Mooie stoffen en kleuren

aankopen zowel online als in de winkel, mooi en snel

Hele mooie vrouwelijke kleding

Online snelle levering dankzij ook de overzichtelijke website. Ook de mooie winkels van summun zijn een beleving.

Mooie kleding, goede kwaliteit

Ik ben tevreden over het merk, de kwaliteit en de pasvorm. Het is echt voor de Hollandse vrouw gemaakt. Van de vervoerder, GLS, vind ik het jammer dat je het niet op een afhaalpunt kan laten bezorgen of het bezorging moment aanpassen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie kleding, fijne natuurlijke materialen, duidelijke webshop, goede pasvorm

Super merk!

Stoffen dragen fijn, pasvorm is voor mijn figuur geweldig.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk en super goede service.

Heb al verschillende mooie kledingstukken gekocht bij jullie. Als er iets niet goed pasten hebben jullie een goede service en een prima correspondentie .

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne webshop. Alles is duidelijk. Snelle verzending, en retour wordt ook netjes snel weer afgehan

Fijne webshop. Alles is duidelijk.

Mooie kleding mooie stoffen

Leuke kleding maken gebruik van mooie stoffen en gelukkig tot maat 46

Geweldig merk.

Mooie collectie.

Super verpakt.

Prachtig verpakt met een mooie catalogus erbij.

Mooie kleding

Originele kleding. Kwaliteit Stijlvol

Super fijne kwaliteit

Heb 2 items besteld, blouse en broek en allebei zo een goede pasvorm en super fijne kwaliteit! Ik heb er veel plezier van!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te ruim.

Heel fijn merk, zit goed en tevens prima kwaliteit!

Echt mijn style en kan het merk niet meer wegdenken uit mijn garderobe ;-), echt een aanvulling!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie collectie, snel en netjes geleverd!

Summum heeft een mooie collectie, voor zowel representatieve als casual gelegenheden. Snel en netjes geleverd. Ik shop er graag!

Vlot en snel geleverd

Mooi ingepakt, je hebt super zin om het uit te pakken.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prettige, goede en daarbij ook snelle service via de webshop van SUMMUM.

Binnen twee dagen mijn bestelling binnen. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de reis van je pakket. Bij retourzending hetzelfde. Daarbij ook zeer snelle terugboeking van het betaalde bedrag betreffende de retourzending. Heel tevreden.

Heel slecht

Na meer dan een week nog steeds niets ontvangen. Waardeloze koerier GLS. Elke dag een Mail met we komen bij u langs, maar nee hoor. Gelukkig via Klarna betaling geregeld.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super mooie kleding, super service!

Kleding is altijd van een goede kwaliteit en pasvorm! Bezorging is super snel! Heel blij met Summum Woman.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige snelle levering van een mooi product.

Mooie overzichtelijke website en goede service.

Snelle levering, correct verpakt

Leuk merk

Leuke kledij, past perfect bij mij

Fantastische kleding

Summun is mijn favoriete merk vind het fijn om in andere winkels dit merk te vinden waar ik ook gelijk kan passen als ik iets van Summun aan heb krijg ik altijd complimenten

Snel geleverd, past precies

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit, prachtige kleding snelle levering!

De kleding is prachtig en de levering was ontzettend snel! Normaal kop ik het in de winkel maar vest was uitverkocht daarom via de website besteld.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Meerdere keren iets besteld via de website. Bevalt heel goed. Website is duidelijk en makkelijk. Ook in de fysieke winkel wel items gekocht. Kleding is van goede kwaliteit en heeft een goede pasvorm.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam