Mijn favoriet!

Mooie stoffen/ originele prints. Elk seizoen moet ik me inhouden niet de gehele collectie te kopen. Zulke leuke prints en stoere modellen! Echt MIJN merk! Ik koop zowel in de Brandstores als wel om de hoek bij Rooom Hilversum. Soms Online.

Helemaal top

Snelle levering Mooi ingepakt Altijd mooie kleding bij jullie I love it

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel geleverd en prachtige kleding!

Mooie kleding gemaakt van goede materialen.

Goede ervaring

Erg mooie kleding, leuke stijl.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding en snelle levering

Altijd prachtige kleding

Summum in 1 woord fantastisch

Al jaren shop ik bij summum women Heel tevreden nog steeds Mn laatste aankoop gedaan 4 dagen geleden Een schitterende pantalon gekocht Precies zoals op de site . Goede kwaliteit en maat verhouding . Ben nog een super tevreden klant Shop tegoed zou echt een hele mooie prijs zijn .

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie materialen met chique sportive uitstraling.

Elke keer dat ik iets uit mijn kast haal om of sportief, of wat chiquere uitstraling zoek, ik altijd mijn Summum outfits pak. Ook de meeste vriendinnen zijn gek op jullie kleding. Online prima keuzes, hoewel de maten meestal kloppen, merkte ik wel ( ik kocht online drie paar jeans) dat de maten toch verschilden. De DHL vind ik lastig daar ik bij retour een eind uit de buurt moest terugbrengen van ons dorp. Ik shop graag in Haarlem, netals mijn nicht, en worden daar fantastisch geholpen en gaan altijd met een of meerdere mooie outfits blij naar huis.

Mooi merk

Mooie kleding van goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

mooie duidelijk site met juiste afbeelding van ieder item

snelle levering, blij met mijn aankoop.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie doorknoop jurk gekocht van prachtige kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super snelle levering

Volgende dag al in huis. Netjes verpakt.

Alles top

Mooie kleding, goede service

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Topkleding: kwaliteit én model

Ik ben verzot op Summum, 80% van mijn kledingkast bestaat uit summumkleding! Heerlijke moderne kleding die mij er op m’n mooist uit laat zien!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Producten zijn van zeer goede kwaliteit

Producten van jullie zijn van hoogwaardige kwaliteit en zeer modieus

Super service, prachtige kleding

Via internet kleding besteld dit duurde langer dan gewend maar kreeg keurig een mail op mijn vraag wrm de vertraging was. Heel fijn!! De winkels zijn zeer sfeervol met leuke verkoopsters maar vooral de kleding is super gaaf en vrouwelijk, altijd net even anders dan het doorsnee model!!

Super merk!

Heel blij met het merk Summum. Koop het vaak, ik vind de collecties erg leuk en goed met elkaar te combineren. Pasvorm is super, ook geschikt voor de wat vollere vrouw. De dames in de winkels zijn altijd erg aardig en behulpzaam. De website is erg overzichtelijk en bestelproces is heel makkelijk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super snelle levering van prachtige kleding

Kleding maken de vrouw... en dat doet Summum! Fantastisch uitziend en goed passende modieuze kleding, welke goed geschikt is voor elke vrouw! Ik hou van Summum! Ik krijg zo vaak complimenten over mijn kleding welke ik doorgeef aan jullie! Ga zo door! ❤️

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel geleverd keurig verpakt En ja prachtige kleding. Ik zeg ben fan....van Summum

super goed

Ik heb alleen maar goede ervaringen met summum. Ik vind het mooie kleding en ook goede kwaliteit. Snelle levering en als druk is wordt dit ook aangegeven. Ga zo door

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige merk, goede kwaliteit. Collectie ieder seizoen weer prachtig en voor een ieder draagbaar.

Collectie is voor ieder draagbaar, zowel kleine als grote maat.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kwaliteit en altijd net even anders dan doorsnee. Ik hou ervan.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Me gustan mucho los productos de Summum

El envío ha tardado un poco

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel, correct, mooi verpakt!

Prachtige collectie

Summum is een fantastisch merk, met ieder seizoen weer een prachtige collectie.

In één woord top

In de winkels super lief personeel en online goede snelle service

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam