Ik vind de items altijd van goede kwaliteit, mooie stofkeuzes en goede snit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk met super fijne kleding, redelijk tijdloos ook. Bestellen gast super, snelle levering.

Fantastisch!!!

In 1 woord geweldig, bovendien zeer snelle levering!!

Geweldig modemerk!

Ik draag regelmatig de kleding van Summum,broeken,jurkjes,tops,sweaters. Ik voel me er altijd heerlijk in,krijg veel complimenten. Een van van mijn favorieten is de prachtige lange blazer van 2 jaar geleden,was niet goedkoop maar wel een goeie investering! Maar echt geweldig zijn de Punto Milano broeken,heb ze in alle kleuren. Ongelooflijk hoe mooi deze blijven,pillen echt totaal niet,blijven in model!! En de fijne Rome broek(en) uiteraard,superhip. Heb onlangs de zwarte tule rok gekocht,draag het met een t shirtje met print en de blazer,stoere boots eronder,succes verzekerd! En uiteraard heb ik de 25 years sweater op de cargo jeans..jullie laten alles ook erg leuk zien op de webshop,zo doe je inspiratie op. Ik draag Summum graag en weet zeker dat ik het nog heel veel ga dragen. Kom maar op met die nieuwe collectie!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie producten. Keurige en snelle verzending

Gezellige sfeer, mooie collectie

Elke keer als ik in Rotterdam in de brandstore kom, word ik welkom geheten door het team van Vanessa. Een kopje koffie aan het barretje, een praatje en dan kan ik rustig rond kijken. Wat een mooie collecties zijn er te vinden in de winkel. Als mijn maat er niet tussen hangt, word er in het magazijn gekeken of er nog een goede maat is. Altijd ga ik blij met een tas vol de deur uit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit kleding: vrouwelijk en stoer met een tikkeltje eigenzinnigheid

Wat een proachtig merk ik dit! Mooie stoffen en leuke prints, net even anders dan anders. De kleding is vrouwelijk en stoer met een tikkeltje eigenzinnigheid. Ik hou ervan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en mooie kleding

Goede service ook met terugsturen.Kwaliteit van kleding is fijn.

Erg tevreden met bestelling

Snelle levering en Summum is mijn favoriete merk. Zit perfect echt klasse

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vragen worden per omgaande beantwoord,dat is ongekend.

Vroeg naar lengte van broek,ben niet groot en vaak te lang. Betreffende broek had ook patroon onderin pijp en die zou bij korter maken vervallen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooie kleding, goede kwaliteit

Ik koop wel vaker kleding van summum, soms op internet, meestal in de winkel van klif 18 of bataviastad

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding! Goede service!

Ik ben fan van de kleding! Tevens is de service goed. Ik kreeg de verkeerde maat broek thuis gestuurd. Na een mailtje werd meteen de juiste maat opgestuurd en mocht ik de verkeerde gratis retour sturen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik draag de kleding van summum met heel veel plezier

Snelle levering mooie kwaliteit maatvoering perfect wordt zelden teleurgesteld gesteld Ik koop makkelijk online bij summum maar vind het ook leuk als ik in de stad ben de winkel te bezielen Loop altijd met een mooie aankoop de winkel weer uit en mijn vriendinnen als we samen zijn ook

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

summum levert zeer goede service en heeft een buitengewoon mooie collectie.

Summum levert snel en handelt retourzendingen heel goed af.

Kwaliteit en onderscheidend

Ik ben erg gecharmeerd van de kwalitatief hoogwaardige materialen en de designs van summum. Het is echt mijn merk ! Naast de fijne kleding is de organisatie klantvriendelijk en service gericht.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Zoals met al mijn eerdere ervaringen TOP

Altijd netjes verpakt met de liefde waarmee de kleding wordt ontworpen

Nooit teleurgesteld

Een summum aankoop is altijd geslaagd. Het merk blijft origineel en goed, met een fijne pasvorm, ook voor wat langere armen en benen. De webshop verstuurt snel en heeft een goed retourbeleid. Niet dat ik er gebruik van maak...zucht ik nadat ik moet constateren dat ik op de huidige sale pagina 15 keer 'heb ik al' kan zeggen. Oops.

Mooie kwaliteit

Ik ben summum fan. Fijne pasvorm, mooie kleuren en prima prijs!

Machtig mooi

Mooie ontwerpen, sportieve chique en prima prijs kwaliteit verhouding. Veel boyfriend en stoer.

Werkt perfect

Als ik iets bestel heb ik het artikel binnen een paar dagen in huis! Makkelijk te retourneren! Bezorgd in een nette goed afgesloten doos!

Altijd goede kwaliteit

De verkoopsters zijn altijd vriendelijk en vol goede adviezen. Nemen altijd alle tijd om de juiste combinatie te vinden waar je blij van wordt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele goede service als product niet voldoet, snelle retourservice en afhandeling

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Supersnelle service

Dikke prima voor Summum!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, goed verzorgd verzonden

Mooie stijlvolle kleding die heel netjes worden bezorgd.

Alles perfect geregeld.

Blij met mijn aankoop. Alleen de maten vallen groot. Misschien duidelijker aangeven. Moest nu de jumpsuit eerst terugsturen en een kleinere maat bestellen.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam