn toz de kleding die ik normaal koop. Dus onderscheidend zijn voor een mooie prijs. Waar je niet snel op uitgekeken bent.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim., Nee, de items vallen vaak te klein.

Een mooi merk met een sjieke uitstraling.

Ik ben over het algemeen een tevreden klant. Wat ik klantvriendelijk vind is dat als een klant online in de sale een bestelling doet en het binnen een paar dagen na de bestelling nog meer afgeprijst wordt dat summum deze hogere salekorting dan in mindering brengt op het bedrag wat de klant heeft betaald of nog moet betalen. En niet dat je je bestelling retour moet zenden en opnieuw moet bestellen. Door deze constructie is er geen extra korting omdat deze teniet gedaan wordt door de retour/verzendenkosten.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel geleverd, nette service, aanrader!!!!

De kleding van Summum is prachtig afgewerkt, origineel, met mooie details en sprekende kleuren. De pasvorm past perfect bij de Hollandse vrouw en dat maakt dat ik liever niet verder shop maar direct naar Summum ga!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel geleverd en retour snel terug gestort !

Positief

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Snelle levering bij online aankopen, in de brandstores hele enthousiaste medewerksters, fijne ambassadrices voor her merk. Eerlijk & vakkundig advies

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk, aparte eigen style

Goede kwaliteit.

Mooie kleding van Summum

Summum kleding heeft altijd wel iets bijzonders, mooie stoffen. Ik weet goed welke maat mij past. Wel jammer van de bezorg- en retour kosten, deze blijven maar stijgen maar de kleding prijs ook dus je zou denken dat t wel uit kan om dit gratis te maken. Verkeerde zuinigheid…

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Modieuze kleding, mooie kwaliteit wat jaren meegaat.

Goede maatvoering, en van goede kwaliteit, blijft jarenlang mooi en modieus.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super, keurig en snel geleverd!

Hele mooie modieuze damescollectie . Merk heeft een eigen gezicht! Hou ervan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Zeer goed!

Mijn bestelde artikelen waren volledig in orde, en daarbij ook een zeer vlotte opvolging en levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle verzending en goede service

Meerdere malen al iets besteld bij Summum. Altijd kleding van goede kwaliteit en het wordt netjes ingepakt en snel verzonden. Ook retourneren kan heel gemakkelijk. Je betaalt wel een kleine bijdrage voor retouren, maar dat is ook niet gek vind ik. Ik raad Summum zeker aan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Zo blij dat ik jullie ontdekt heb, ook weer deze nieuwe collectie, zo gaaf. Voel me altijd mooi in jullie kleding❤️

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige stof en mooi gemaakt

Altijd mooie en kwalitatieve producten

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ook voor de langere vrouw zeer geschikt

Hollandse kleding die ook zeer geschikt is voor de iets langere vrouw. Mooie kwaliteit en een paar keer per jaar een nieuwe collectie. Steeds een feestje om naar uit te kijken

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De kleding zit heerlijk comfortabel en de stoffen zijn mooi en goed van kwaliteit.

Snelle levering. Mooi kleding met fijne pasvorm en mooie kwaliteit

Fantastisch merk!

Summum kleding is altijd goed, zulke mooie stoffen, fijne modellen. Mijn nieuwe cargo broek zit als gegoten!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik ben lang. De kleding past vrijwel altijd.

Helemaal mijn smaak. Goede spijkerbroeken! Fijne service in de winkel.

Zeer goede producten

Het vest wat ik heb gekocht is van een zeer goede kwaliteit, juiste kleur zoals op de site en past perfect

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum heeft mooie kleding. Na bestelling wordt alles snel geleverd.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam